27. 7 שנות אחריות? לא בדיוק... קיה ספורטאג gt החדשה... הבוקר המוסך התקשר ובישר כי יש צורך בהחלפת הטורבו ברכב, וכי אין כל אחריות בשל העובדה שעברנו את מועד הטיפול ברכב. ואני שואל, חברה שמתיימרת להעניק 7 שנות אחריות לרכב, במיוחד לרכב שעלה קרוב ל 200 אלף שקל, ומתקלקל תוך שנה של שימוש סביר (20 אלף ק"מ בשנה זה בהחלט שימוש סביר), מתנערת באופן מביש מכל אחריות? נכון, יש שיגידו שהיבואן צודק ויש לעמוד בכללים שהציב לטובת האחריות, אך אין פה חריגה מטורפת של עשרות אלפי קילומטרים והזנחה פושעת. בסך הכל שימוש סביר ברכב. דבר אחד בטוח - רכב של קיה לעולם לא ארכוש יותר, בטח ובטח שלא אמליץ כמו בעבר לחברים ולמשפחה. קיה ישראל Kia Israel מאוכזב קיה | 13.06.17 (ל"ת)
25. המכוניות של קיה הכי אמינות בסקרי הצרכנים בארה"ב (פרט לפורשה) נכון שהיבואן פישל (ורצוי שיפצה) ומשרד התחבורה מטרטר, אבל המכוניות עצמן מביאות אותך לאן שרצית מתי שרצית באמינות יותר גבוהה מכל מכונית אחרת שכל הנודניקים המגיבים כאן יכולים לקנות, אז שכל הטמבלים יפסיקו לבלבל את המוח. בעל טויוטה | 10.05.17 (ל"ת)
24. אימלוק (מלשון אמלק יעני) כבר חשבתי שיש פה כתבה על איזשהי תקלה אמיתית, סתם חרטה, אל תתאמצו יותר מידי לקרוא.. או שבעצם לכו ישר לסוף של הכתבה ותבינו שאין פה באמת משהו מטריד יובל | 10.05.17 (ל"ת)
23. דורון (12) אני מת לדעת איזה חברה שלחה אותך לכתוב את זה יש לי כמה ניחושים אבל אתן לך צאנס לגלות לנו לבד... רענן | 10.05.17 (ל"ת)
22. הבלוף הגדול הבעייה לא רק עם מספרי המנוע... הכל ''בברכת'' משרד התחבורה שהוריד כבר ב-3/2008 הנחייה הקרויה "תקנה 282" לרישום רכב חדש, מה מושמט מהרשיון פרט חשוב והוא: ש נ ת ה י י צ ו ר של הרכב!! ככה אנחנו מקבלים מכוניןת מנות 364 יום בתור רכב חדש... היכן החקירה הבאה של לה''ב 433? דני | 10.05.17 (ל"ת)
21. היבואן צריך לשלם היבואן צריך לממן מיד 30 עובדים למשרדי הרישוי בארץ על מנת לטפל בבעלי רכבי קאיה . לא יתכן שעשרות אלפי לקוחות יפסידו ימי עבודה בגלל הטעות רמי | 10.05.17 (ל"ת)
20. משגעים את בעלי הרכב סתם עדיין לא הבנו האם יעבירו טסט את הרכב קיה עם הבעיה ברישום ברישיון הרכב או שעדיין יטרטרו את כולם למישרד הרישוי להוסיף ספרות ואותיות האם בגלל המחדל של היבואן כולם צרכים לסבול ולהיות מטורטרים עד עכשיו היבואן אומר שאנחנו ניגש למשרד הרישוי לבצע את התיקון וכאילו הם לא שייכים למחדל .ממש בושה ליבואן למשרד התחבורה שלא פותרים את הבעיה כרגע לבעלי קיה אחכ יסדרו ביניהם את הדרוש תיקון אביטל | 10.05.17 (ל"ת)
19. הבלוף הגדול 1.4 מיליון רכבי קאיה ויונדאי באירופה ניקראת לריקול מנוע..בארץ דממה...תחשבו מה היה קורה למכירות כאן אילו היה מתגלה הבלוף..סתם טועים ברישום מספרי מנוע? צופה מהצד | 10.05.17 (ל"ת)
18. מאמין שיסדרו את התקלה הקוריאנים מאמין שיסדרו את הבעיה הזאת, בסוף של דבר זה פרט טכני ולא איזה בעיה במבנה הרכב עצמו. אנשים קצת נסחפו עם התגובות, קיה יש להם רכבים שנמצאים בכל פינה בארץ אז כולם ידפקו מזה תעשו לי טובה... אופטימי | 10.05.17 (ל"ת)
17. הקליק בייטים שלכם עוד יעשו לי התקף לב בשביל מה זה טוב? קשה לכתוב בכותרת שהכל סודר כבר? אהוד | 10.05.17 (ל"ת)
15. לטוקבק 6 על מה אתה מדבר בכלל? קיה יצאו עם הפיקנטו והעלו את הרמה של רכבי מיני שיש בכלל. לפני הפיקנטו רכב מיני היה באמת גרוטאה אבל הפיקנטו הציבה רף גבוה ולשמחתי חברות נוספות עשו שינויים כדי לעמוד ברף הזה נתן | 10.05.17 (ל"ת)
14. למגיב מס' 10 רואים שאתה לא מבין על מה אתה מדבר נתחיל מזה שהספורטאז לא אמור להיות רכב שטח. לנסוע איתו ברכי עפר וכאלה זה סבבה אבל מפה ועד לצפות ממנו לעבור דיונות זה כבר חוסר תיאום ציפיות שלך מול הרכב עצמו. ובנוגע למה שכתבת על המכירות - מסכים איתך שאנשים אוהבים ללכת על מה שהמחיר שלו משתלם אבל זה לאו דווקא על חשבון האיכות. קיה נותנים עסקה משלמת בסהכ ואת זה כל הזמן מציינים בכתבות רכב שאני עוקב אחריהן באופן קבוע שחר | 10.05.17 (ל"ת)
13. ל-12, לא קצת מגזים? לא בעל רכב קיה בעצמי אבל מכיר לא מעט שנוסעים על הנוצצות יותר שלהם ומרוצים. בנוגע לסיפור של הכתבה עצמה.. די הזוי אבל הכותרת של הכתבה יותר מלחיצה ממה שקורה בפועל. ראובן | 10.05.17 (ל"ת)
12. באמת ? מי שקונה דרק מקבל דרק !!!! וחוץ מזה שיעבירו קטגוריה לקיה וייפתרו את הבעיה .... למשל ... כלום עם מנוע .... דורון | 10.05.17 (ל"ת)
11. יבואנים שעסוקים רק לספור כסף לא יודעים אפילו להכניס נכון את מספר הרישוי. בושה. בהה | 10.05.17 (ל"ת)
9. חהההההההההה ציטוט מכתבה:קיה היא אחת מיצרניות הרכב הנמכרות ביותר בישראל. קיה פיקנטו היא דגם המיני הנמכר ביותר בשנתיים האחרונות, וקיה ספורטאז' הוא רכב הכביש־שטח הנמכר בישראל. למה לא כותבים את הסיבה לכך.הסיבה היא שזבל הזה הכי זול בשוק ולא בגלל האיכות.הביאו את האוכלוסיה למצב שקונים זבל הזה בגלל המחיר ולא בגלל האיכות. אני רוצה לראות בן אדם האמיץ(מתאבד) שיצא עם קיה ספורטאז' לשטח. דוד | 10.05.17 (ל"ת)
8. כמה רכבי קיה כן עברו טסט שנתי - זו השאלה האמיתית מוכן להתערב שאלפי מכוניות קיה עברו את מבחן הרישוי בשנתיים האחרונות אפילו שמספר המנוע לא תואם את מה שרשום ברישיון הרכב - אולי ככה אפשר יהיה לסנן את מכוני הרישוי ה-"בעייתיים" - יותר חשוב לבטיחות של כולנו (אלו שלא בודקים לפי הנוהל של משרד התחבורה - איפה עוד הם מפספסים לבדוק????) ננ | 10.05.17 (ל"ת)
6. אנשים שנושאים בקיה פיקנטו צריכים לסבול יותר. עצם העובדה שאדם קנה את הדבר הזה שמוגדר אוטו זו בושה. מעבר לרמת הכיעור והעליבות, איך אנשים לא מתביישים לנסוע בדבר כזה? זה יותר גרוע מסוזוקי סוויפט. רכב דוחה נשים, גרוע מפאוצ', קורדרוי או סנדלי שורש עם גרביים. טל | 10.05.17 (ל"ת)
3. תיקון לכתבה ומה לגבי פיצוי? יש לי קיה פיקנטו יד שנייה מ-2012 וגם לי היו חסרות ה-4 ספרות הראשונות במספר מנוע, כל שהבעיה היא לא רק ברכבים מהשנתיים האחרונות. מה לגבי פיצוי על 3 חצאי ימי עבודה שהפסדתי? ביקור במכון טסטים, ביקור במשרד הרישוי, המתנה של יומיים לאישור של קיה, ביקור חוזר במשרד הרישוי, ביקור חוזר במכון טסטים... אריאל | 10.05.17 (ל"ת)
2. רשיון רכב זה לא רק בשנתיים האחרונות. נתקלנו באותה בעיה עם רכב בן 4 שנים. טרטור ארוך ומתמשך. אחד שעבר את זה | 10.05.17 (ל"ת)
1. להחליף מערכת מחשב זה מיליונים, העדיף לשתוק צריך פה חקירת משטרה, מדובר בפעולה פלילית מכוונת היבואן ידע ושתק | 10.05.17 (ל"ת)
תקלה של יבואנית קיה מנעה מעבר מכוניות במבחן הרישוי
28 תגובות לכתיבת תגובה