אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מסתערת על הכביש: אינטל רוצה לבנות מוח שבבי למכוניות אוטונומיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
דוד, מגיב מספר 7, התגובה שלך מראה את
חוסר המעוף שלך. רכבים אוטונומיים יצמצמו פקקים וייתרו את הצורך בבעלות על הרכב, אשר יהפוך לשירות ולא למוצר. תחשוב על עולם ללא רכבים פרטיים. רכבים ״ציבוריים״, מעין מוניות אוטונומיות, אשר מגיעות אליך על פי דרישה (הסיבה להשקעות מטורפות בפלטפורמות הזמנה כמו גט טקסי, אוסר, ליפט וכו) ונוסעות בתיאום מושלם עם מכוניות אחרות על הכביש, ללא צורך ברמזורים, ללא צורך בשמירת מרחק, ללא תאונות, ללא עיכובים בגלל שהנהג התעסק בפלאפון או הדליק סיגריה. תחבורה ציבורית אישית. קרון רכבת פרטי משלך.
רועי | 06.05.17
7.
חומר למחשבה
חברות הטכנולוגיה יחד עם יצרני הרכב משקיעים הון בפיתוח הרכב האוטונומי בעוד שהמצוקה היא לא באופן הנהיגה (ידני/אוטונומי) אלא בצפיפות ההולכת וגוברת בכבישים. יותר רכבים על הכביש יצריכו אספלט נוסף. לזה אף אחד לא נותן מענה בארץ ובעולם ובפרט במרכזי הערים הגדולות. אולי במקום כבישים צריך לחשוב על מסילות ברזל עבור קרונות אוטונומיים (כבר מיושם בעולם). השלב הבא יהיה כנראה המימד השלישי - מעופפים אוטונומיים.
דוד | 05.05.17
2.
בכל מקרה יהיו לרכב אוטונומי 2 מעבדים נפרדים:
הראשון בשביל בטיחות - שדורש יכולות גרפיות של עיבוד תמונה בשביל להתמצא ולזהות סכנות. והשני עבור ענן - לצורכי ניווט או ביג דאטה של תעבורת מכוניות (או פרסומות AR על החלונות). ואסור שהענן ישפיע על הבטיחות שלא יהיה השתלטות או גרימת תאונות במכוון.
נועם | 04.05.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת