8. דוד, מגיב מספר 7, התגובה שלך מראה את חוסר המעוף שלך. רכבים אוטונומיים יצמצמו פקקים וייתרו את הצורך בבעלות על הרכב, אשר יהפוך לשירות ולא למוצר. תחשוב על עולם ללא רכבים פרטיים. רכבים ״ציבוריים״, מעין מוניות אוטונומיות, אשר מגיעות אליך על פי דרישה (הסיבה להשקעות מטורפות בפלטפורמות הזמנה כמו גט טקסי, אוסר, ליפט וכו) ונוסעות בתיאום מושלם עם מכוניות אחרות על הכביש, ללא צורך ברמזורים, ללא צורך בשמירת מרחק, ללא תאונות, ללא עיכובים בגלל שהנהג התעסק בפלאפון או הדליק סיגריה. תחבורה ציבורית אישית. קרון רכבת פרטי משלך. רועי | 06.05.17 (ל"ת)
7. חומר למחשבה חברות הטכנולוגיה יחד עם יצרני הרכב משקיעים הון בפיתוח הרכב האוטונומי בעוד שהמצוקה היא לא באופן הנהיגה (ידני/אוטונומי) אלא בצפיפות ההולכת וגוברת בכבישים. יותר רכבים על הכביש יצריכו אספלט נוסף. לזה אף אחד לא נותן מענה בארץ ובעולם ובפרט במרכזי הערים הגדולות. אולי במקום כבישים צריך לחשוב על מסילות ברזל עבור קרונות אוטונומיים (כבר מיושם בעולם). השלב הבא יהיה כנראה המימד השלישי - מעופפים אוטונומיים. דוד | 05.05.17 (ל"ת)
5. אם חשבתי שאינטל ירדו מהפסים עכשיו אני בטוח חשבתי שאולי יש לאינטל איזה שפן בשרוול שהם קנו את מוביליאי אבל מה שהם פרסמו היום מראה שאין להם מושג והם נמצאים בעולם הישן מי שינצח זה גוגל עם המעבד החדש שלהם יניב | 05.05.17 (ל"ת)
4. חזרנו לתחרות מול אנוידיה... הנמסיס הגדולה אבל לא הייתי מספיד את אפל עדיין - יש להם עכשיו ניסוי במכונית, ומעבדי ה-A שלהם חזקים מאוד. עג | 04.05.17 (ל"ת)
2. בכל מקרה יהיו לרכב אוטונומי 2 מעבדים נפרדים: הראשון בשביל בטיחות - שדורש יכולות גרפיות של עיבוד תמונה בשביל להתמצא ולזהות סכנות. והשני עבור ענן - לצורכי ניווט או ביג דאטה של תעבורת מכוניות (או פרסומות AR על החלונות). ואסור שהענן ישפיע על הבטיחות שלא יהיה השתלטות או גרימת תאונות במכוון. נועם | 04.05.17 (ל"ת)
1. באינטל טועים -מעבדים גרפים ינצחו כל המעבדים של אינטל לא יתאימו למשימות של רכב אוטונומי . לרכב אוטונומי דרושה יכולת עיבוד גרפי מעולה . אינטל מסרבת להוציא את העיבוד הגרפי מהמעבד המרכזי . לילי | 04.05.17 (ל"ת)
מסתערת על הכביש: אינטל רוצה לבנות מוח שבבי למכוניות אוטונומיות
9 תגובות לכתיבת תגובה