אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרכבת היוקרתית של יפן הושקה; מחיר הכרטיס: 9,000 דולר

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
המידע החסר
1. הרכבת לא נועדה לנסיעה מנקודה אחת לשניה אלא היא מבצעת סיבוב באיזור כאשר החבילות כוללת סיורים של יומיים עד ארבעה ימים. 2. מכיוון שמטרת הרכבת היא נוחות ולא להגיע מהר ממקום למקום המהירות המקסימלית שלה היא 110 קמ"ש. 3. הקטר משלב הנעה חשמלית ודיזל (שני גנרטורי דיזל ליצור חשמל) כך שהרכבת יכולה לנוע גם על מסילות ללא חישמול.
אמיר | 04.05.17
1.
ובישראל 2017 רכבות בקושי יש
בישראל 2017 אין רכבות נורמליות וסדירות, אין רכבות שמגיעות לכל מקום(כמו לעיר הנופש הלאומית אילת למשל), אין רכבות קלות במרכזי ערים ושלא לדבר על איכות הרכבות שכבר קיימות. כבר 150 שנים כל העולם הבין שרכבת זה כלי תחבורה יעיל ומהיר ורק בישראל עוד לא הבינו את הפוטנציאל הקיים. חלם..
אני | 03.05.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת