15. מרב מהערה 11 מחמם את הלב לראות את איחוליה של מרב (הערה 11) לאינטל שתמחק על 10,000 המועסקים הישרים ו20,000 המועסקים העקיפים שלה בישראל. הלואי שירבו כמותך עמוס | 10.05.17 (ל"ת)
14. בין רצון ויכולת אינטל רוצה ורוצה... בין רצון ויכולת, המרחק עוד גדול. חזון המכונית האוטונומית עוד רחוק מאוד, אם בכלל. סמי | 09.05.17 (ל"ת)
13. ינצח מי שישלוט על הבקרה העילית, שתרכז את כל המכוניות הדיבורים הם על בקרה ברמת הרכב, אבל להגעה לבטיחות ויעילות מירבית, צריך מערכת שליטה שתשלוט בכלל המכוניות האוטונומיות באיזור מסויים (עיר או מחוז). שם עדיין אין פריצת דרך. אולי IBM היחידה שמסוגלת כרגע. כג | 08.05.17 (ל"ת)
12. אלייה וקוץ בה מי יהיה אחראי על אובדן ערך ונזקי גוף בתאונות: המחשב\האוטו?! ישנן בעיות מהותויות בתחום המשפטי שהמחוקק לא נתן את דברו בעניין. מה קורה בבאגים - מי לוקח אחריות?!! אם אני צריך לשבת ליד ההגה ולפקח על המחשב (לקחת שליטה ידנית מהירה במקרה חירום) זה כבר מאוחר מדיי ומאבד את המהות. שלום | 08.05.17 (ל"ת)
10. מסכים עם 7, אינטל מבלבלים ת'מוח איך אפשר להשוות בין אימובילאיי לבין אלטרה זרקו 15 מיליארד, לכמה יצרני רכב יש כבר מערכות יותר טובות יותר כמו קיה ויונדאי וטויוטה מהנדס | 08.05.17 (ל"ת)
9. בסרטון הרכב מבצע עבירות בצילומים מבחוץ הרכב מתחיל לאותת באמצע הפניה, פונה ימין מהמסלול הימני למסלול השמאלי וממשיך בנסיעה בשמאלי למרות שהימני ריק. או שבחלק זה המחשב לא נהג וזה מה שקורה כשנותנים לאנשים אגואיסטים לנהוג.. יובל | 08.05.17 (ל"ת)
8. ל 5: זאת הבעיה שלך ? הבעיה שלי היא לתת לתוכנה לקבוע האם המכונית תהרוג בוודאות ילד שקפץ לכביש,או תסכן את חיי ותציל את הילד ? בני בנקר | 07.05.17 (ל"ת)
7. לתגובה 1 במשך ההיסטוריה היו מהפכות רבות. בסופו של דבר הטכנולגיה מנצחת. כאשר התחילו להופיע מכוניות של פורד בייצור סדרתי, היו עגלונים רבים שניסו למנוע את המהפכה בטענות כאלו ואחרות. בני האדם מתרגלים לנוחות שהטכנולוגיה מציעה. מישהו היה מדמיין לפני מאתים שנה ש-400 אנשים יטוסו בגובה של 10 ק"מ בצינור מתכת של 400 טון במהירות של 800 קמ"ש ?? כל התעבורה בין מדינות הייתה בספינות והכל השתנה... אביב | 08.05.17 (ל"ת)
3. לבני אתה שוכח מה הסיבה שיש טייס תגובה במצבי חירום זו הסיבה העיקרית לזה שיש היום טייס במטוס, זה ממש לא בגלל שהוא נוגע בהגאים במהלך הטיסה עצמה. ggg | 07.05.17 (ל"ת)
2. לתגובה 1 לעניות דעתי בתור פשוט עם, אתה טועה כבר שנים שמטוסים טסים אוטונומית כשהטייס מתערב רק בהמראה או בנחיתה. כמו כן תקלות שעלולות לקרות למטוס באוויר דורשות אלתור וכושר החלטה שעדיין אין למחשבים בעוד שתקלה שעלולה לקרות לרכב יכולה לרוב להיפטר על ידי ירידה לשוליים ועצירה. מה גם שאסון של מכוניות לא גורר מוות של מאות אנשים כמו אסון תעופה ( או לא יכול להוות כלי נשק להפלת מגדלי התאומים במקרה של מתקפת סייבר ). בקיצור מכוניות אוטונומיות בקרוב מאוד במדינות המפותחות, גם ככה לנהוג לעבודה זה משעמם לאנשים נמאס מפקקים ולחברות המסחריות זה אומר עוד זמן להפציץ אותנו בפרסומות כי אנחנו לא נוהגים יותר ולכן לדעתי זה יקרה גם יקרה. ( שים לב לשגיאה אצלך "לאין ערוך" ולא לעין ערוך ) בנקר בני | 07.05.17 (ל"ת)
1. הפסיכולוגיה האנושית תעצור את המכונית האוטונומית. כבר שנים רבות,הטכנולוגיה מאפשרת טיסת מטוסי נוסעים ללא טייסים. מישהו מכיר חברת תעופה אחת שמפעילה מטוסים כאלה ? מישהו מכיר אדם שמוכן לטוס במטוס ללא טייסים שמופעל ע"י תוכניות מחשב ? המכונית האוטונומית מסובכת לעין ערוך מטייס אוטומטי,עם אינסוף נתונים והחלטות של שניות,שלא לדבר על היבטים משפטיים ואתיים מורכבים. לדעתי,גורלה יהיה דומה לגורל המכונית החשמלית של אגסי. בני בנקר | 07.05.17 (ל"ת)
לדרוס את התחרות: אינטל רוצה לעשות למכונית האוטונומית את מה שעשתה למחשב האישי
15 תגובות לכתיבת תגובה