50. 22,49 - עד שיהיו לכם ילדים, אתם יכולים לקנות איזה סמארט. היא תוכל לשנע גם את הישבן של בת זוגכם. בולי | 07.09.18 (ל"ת)
49. ל22:הוצאתה לי את המילים והמחשבה מהפה כל כך נכון :למה לשנע 90קג עם 1800קג? צודק לייצר רכבים קטנים יותר ושיפור התחבורה המשותפת זה הפתרון. זול מהיר וחכם! Ko | 07.05.17 (ל"ת)
48. מחשבה עקומה - נסיון לשמור על הרכב הפרטי. הוא כבר לא לא צריך רכב פרטי - צריך רכב נטו, ובטח באיזור עירוני. מה זה משנה איזה רכב, כל עוד הוא נוסע ומביא אותך מנקודה לנקודה? מוניות שירות או אובר יעשו את זה, וייתרו את מחצית הרכב הפרטי הקיים. אם כבר אז רכב אוטונומי נטו. העיקרון הוא זה - האנושות לא יעילה, וצריכה להתייעל. 30-50 אחוז מהאנרגיה שמוצאת, מתבזבזת. לכן יעול ישפר את הכל פי 2, בעשירית ההשקעה. כג | 04.05.17 (ל"ת)
47. זה קיים רק יותר פשוט. מה שהוא מתאר פה כבר קיים רק לא איך שהסרטון מראה. - בן אדם מגיע עם הרכב לנקודה א׳ עולה על משהו שניראה כמו משטח שנוסע על מסילה במהירות ומוציא אותו בנקודה ב׳ . ברור שאי אפשר לעבור על כל פיפס קטן בכל העיר שיוציא אותו איפה שהוא רוצה בגלל זה הוא עם הרכב , אז כאשר הוא יוצא לנקודה ב׳ הוא מגיע ליעד הספציפי עם הרכב. זה בדיוק כמו לעלות לרכבת עם אופניים חשמליות ולחצות כמה ערים ומהרכבת ליעד לרכוב עם האופניים. רוצים חופש בכבישים ? תגבילו שכל משפחה תוכל להחזיק כמות רכבים בהתאם. נניח מפשחה עם 5 נפשות תוכל להחזיק 2 רכבים בלבד והרכבים האלו ישרתו את כולם לפי תורים שיתחשבנו ביניהם על כל 3 נפשות 2 רכבים. היום , הילד בן ה18 יש לו רכב מעפן באיזה 10,000 ש״ח שהוא נוסע איתו לבסיס וכו׳ ובסופי שובע. לאבא יש רכב משלו שהולך לטייל עם האם , לבת יש עוד רכב בקיצור רכבים נהיו יותר גרועים ממחשבים. כל מי שעובד יכל להרשות לעצמו רכב תהיו ריאלים למציאות. כמו שמגבילים להוליד ילדים בסין שיגבילו פה רכבים למשפחות. בר | 04.05.17 (ל"ת)
45. הפיתרון נמצא בחשיבה מחוץ לקופסה והוא כבר כאן מדוע צריכים לצאת מהבוקר כל יום 4 מיליון איש מהבית ולנסוע לעבודה ולעמוד שעתיים ביום בפקקים ? היום 70% מהעבודה של בני האדם היא מול מחשב וניתנת לביצוע מהבית. הממשלה צריכה להתחיל לתגמל מעסיקים אשר מעסיקים עובדים שעובדים מהבית. נניח להשתתף ב- 20 אחוז משכרו של כל עובד אשר עובד מהבית. התפוקה תהיה כמעט זהה. העובד לא יצטרך לעמוד בפקקים, המנוע של הרכב לא יזהם את האוויר, צריכת הדלק הכללית תפחת, לא יהיה עוד צורך להשקיע בכבישים. ניתן לבצע היום שיחות ועידה תלת מימדיות, כל ערוצי התקשורת מוצפנים, כל המידע בענן יניב | 01.05.17 (ל"ת)
44. שבעל חברת רכב מביא פתרון לפקקים זה לא מדבר על להוריד את כמות הרכבים כבעל חברת רכב הוא רוצה למכור הרבה רכבים - כך שממנו לא מצפים לראות פתרונות איך מורידים את כמות הרכבים בכביש גם שהוא מדבר על פתרון העומס דוד | 01.05.17 (ל"ת)
43. 22, המציאו כבר כזה דבר, לפני 130 שנה, קוראים להמצאה הזו " אופנוע". המחשבה על פקקים וההתמודדות איתם שייכת בעיקר למי שחי בעיר גדולה ו"מבלה" חלק נכבד מחייו בניסיונות מתסכלים להגיע מנקודה א' לנקודה ב'. חשבתם פעם למה באמת צריכים לחצות את העיר והפקקים, חשבתם שאולי בכיוון ההפוך ממרכז העיר, תוכלו למצוא את מה שחיפשתם בלי להיכנס לפקק ולחפש חנייה? חשבתם שאם מדובר בסתם צורך לקנות משהו, תוכלו למצוא אותו באינטרנט ולא לבזבז זמן בקניות? חשבתם שאפשר לשנות את דרך החיים ובמקום לחזור יום יום לאותם מקומות מאוסים וצפופים פשוט להחליף אותם במקומות רעננים וחופשיים? שמעון | 01.05.17 (ל"ת)
41. אם המכוניות יהיו אוטונומיות, יסעו במהירות של 200 קמ"ש ויוכלו להיצמד זה לזה בצמתים וברמזורים אז לא יהיו פקקים. אין צורך במנהרות לשם כך. וממש לא ברור במה הפיתרון הזה עדיף על רכבת תחתית. אלון | 01.05.17 (ל"ת)
40. הרעיון לא ישים בארה"ב, שם החוק קובע כי עומק הקרקע שייכת לבעל הקרקע. זאת, בניגוד לחוק הקיים במדינת ישראל, כאן עומק הקרקע שייך למדינה. וכידוע, בארה"ב לא יעזו לגעת בחוק הקניין האישי (זכות מוגנת בחוקה האמריקאית). J.D. | 01.05.17 (ל"ת)
39. תגובות הזויות איך כולם כאן בטוחים שהם יודעים הכל ושאיילון מאסק הוא אדיוט. הרסתם אותי לגמרי... ביבי | 01.05.17 (ל"ת)
38. פתרון דבילי, והנה הפתרון הנכון פתרון אידיוטי, לא יעיל ולא ישנה מאומה, והסיבה שהוא רוצה בכך? כי הוא גר בבל-אייר, ועובד במגרש המשרדים של חברתו לא רחוק מהשדה LAX, ונוסע לאורך ה-405 כל יום לעבודה... מנהרות ב-LA ?? הצחקת אותי, זה לא הפתרון, ומה באמת הפתרון הכי יעיל והכי מהיר? קומה שנייה לכל אוטוסרדה, יש כזה קצת על ה-110 מדאוןטאון דרומה, אבל המושחתים לקחו החלק הזה והפכוהו לכביש פרטי באגרה, ולכן אם יעשו קומה שנייה (כמו שיש ביפן), בנויה מבטון חזק ובתחתיתו הגנה מפני רעידות אדמה, לכל אורך ה-405 מהוואלי ועד השדה, זה יפתור לו הבעייה, ואז גם ל-10 מהים ומזרחה, ואז גם ל-101 מהאוולי עד דאוןטאון ואולי גם ל-5 זה הכי יעיל, ומהיר, ואפשרי, זה בגלל שהוא גר בבל-אייר | 01.05.17 (ל"ת)
37. בלוס אנג'לס היתה תח"צ מפוארת, שיצרני-רכב קנו והשמידו https://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_streetcar_conspiracy מאז, אמריקנים מקובעים על מכונית פרטית כאמצעי-תחבורה... יעבור להם, אינשאללה! בכירי GM שילמו $5k קנס | 01.05.17 (ל"ת)
36. לאבי, מ21 כל הדימיון שלך יפה מאוד רק מאיפה תיקח חשמל? הנפט יגמר יום אחד בעולם אז מהיכן תיקח חשמל? כולם רותמים את העגלה לפני הסוסים אבל איש לא מחפש ממש פתרון, הכל מהר מהר כדי לעשות המון כסף בלי שום מחשבה יסודית. אני | 01.05.17 (ל"ת)
35. האם מערכת תחבורה ציבורית משופרת (בעקר רכבות) לא יותר יעילה וזולה מהפנטזיות של איילון מאסק יוסיף ויסארינובץ דז'יגשווילי | 01.05.17 (ל"ת)
33. זה פיתרון לדרכים בין עירוניות בלבד ואם כבר 200 קמ"ש, למה לא 400 קמ"ש, בשני המיקרים יש בעיות של תאוצה ותאוטה. חלק מהפתרון, לפחות אצלנו נעוץ בהסרה של 80% מהרמזורים הקיימים על דרכים בין עירוניות. המצב בו כל יישובון קטן או קניון בצד הדרך, יש לו רמזור פרטי משלו, בלתי הגיוני בעליל, בשביל זה קיימים כבישי שירות, והיכן שהם לא נמצאים, על הראשות המקומית לסלול אותם, או לקטר ולבכות למה אין לנו רמזור. השאלה היא מי הגאון שימצא את הדרך למנוע פקקים בתוך השטחים האורבניים. בנתיים אנחנו יכולים להמשיך ולחלום, או להנות מנהיגה ביום כיפור. יהואש | 01.05.17 (ל"ת)
31. לי יש פתרון יותר פשוט ובעשירית מחיר על כל כביש שקיים, תבנה כביש עלי מעליו. בארגנטינה, מדינת עולם שמיני, לפני המונדיאל 78' בנו 5 אוטוסטראדות מעל כבישים בעיר (מזכיר לכם, 3500000 מיליון תושבים בבואנוס איירס לא רבתית, 14500000 תושבים בואנוס איירס וה"גוש דן" שלה) כאמור, בנו 5 אוטוסטרדות בפחות משנה. ולהם יש רשת רכבות תחתית של מאות קילומטרים מתחת לכל העיר (והעיר שם פי 10 בדיוק הגודל של תל אביב) ולא, אני לא ארגנטינאי או בן של. פשוט בהתחלה טיילתי שם ולאחר מכן חייתי שם לא מעט זמן ולמדתי הרבה דברים שהלוואי והיו כאן. חלי סלוצקי | 01.05.17 (ל"ת)
30. מצחיק,פה לא מצלחים לבנות רכבת תחתית 69 שנה.רק תחבורה ציבורית נגישה תעזור קצת הזוי גם תקציבית וגם ביצועית, המסנדל | 01.05.17 (ל"ת)
28. מה הוא עשה בעצם? הוסיף עוד כבישים!! הפתרון האמיתי יהיה שאני אפסיק לנהוג עם עוד 3 משובים ריקים לידי כל הזמן.. לכן : מכונית צרה וקצרה . בעלת מושב בודד.. למה אני צריך לסחוב את המושבים הריקים האלו איתי כל הזמן ? זה עולה לי כסף בדלק, בבלאי , בביצועים, ואני לבדי תופס מקום בכביש של 4 אנשים, עכשיו תכפילו את זה בעשרות אלפים , והנה הפקקים כל בוקר! כשמכונית תתפוס רבע מקום ממכונית היום , אז.. מכונית לנוסע יחיד ( 90% מהמשתמשים ) | 01.05.17 (ל"ת)
26. לא הגיוני בלשון המעטה לחפור מנהרות כדי שרב עם נהג אחד או 4 יוכלו לעקוף את הפקקים? מישהו זוכר רכבות תחתיות שמניעות 20 אנשים ויותר בקרון אחד בלבד, הצליח לבדר, אלון חושב שכל רעיון שלו כבר טוב, Stop the madnes. שון | 01.05.17 (ל"ת)
25. עוד פתרון גרוע ליצירת עומס רציני יותר של רכב פרטי אין מנוס מויתור על רכב פרטי ומעבר לתחבורה ציבורית בשביל זה חייבים ת. ציבורית מועלה !! המדינה כמובן לא רוצה לעשות את זה כי מעדיפה את ההכנסות ממיסי הרכב אבל את ההפסדים שאדם יושב שעתיים בכביש, איש לא סופר ב | 01.05.17 (ל"ת)
24. הוא סתם טמבל אוטו=1980, רכבות מהירות ותחתיות מספיק כבר עם המכוניות האלה, אוטו זה כלי רכב לטווח קצר, לטווח ארוך מאוד (מעל 1000 ק"מ) יש מטוס, ומתחת צריכה להיות רכבת מהירה שנוסעת מעל 300 קמ"ש. גם בתוך הערים צריכות להיות רכבות תחתיות למרחקים של מעל 2 ק"מ, אוטובוסים מוניות וזוג רגליים על הרצפה או על זוג אופניים. אסף | 01.05.17 (ל"ת)
23. חוץ מפייפאל שגם אותה לא המציא, שום דבר לא עשה בעצם. המכונית מפסידה, הטילים, רק בזכות נאסא הם עוד שורדים (נאסא לא רוצה לתת דין וחשבון ולכן מעדיפה שחברות אחרות ינהלו חלק מהשיגורים). משה | 01.05.17 (ל"ת)
22. למגיבים מס' 5 ומס' 18 ל- 18 אין דבר כזה "שתי מיליארד" אלא שני מיליארד. למס' 5 אני יכול לגלות לך שבלא מעט ערים אמריקאיות יש מערכות של רכבות תחתיות שהן תחבורה ציבורית, יש גם רכבות עיליות, מעל מפלס הרחוב, ותתפלא גם מטוסים הם תחבורה ציבורית. אז אולי התכוונת שמישהו צריך להקים בישראל תחבורה ציבורית ולא צל של תחבורה ציבורית. אדר | 01.05.17 (ל"ת)
21. לא צריך לנסוע ניתן רק להזיז מחשבה ולא צריך להזיז שום דבר פיזי לכן הרעיון מיותר . לזרוק כל המכוניות ופשוט לשלוח חומר ולהפוך לאנרגיה ושוב לחומר Mיק | 30.04.17 (ל"ת)
19. צריך למצוא דרך להפטר מהחסרונות של נהג אנושי נהגים אנושיים הם מועדים לפורענות - עייפים, עצבניים, אגואיסטים. מערכת חכמה בעיני תהיה מערכת שתניע מכוניות באופן אוטומטי(בערך כמו מכונית אוטונומית, רק שכל המכוניות יפעלו יחד לא רק כדי למנוע תאונות אלא גם כדי לווסת עומסים ולשמר מהירות נסיעה גבוהה יחסית) בכבישים ראשיים ומהירים, ואולי תצריך נהיגה אנושית בקילומטרים האחרונים, בכבישים הקטנים והדלילים יותר. מישהו | 30.04.17 (ל"ת)
18. פנטזיה לא מציאותית לא נראה פתרון אמיתי שיעברו לרכבת תחתית מהירה ויפסיקו לנהוג כל אחד ברכבו הפרטי דני | 30.04.17 (ל"ת)
17. מאסק פישל. הוא יודע שהמכונית בדרך לבית הקברות. המכונית היא אחד הדברים המיותרים ביותר בעולם. היא יקרה, אחת ההוצאות הגדולות למשק בית שערכה נעלם לאחר כמה שנים, היא מזהמת, הפקקים מבטלים בעצם את עצם קיומה, הכבישים שנבנים רק עבורה מהווים שטח ענק לא מנוצל, תארו לכם שבמקום כבישים יהיו ראות ירוקות , ילדים ירדו לשחק ״בכביש״, סוף סוף גם יהיה שקט ...! תחבורה ציבורית תהיה תת קרקעית ברכבות או תלויה כמו הייפר לופ. הכל בחשמל לא בנזין. המכונית כמו שהיא לא תחזיק מעמד בגלל הבעיה של הפקקים והכבישים. הסוף שלה קרוב מאוד... אבי | 30.04.17 (ל"ת)
16. המרחק בין החזון לפיתרון, יוצר את החיזיון. הקימו בארץ מסילות ברזל בעלות של מיליארדים מתל אביב לירושלים, ואת רכבת העמק, ורכבת לדימונה...אבל בתכל'ס, כמה היא עזרה לפתור בעיות תחבורה, ו"כמה זה עולה לנו"? שרוליק קוץ | 30.04.17 (ל"ת)
14. האיש גאון על חוזים הרי תמיד אמרו בהתחלה שהם מטורפים, שהם פנטזיונרים וכו'. לוקח זמן עד שאנשים (כמו אלו שכתבו את התגובות הקודמות) קולטים את הגאונות. מאסק מקדים את זמנו. קשה מאד לתפוס את זה כשכבולים למגבלות, אילוצים ומחירים. אבל גם אם הרעיון הספציפי הזה לא יקרום עור וגידים, חלק מחזיונותיו יהפוך למציאות בעוד עשר , עשרים ושלושים שנה. בינתיים אפשר לפתוח את הראש ולהתענג על כושר ההמצאה והחזון. X | 30.04.17 (ל"ת)
12. מציעה להם שיעשו שטיפה לרכב בזמן שהוא כבר על העגלה הזה ימבה כסף יצא להם בשטיפה הזה אליקו הערפד | 30.04.17 (ל"ת)
11. ושהמעלית יורדת..אז נשאר בור/פיר ענק באמצע הכביש? כבר עדיף לנסוע רגיל במנהרות הללו במידה והן יהיו קימות, זה ברור שבסופו של דבר יתנקז הכל לפקק ענק אבל של העגלות שמסיעות, שזה אותו הדבר כמו לנסוע רגיל בלי העגלות.... שלוקי רובינזון הלוי | 30.04.17 (ל"ת)
10. הוא רק צריך את ההשקעה של שתי מליארד להתחיל ... את כל שאר הבעיות כבר יפתרו הנינים בעזרת השם ... .. | 30.04.17 (ל"ת)
9. הבנאדם הפך להזוי, כנראה מרגע שהגולד דיגרית אחחח... גברים כל כך חלשים. אני חובבת מדע בדיוני עוד מהסדרה המקורית של STAR TREK עם קפטן קירק, וחובבת מדע בכלל ואסטרופיסיקה בפרט כמעט אותו משך שנים, ואני אומרת לכם שעם כל הכבוד למשמעות השם BORING, שזה אכן קידוח, המשמעות השנייה היא ברורה ולכן השם גרוע והמיזם גרוע וגם חטא ההיבריס שגורם לו להאמין שיש לו בכלל גישה למדע ברמת חיבור מוח אנושי למכונה, או שזה בכלל דבר טוב. עם כל הכבוד למדע, יש גבול לכמה הגוף האנושי מסוגל ללכת נגד הטבע וגבול ליכולת המוח להתקרב אפילו במעט ליכולת הבריאה האלוהית. לעולם לא נהיה שם. אה. ו- GMO זה מעשה פרנקנשטיין. BLASPHEMY היא המילה הכי טובה לזה. אמבר הרד נדבקה אליו | 30.04.17 (ל"ת)
7. שיפתח חברת אוטובוסים במקום. אז הוא ימציא עוד עורק תחבורה שיסתם תוך יומיים או יקח אגרה בכניסה. רוצה להקל על הפקקים, תייעל את התחבורה הציבורית ככה שלאנשים לא יהיה צורך לקנות מכונית. עוד יותר טוב, תפעיל אותה בשבת אם אתה מטומטמם מספיק לעשות את זה בישראל. דגששדכשדכ | 30.04.17 (ל"ת)
5. אולי מישהו צריך לספר לאמריקנים שיש דבר כזה תחבורה ציבורית וזה פתרון טוב וזול לפקקים, ולא הפתרון הבזבזני הזה שהוא מציע. תחשבו כמה מגוכחת מכונית היום, כלי בגודל של היפופוטם שמסיע ממקום למקום אדם אחד. והוא מציע להקיף את זה ברשת מנהרות יקרה . ומה יעשה כדי לפתור בעיות חנייה? ב. | 30.04.17 (ל"ת)
4. Fake news תחפשו מתי הסרטון הזה עלה ע"י מאסק או מחברה מטעמו - לא תמצאו! מדובר בספין שהמטרה שלו ידועה רק למי שהמציא את השטות הזאת.. מבין | 30.04.17 (ל"ת)
3. רעיון מופרך חציבת מנהרות יקרה מאוד ועדיף כבר לרשת את לוס אנגלס ברכבות תחתיות. הרבה יותר יעיל. התמונה כאילו האדמה היא חלל ובו גשרים מתאימה לחלומות ולא למציאות. יקר מידי. א א | 30.04.17 (ל"ת)
1. מצחיק המאסק הזה. בחיים בדרך כלל, אתה פותר בעיה אחת, מיד צצה בעיה חדשה אחרת. לאחר מכן, פתרון הבעיה ההופכת לישנה מתחלפת בבעיה חדשה אחרת, וכך הלאה והלאה... סמי | 30.04.17 (ל"ת)
אלון מאסק מדגים: כך אפתור את בעיית הפקקים בכביש
50 תגובות לכתיבת תגובה