אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה מעכב ניסוי לצמצום פקקים

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
איזה יופי! נמצאה דרך לצמצם פקקים בלי לחכות שנים לבניית תשתיות!!!
הבעיה היא שמשרד התחבורה "סוציאליסט" מדי ו"דואג" לנהגים חסרי הברירה ה"מסכנים" שצריכים לנסוע בשעות העומס לעבודה(אגב, גם אלו ייהנו מהפתרון הזה, כי תהיה העברת נסיעות משעות העומס לשעות מרווחות). ממשלות ישראל, ובעיקר אלו של ביבי ודומיו, שונאות את העם!
נהג עצבני | 08.05.17
32.
יש בעיה יותר חמורה. השמים הפתוחים הרסו לתושבי הערים הסמוכות ללוד את החיים
תתמקד בבניית שדות תעופה. הכבישים תמיד יהיו פקוקים. הגיע הזמן לבנות שדות תעופה ולהוריד את הלחץ מלוד. איך אפשר לחיות שמטוס ממריא חולף כל שניה משדה התעופה לוד. זהו שדה הסטורי שדינו להעלם מהעולם. סיכון לערים שיושבות מתחת למסלול ההמראה של המטוסים הללו.
ל | 08.05.17
31.
זו למעשה תוכנית מעקב אחרי נהגי ישראל.
התוכנית מתעדת את מיקום הרכב בכל רגע נתון כך שהתקנת המערכת בכל כלי הרכב פירושה מערכת ממשלתית למעקב אחרי כלל אזרחי ישראל. ביצוע התוכנית הזאת נועדה להכניס בדלת האחורית את התוכנית האמיתית ששלא כוללת "תגמול כספי" למי שלא נוסע אלא תשלום לפי כמות הנסיעות המבוצעות והשעות והימים בהם הן נמבוצעות כך שמי שנוסע יותר ומי שנוסע בשעות העומס ישלם יותר כשהחישוב מבוצע פר קילומטר.
אמיר | 08.05.17
30.
זה לא היה ניסוי. זה היה סתם משחק של אדם שאין לו שום כישורים לערוך מחקר.
חברת נתיבי אילון אינה מוסד מחקר. שום דבר לא נעשה שם בסטנדרטים של מחקר. אם באמת רוצים לבחון את הרעיון, ישנם הרבה מוסדות עם כישורים אקדמיים לערוך מחקר מבוקר. הרעיון עצמו הוא טוב רק לצורכי שעשוע. אף אחד לא נוסע להנאתו בשעות שיא. אנשים נוסעים בשעות עומס מאחר והם נאלצים לעשות זאת. הכמה שקלים שמבטיחים להם לא ישנו את החלטותיהם. הניסוי היה מקור הכנסה מצוין לכאלה שממילא לא נוסעים בשעות שיא. ללא ספק החלטה נבונה של השר כץ. ללא ספק היה רק מוסיף לתדמית שלו כ"חדשן" אם היה ממשיך בניסוי. דווקא צריך היה אומץ ותבונה להפסיק את הניסוי.
משה | 08.05.17
29.
עושק הציבור
מעניין מי יבחר בכץ כשהציבור יבין ששר התחבורה פועל כדי להקטין ולהגביל את הנגישות של יושבי הפריפריה למרכז... מי שלא יכול להרשות לעצמו לגור במרכז, יקבל קנס נוסף בדמות עלות נוספת לנסיעה. זה ב-ד-י-ו-ק הפוך ממה שצריך לקרות: משרד התחברוה צריך למצוא דרכים להוזיל את עלות התחסורה מהפריפריה למרכז, ובל זה בלי להדרש להשקעות בתשתית הכבישים, שכבר פקוקים בלאוו הכי. התשובה, הידועה, היא *תחבורה ציבורית*. אם וכאשר תהייה סוף-כל-סוף תחבורה ציבורית ראויה לשמה בישראל, רבים ינטשו את הרכבים לטובת התניידות לעבורה וממנה. אבל למדינת ישראל *אין* אינטרס לשוט את התרנגולת שמטילה ביצי זהב. מדינת ישראל חיה מהמיסים שכולנו משלמים על הדלק והרכבים. פחחחחחחחחחחחח.... מדינה, אלק.
רפאל גליל | 08.05.17
28.
הפתרון היחיד הזמין לפקקים הוא עידוד מאורגן של עבודה מהבית
כל מעסיק יאפשר ל-20% מהעובדים לעבוד מהבית יום אחד בשבוע. אפילו יום בשבועיים. אפשר בקלות, עם ניהול טיפה גמיש לאפשר זאת בחלק גדול ממקומות העבודה. וראו זה פלא: הפקקים יפחתו ב - 10-20% מיידית, בלי סנקציות, בלי מיסים, בלי תקציבים. מה שכן - הייתי מתגמלת מעסיקים שיעודדו באופן פעיל עבודה מהבית במתכונת שאני מציעה
שירלי | 08.05.17
27.
מטרו 24\7
מטרו 24\7 (לא רכבת קלה איטית) שיעבוד מרחובות עד נתניה. כמה שזה לא יעלה זה, ההשקעה תחזיר את עצמה. בערך ל4 מיליון ישראלים תהיה עוד שעה ביום במקום העמידה בפקקים. כלומר יותר זמן לצריכה ויותר פרודוקטיוביות בעבודה. שלא לדבר על פחות תחלואה וזיהום אוויר ותאונות דרכים.
מדינת פקק | 08.05.17
23.
במדינה שבה 60% ממחיר הדלק זה מיסים, לא צריך מיסי נסועה נוספים
הרי ככל שנוסעים יותר, צורכים יותר דלק. ככל שנוסעים בשעות פקוקות יותר, גם צורכים יותר דלק. 60% מעלות הדלק זה מס - כלומר יש כבר בנוי בפנים מס נסועה והטבת שעות עומס וכל רעיון זדוני אחר שאיזה כלכלן מנותק יכול לחשוב עליו.
נהג חולב | 08.05.17
22.
פתרון פשוט הרבה יותר
כל רכב יורשה לנסוע 3 ימים שיבחר -יום אחד יסע בתחבורה ציבורית . הנסיעה ביום שיבחר לא לנהוג תותר רק בשטח העירוני. ללא יציאה לכביש בין עירוני . היישום -מדבקה על הרכב . הענישה -1000 שקל אם נהג ביום שאסור לו . הנסיעה תותר גם ביום שאסור לנהוג אם נסע בין השעות :00:3-06:00 בבוקר משאיות- יוכלו לנסוע כל הלילה עד 6 בבוקר ובין השעות 10 בבוקר עד שעה 15:00 ואז תראו לא יהיו פקקים
משה | 08.05.17
11.
פקקים
האמת היא שהאוצר לא יאבד תרנגולת שמטילה ביצי זהב... הפקקים בישראל הם הרווח הכי טוב לאוצר המדינה מבלאי מכוניות.. וממיסים על דלק.. בכל דקה שמאות אלפי מכוניות "תקועות" בפקקים הן שורפות דלק שהאוצר מרוויח עליו מיסים... נראה לכם שהאוצר יוותר על התרנגולת שמטילה ביצי זהב ???
יותם | 08.05.17
10.
רק בעיה "קטנה" אחת, מתי נגיע לעבודה?
כפי שזכור לי, ותקנו אותי אם אני טועה, אנשים לא נוסעים בכבישים בוקר "כדי לבלות" אלא כדי להגיע לעבודה. כך שמי שצריך להגיע לעבודה לא יכול כל כך לתכנן את הזמנים שלו כך שהם לא יהיו זמן העומס. הרי העומס נזגר מהצורך להגיע למקום מסויים בשעה מסויימת ומה לעשות שהעולם לא בנוי, לא העבודה, לא מערכת החינוך ולא שום דבר אחר, להתנהל במערכת זמנים "גמישה"..
אבנר | 08.05.17
8.
ניסוי חסר ערך
הרי הרוב המוחלט של הנהגים נוסע בנתיבי איילון, ובכלל בכביש כי הוא צריך להגיע מנקודה א' לנקודה ב'. לתגמל על אי נסיעה לא יעזור. כשמיליוני רכבים בשעות הבוקר נוסעים בפקקים, זה לא כי הם רוצים לעשות משהו אחר, אלא כי הם חייבים. תשלום קנס על נסיעה בשעות העומס, או מתן תגמול על אי נסיעה לא יגרום לכך שאנשים יגיעו לעבודה דרך האויר. אנשים יושבים בפקקים כי אין להם שום ברירה אחרת!! תפתרו את בעיית הפקקים ע"י פתרונות אמיתיים, בשביל זה אתם מנהלים את המשרדים האלה, לא בשביל לקנוס את מי שנוסע כי אין לו שום דרך אחרת
נהג ממוצע | 08.05.17
7.
הנחות מיסים לחברות שמעסיקות עובדים מהבית.
כבר שנים שאני כותב לעיתונים על כך, עכשיו ברור למה זה לא קורה. כי המושחתים שמנהלים את המדינה לא יעשו מזה כסף. כל מי ששם לב כמה התנועה דלילה בקיץ כשבתי הספר בחופש ואנשים יוצאים לחו"ל מבין שאפשר היה לחסוך מליארדים בהוצאות תחבורה בזיהום ובמחלות אם היו מקטינים את מספר כלי הרכב על הכביש כל יום. אבל מה לפוליטקאים ולאיכות החיים שלנו?
דוד דר רחובות | 08.05.17
6.
יש לי פיתרון יותר טוב: אי תנועה ולא ציור על הרצפה במחלפים
הבעיה היום שהכניסה והיציאה מהמחלפים יוצרת פקקים בגלל שאנשים מרשים לעצמם לצאת במהירות נמוכה לחתוך ישר לתוך התנועה המהירה מבלי לצבור מהירות לפני כן. מצד שני כשנכנסים למחלף מאיטים תחילה בנתיב המהיר עד למהירות אפסית ואז חותכים חזק ימינה במהירות איטית ועוצרים את כל התנועה.
חיים | 08.05.17
1.
טיפול בעומס מכוניות בכבישים
העובדים במקומות עבודה קבועים לא יכולים לוותר על המכוניות או לאחר לעבודה העומס הכי גרוע נמצא סמוך לבתי ספר סמוך לגני ילדים זה ההורים אשמים למה הילדים לא יכולים ללכת ברגל לבית ספר שהוא קרוב לבית ילד קטן שהולך לגן יכולות אימהות באותו רחוב לאסוף עוד כמה ילדים לאותו גן לפי תור כל שבוע אמא אחרת לוקחת ילדים לגן בקשר לילדי בית ספר מה הפינוק ילד יכול להגיע לבית ברגל בשנים הראשונות של המדינה הלכנו כל הילדים ברגל לבית ספר מה פתאום ברכב
בני | 08.05.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת