אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמנכ"ל השיווק של קדילאק: חברות הרכב לא ימכרו מכוניות ישירות לצרכן - אלא יספקו שירותי נסיעות

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
שטויות
עצמאות ואי תלות זה הדבר הכי חשוב שיש, אני לא רואה את עצמי מוותר על רכב פרטי בשום מצב גם אם אני אהיה הנהג היחיד על הכביש. יש אנשים, ואני ביניהם, שפשוט לא מסוגלים להשלים עם הגבלה או תלות באחר. גם אם אני אכשל 100 פעמים, אני אמשיך לנסות שוב ושוב ולא אבקש עזרה מאף אחד. אנשים עשירים קונים לעצמם מטוסים פרטיים למרות שיש אלפי חברות תעופה בעולם.
שלומי | 17.05.17
3.
בעוד 5-10 שנים?
בעוד 5-10 שנים אולי יהיה קו אדום בתל אביב ולקראת סוף 10 השנים אולי שני קווים נוספים. בעוד 10 שנים יהיו דיונים בועדות הכנסת את מי יש להאשים בהריגה כשמכונית אוטונומית תדרוס הולך רגל, או בהתנגשות בין מכונית אוטונומית ללא אוטונומית. מתי נראה את החזון של מטוס נוסעים ללא טיס מתגשם? רכבות ללא נהגי רכבת? כן החזון הוא טוב ויתגשם לבסוף, כי הוא מציע יתרונות גדולים, אך זה יקח הרבה יותר זמן.
גד | 17.05.17
2.
ללא ספק, בעתיד הקרוב (5-10 שנים) לא נחזיק רכב פרטי
זה המודל הכי נכון ויעיל והוא אוטוטו פה. טכנולוגית זה כבר אפשרי. מה שמונע את זה הוא התאמות רגולציה ושינוי מחשבה של אנשים. תחשבו על כל הנדל"ן שפתאום יהיה אפשר לבנות בו (חניונים), על הורדת מחירים (מנוי לרכב שנתי בחבילה אחת, במקום לקנות רכב + ביטוחים+ דלק+ פחת...). כשחושבים על זה, החזקת רכב פרטי הוא אחד הכי לא כלכליים שיש. אם לא מדובר בסוכן/נהג משאית. נסיעה יומית היא כ-2-3 שעות מתוך 24 שעות ביממה פשוט לא מצדיק את המחיר. רק שהחרידים לא יתערבו ולא יאפשרו שהמנוי יפעל בשבת.
m | 17.05.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת