אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צ'יינה, ביי: בקשת פירוק לחברת Chinabuy - "חייבת למעלה מ-570 אלף שקל"

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
אני קניתי מספר פעמים - רק אכזבה, שרות על הפנים
לאחר 3 משלוחים בתחילת הדרך שהיו מפתיעים מאוד הגיעו 4 הזמנות שלא יצאו אפילו מהמחסנים בסין. לאחר ניסיונות ארוכים של ברור, ושתי שיחות טלפון חוזרות עם תרוצים של מגדילים את שרות התמיכה .... תרוצים כמו חול ואין מה לאכול. אפילו את הזיכוי שנתנו לי לא כיבדו!! עדין ממתין להם .....
שלמה | 07.05.17
20.
חבורה של נוכלים
בנובמבר הזמנתי מספר דברים מהם בעלות של 165 שקל. הכסף נגבה כמעט במידי אך ההזמנה מעולם לא הגיעה.....אחרי 3 חודשים התקשרתי והשארתי פרטים.אכן חזרו אלי משירות לקוחות שלהם והציעו פיצוי בסך 10$....חשבו שאני מטומטמת.....את ההזמנה הראשונה לא קיבלתי עדיי אחרי חצי שנה...ואלך לזרוק להם עוד כסף לפח? כנראה אחרי שאתה פונה לשירות לקוחות פעם אחת ומקבל "פיצוי" , המערכת מזהה אותך ולא חוזרים אליך.....השארתי כבר איזה 5 פעמים את הפרטים שלי ואף אחד לא חוזר אלי.....ואני עדיין ממתינה למשלוח !!!!!!!!!
רוני מחיפה | 28.04.17
5.
תודה לאל
חברה פשוט הזויה. שירות לקוחות מזעזע . אין מענה טלפוני . לכל היותר שולחים לך סמס לקוני ורובוטי . הזמנתי שולחן אוכל בפברואר האחרון . מיד הבנתי שעשיתי עסקה גרועה עם חברה שלא יודעת להתנהל . במשך שלושה שבועות רדפתי בתחנונים לקבל קבלה עבור ההזמנה שביצעתי . השבוע הייתי אמור לקבל את פינת האוכל . סמס קצר שקיבלתי ציין - לצערנו יש תקלה בייצור ,הזמנתך לא תגיע . וזאת לאחר שלושה חודשים וחצי של המתנה וציפייה . לכל מי שקורא - הזהרו לא להפגע.
נפגע שירות | 27.04.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת