18. המידע החסר 1. הרכבת לא נועדה לנסיעה מנקודה אחת לשניה אלא היא מבצעת סיבוב באיזור כאשר החבילות כוללת סיורים של יומיים עד ארבעה ימים. 2. מכיוון שמטרת הרכבת היא נוחות ולא להגיע מהר ממקום למקום המהירות המקסימלית שלה היא 110 קמ"ש. 3. הקטר משלב הנעה חשמלית ודיזל (שני גנרטורי דיזל ליצור חשמל) כך שהרכבת יכולה לנוע גם על מסילות ללא חישמול. אמיר | 04.05.17 (ל"ת)
12. לחשוב איזה מהומה היתה פה אם היה מושק שרות כזה.. כל הלוחמים הסוציאליסטים היו מתנפלים . גל | 04.05.17 (ל"ת)
8. אצלנו ברקבת ישראל משלים על כרטיס והרכבת תמיד מאחרת ! לא משנה כמה תשלמו אבל אצלנו ברכבת תקבלו הכי פחות שירות ! שוקו | 03.05.17 (ל"ת)
6. במקרה רכבת שלי עמדה ליד הרכבת הזאת ולא הבנתי מה זה כשעה וחצי נסיעה מטוקיו רכבת שלי נעצרה במקרה בתחנה שבא עמדה הרכבת הלבנה הזאת ללא שום סימני זיהוי, ידעתי שזאת רכבת מיוחדת אך לא הבנתי מה זה א | 03.05.17 (ל"ת)
4. עוד מקום בו פלצני העולם יוכלו לבזבז כסף שבא בקלות יש אנשים ששוחים בשמנת, ומרוב שעמום ממציאים תענוגות כדי להפיק את השעמום. דה לה טורדה | 04.05.17 (ל"ת)
3. ולמה רק ישראל נשארת בשנות ה 80? לא ברור לי המדינה הזאת לא מתקדמת בכלום מבחינות אלו...יאללה תיבאו מיליון סינים יסדרו את המדינה.. טל | 04.05.17 (ל"ת)
2. מה המרחק שהיא נוסעת וכמה זמן זה לוקח 9,000 $ כדאי לדעת על מה משלמים מעבר לאוכל טובול | 04.05.17 (ל"ת)
1. ובישראל 2017 רכבות בקושי יש בישראל 2017 אין רכבות נורמליות וסדירות, אין רכבות שמגיעות לכל מקום(כמו לעיר הנופש הלאומית אילת למשל), אין רכבות קלות במרכזי ערים ושלא לדבר על איכות הרכבות שכבר קיימות. כבר 150 שנים כל העולם הבין שרכבת זה כלי תחבורה יעיל ומהיר ורק בישראל עוד לא הבינו את הפוטנציאל הקיים. חלם.. אני | 03.05.17 (ל"ת)
הרכבת היוקרתית של יפן הושקה; מחיר הכרטיס: 9,000 דולר
18 תגובות לכתיבת תגובה