אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועדת הכלכלה קבעה: שדה דב ימשיך לשמש כשדה אזרחי עד 2019

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
אביחי, שתה מים ותירגע.
אתה אומר שהשדה משרת אולי ״כמה עשרות אלפים״.... הרי זהו שקר שקל מאד להפריך. יכנסו הקוראים לאתר רש״ת ויראו לבד שהשדה הזה משרת כמעט מליון אזרחים בשנה. האילתים אולי עניים, אבל יש להם ראש עיר ״ליקודניק שרוף״ שפועל לרווחת תושביו במסדרונות הכנסת. 16000 בעלי קרקע?....מה שנקרא ״אל תערבבו לי את העובדות״...לקחת את מספר הדירות ש״אולי״(חלילה) יבנו שם והפכת אותם ל״בעלי הקרקע״? אתה יכול לחשוב שאולי אני אדיוט וזה בסדר....אבל מה עם שאר קוראי כלכליסט? הרי חלק גדול מהשטח הוא של המדינה, ומה שנשאר ממנו אתה טוין ששייך ל16000? זאת אומרת שכל ״יורש״ קרקע יזכה בכמה מטרים מרובעים? מה שכתבת זה עלבון לאינטיליגנציה. אתה מקווה שיום יבוא ויקפיאו לי קרקע יקרה?...הנה זה קורה, אני בעל קרקע ברמת אביב שהולכים להפקיע חלק קטן ממנה עבור הרכבת הקלה. אני בוכה בלילה, אבל מבין שזו החלטה שתטיב עם אזרחי ישראל בדיוק כפי שהשארת שדה דב פעיל תטיב עם אזרחי ישראל! אז בנימה זאת, כיאה ל״אשפה״ כפי שקראת לי, אני אלך לי לפח הקרוב ואשב שם בשקט...
ארז | 03.05.17
9.
ראשל"צ
אביחי צודק ב-100%. (8) הממשלה לא מכבדת את הרשויות שהיא הקימה בעצמה. חייבים לפצות את בעלי הקרקעות ששילמו מסים על שטח מוקפא. חמשת העורכי דין כנראה פועלים ממניעים אישיים, למה הם לא הסכימו מיד להעביר את הטרמינל האזרחי לצבאי- ככה הם "דפקו" עשרות בעלי קרקעות שהבנייה כבר הייתה יכולה להתאפשר. הם דרשו עסקה כוללת ובכך הכשילו את העניין
חנן | 03.05.17
8.
זה ברור כשמש שבעלי הון עצרו את פינוי השדה
לאילתים העניים אין מספיק כח לעצור את הפינוי. זה יכול להיות רק לובי חזק של ארקיע וישרא-אייר השדה לא משרת מיליונים. אולי כמה עשרות אלפים ועדיין 16,000 בעלי הקרקע חשובים הרבה יותר משדה תעופה קל"ב יש את נתב"ג לבעלי הקרקעות אין אופציה לקבל את כספם בחזרה. ורובם לא עשירים כמו שאתה חושב אדון ארז ולא כל מי שבעד הקונים הוא "מגיב מטעם" או "יורשת" אני מקווה מאוד שביום שתשקיע על קרקע יקרה, יקפיאו לך אותה לעשרות שנים. שתבין איזה צער זה לאדם שהשקיע את מיטב חסכונותיו ויורקים לו בפרצוף ותפסיק לדמיין שאתה יודע למי יש קרקעות בשדה דב יש פאקינג 16000 שמות קונים. ואתה לא קראת אפילו שם אחד אנשים שחושבים שבעלי הקרקע הם הטייקונים הרעים שצריך לקחת להם ולתת לעניים הם לא פחות מאשפה שצריך לפנות מכאן
אביחי | 02.05.17
7.
גליה, ברור שאת ״יורשת״ קרקע או מישהי מטעם. אזרח-צריך להוקיע אותך!
רק ממשלה עם בטחון עצמי שטובת כלל אזרחיה לנגד עיניה, מסוגלת לתקן טעות היסטורית(ההחלטה האומללה על פינוי שדה דב)! השדה משרת מליון!!! משתמשים בשנה וזהו צינור החמצן של העיר קשת היום שנקראת אילת. הקשקוש שלך על התעשרות של בעלי ארקיע וישראיר מופרכת. בעלי ארקיע הם העובדים כשהשותף שלהם זה משפחת נקש שלהם אדמות רבות בשדה דב ואם תהיה עוד התעשרות שלהם זה בפינוי שדה דב ולא בהשארתו!
ארז | 01.05.17
6.
צריך להוקיע את כבל וחבריו המושחתים שדואגים לטיקונים
שדה דב ורידינג מזמן לא היו צריכים להיות שם - הפסד נקי לאזרחי ישראל. במקום פתיחת חופים ופיתוח אזור תירות שיכניס הון למדינה ואף ההעלאת כמות הדירות באזור שיא, החכים ואינטרסנטים מעשירים אם בעלי ארקיע וישראייר.
אזרח | 01.05.17
3.
תזכורת חשובה !
לפני כ 25 שנים תכנן המהנדס הידוע הוגו מרום, אשר תכנן שדות תעופה רבים בעולם. שדה במקום שדה דב. המיקום היה על אי מלאכותי מול תל אביב עם חיבור ליבשה.החישוב היה שמחיר הקרקע שתתפנה, יממן את עלות הפרוייקט ! יש להניח כי רק בעלי חזון כמו הוגו מרום יכולים לתכנן זאת !מקבלי ההחלטות היום , חסרי חזון ומעוף !!!
מישהו שמבין בנושא | 30.04.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת