3. דני, אני עדיין מצקצק הרק"ל בירושלים, פשוט הזיה. לא מבין איך בנו רכבת במשך שני עשורים, ובסופו של דבר קיבלנו רכבת שנוסעת במהירות של רכבת-גן-חיות לילדים בקייטנה במקום במהירות של רכבת... פתחתי GPS ובדקתי, לאורך מקטעים לא מבוטלים הרכבת זוחלת במהירות של 20 קמ"ש (ובכלל לא בקרבת תחנות וגם לא במדרחוב עם הולכי הרגל). פשוט הזיה. הרכבת צריכה לטוס על הפסים ולהגיע ממרכז העיר לקצוות בלא-יותר מ-15-20 דקות. שלא לדבר בכלל על זה שירושלים היא בערך העיר היחידה בעולם שבה רכבת קלה עומדת ברמזורים כאחרונת המכוניות, ואפילו רמזורים המיועדים להולכי רגל בלבד פועלים באופן סתמי ומעכבים את הרכבת במקום להיות מתוזמנים לצרכים שלה... אורי | 14.05.17 (ל"ת)
2. לכל הספקנים, כדברי גלילאו: בסופו נוע תנוע גם על הרק״ל בירושלים הלינו, לעגו וציקצקו לשון. היום לא מבינים איך אפשר עיר גדולה ללא רכבת. בגוש דן, היתרון עוד גדל כי חלק מהתוואי הוא תת קרקעי. הזמן יחלוף מהר ות״א תרוויח בגדול וכולם כולל מנרב ירוויחו! דני | 14.05.17 (ל"ת)
1. אני בספק אם נתע מסוגלים ליישם לקחים מהקו האדום לקווים החדשים כדי לקצר את שלבי התכנון והבנייה. אם בכלל מופקים לקחים. ארד | 14.05.17 (ל"ת)
מנרב תבנה את מקטע המסילה התת-קרקעי האחרון של הרכבת הקלה בת"א
3 תגובות לכתיבת תגובה