16. הרכב האוטונמי / הסעות אני מאד מתפלא על התחזיות הקובעות שבקרוב יגיע סוף עידן הנהיגה העצמית, יש מרכיב אחד שאני לא רואה שהתייחסו אליו, זו ההנאה מהנהיגה, ישנם אנשים, ולא מעטים שנהנים לנהוג, האם הם לא ינהגו יותר? האם מישהו בטוח שהם יעזבו את ההגה? אני לא ממש בטוח. מנדל | 17.05.17 (ל"ת)
15. גבעתיים רכב פרטי הוא לא כלי תחבורה. הוא משמעותית יותר מכלי תחבורה. מעבר לעוד הרבה דברים רכב פרטי הוא סמל לרכוש פרטי והוא סמל לחופש אישי. רכבים אוטונומיים זמניים הם פשוט מוניות ללא נהג. דב | 17.05.17 (ל"ת)
12. שטויות עצמאות ואי תלות זה הדבר הכי חשוב שיש, אני לא רואה את עצמי מוותר על רכב פרטי בשום מצב גם אם אני אהיה הנהג היחיד על הכביש. יש אנשים, ואני ביניהם, שפשוט לא מסוגלים להשלים עם הגבלה או תלות באחר. גם אם אני אכשל 100 פעמים, אני אמשיך לנסות שוב ושוב ולא אבקש עזרה מאף אחד. אנשים עשירים קונים לעצמם מטוסים פרטיים למרות שיש אלפי חברות תעופה בעולם. שלומי | 17.05.17 (ל"ת)
8. קאדילק, ממש דוגמה להבנה במכוניות. קשקוש מפי מי שהיצרנית שלו כושלת, פעם אחר פעם, בניסיון לרדוף אחרי מרצדס וב.מ.וו. אז מי שלא יודע למכור מכוניות, יספר לנו איך בעתיד לא נקנה מכוניות? קשקוש. דניאל | 17.05.17 (ל"ת)
6. 10 שנים מהיום ... 10 שנים - לא רק שלא יהיה רכב פרטים בריכוזי אוכלוסיה - אלה לא יהיה רכב בכלל. רחפנים אוטונומיים לניוד תוך עירוני. מנחתים על כל גג מעל גודל מינימלי. תמיר | 17.05.17 (ל"ת)
3. בעוד 5-10 שנים? בעוד 5-10 שנים אולי יהיה קו אדום בתל אביב ולקראת סוף 10 השנים אולי שני קווים נוספים. בעוד 10 שנים יהיו דיונים בועדות הכנסת את מי יש להאשים בהריגה כשמכונית אוטונומית תדרוס הולך רגל, או בהתנגשות בין מכונית אוטונומית ללא אוטונומית. מתי נראה את החזון של מטוס נוסעים ללא טיס מתגשם? רכבות ללא נהגי רכבת? כן החזון הוא טוב ויתגשם לבסוף, כי הוא מציע יתרונות גדולים, אך זה יקח הרבה יותר זמן. גד | 17.05.17 (ל"ת)
2. ללא ספק, בעתיד הקרוב (5-10 שנים) לא נחזיק רכב פרטי זה המודל הכי נכון ויעיל והוא אוטוטו פה. טכנולוגית זה כבר אפשרי. מה שמונע את זה הוא התאמות רגולציה ושינוי מחשבה של אנשים. תחשבו על כל הנדל"ן שפתאום יהיה אפשר לבנות בו (חניונים), על הורדת מחירים (מנוי לרכב שנתי בחבילה אחת, במקום לקנות רכב + ביטוחים+ דלק+ פחת...). כשחושבים על זה, החזקת רכב פרטי הוא אחד הכי לא כלכליים שיש. אם לא מדובר בסוכן/נהג משאית. נסיעה יומית היא כ-2-3 שעות מתוך 24 שעות ביממה פשוט לא מצדיק את המחיר. רק שהחרידים לא יתערבו ולא יאפשרו שהמנוי יפעל בשבת. m | 17.05.17 (ל"ת)
סמנכ"ל השיווק של קדילאק: חברות הרכב לא ימכרו מכוניות ישירות לצרכן - אלא יספקו שירותי נסיעות
16 תגובות לכתיבת תגובה