אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ראש החטיבה הדיגיטלית בלאומי: כך ייראה עתיד הבנקאות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
עתיד הבנקאות
כמי שעבד מעל 35 שנה בבנק אחר כל הכוונה היא להיפטר מהעובדים ולהשאיר רק הנהלה ומספר מצומצם של עובדים תוך סגירת סניפים.ורוב הפעולות יתבצעו על ידי הלקוח בעצמו.אך לפעמים הלקוח זקוק לבנקאי להתייעץ עמו או לקבל הסברים וברגע שהקשר בין הסניף או הבנק יקטן גם הנאמנות של הלקוח לבנק לא תהיה מובנת מאליה.
א  | 21.05.17
11.
כל זה לא שווה אם אין שרות לקוחות
דיגיטל זה מעולה ... אבל אסור שזה יבוא על חשבון שרות לקוחות. תראו למשל את נטפליקס כדוגמא - הכל דיגיטלי אבל ברגע שרוצים תמיכה אפשר בדקה או להתכתב בצ'אט אונליין עם נציג אנושי או להתקשר ולדבר עם נציג. לאומי השיקו שרות חדש לפני כמה שבועות... פפר פי - רציתי לנסות, היו לי כמה שאלות אז שלחתי מייל (לכתובת שמופיעה בעמוד האפליקציה) ועד היום לא קיבלתי תשובה .. או אפילו תגובה. אז מה אני אמור להסיק ? ואולי אני טועה אבל המחשבה הראשונה שלי היא שאם אזדקק אי פעם לשרות לקוחות זה לא יהיה כל כך פשוט. דיגיטל לא אמור להחליף לגמרי את היחס והמענה האנושי. יש חברות שמבינות את זה ויש חברות שלא. נסו להתקשר לגוגל הגדולה אם בעיה בנושא תשלום - ותראו איך בתוך דקות אתם מקבלים מענה אנושי עד הסוף.
n | 21.05.17
4.
סורי, אלו שבחים עצמיים ולא של לקוחות. יש ללאומי הרבה מה לשפר במיחשוב
הכל פה שבחים עצמיים של המנהלת. רק שלקוחות לא חושבים כמוה. בעתם - האם הבנק קיים בשבילם או בשביל מגלומניה שלה? לדוגמה המבצר של יחידת המחשב שהואע מוגזם ומפורז מאווווד, מעורר גיחוך אצל אנשי מקצוע במיחשוב, ודווקא מרחקי מהם מועמדים טובים. לאומי יכולים להתחיל לייעל את מערך ההדפסות שלהם :עשרות אלפי דפים שנזרקים לפח, על נייר עבה ויקר, ולאומי עדיין מדפיסים רק על צד אחד. מה כל כך קשה להדפיס דו צדדי? אפשר להמשיך עם הממשק באתר, שהוא קורץ לצעירים ופזיזים, אבל לא ללקוחות הרציניים והמתמידים שהם הגרעין העיקרי והנאמן של הבנק. לא בכדי אני ואחרים מעדיפים לצמצם ככל האפשר את השימוש באתר. וכן, לקוחות רוצים את הפקיד האישי, מדובר בכסף שלהם ולא במשחק מחשב. תשתפרו ותקלטו את חוות דעתם של לקוחות ועובדי הבנק, אם אתם באמת רוצים להשתפר ולייעל.
לקוח לאומי | 18.05.17
3.
התשובה שלי ל1
אני מהדור שלא הולך לעירייה או לדואר וממש לא אוהב לראות פקידים. לבנק אני עדיין צריך ללכת לפעמים וזה ממש מעצבן אטתי ולא הגיוני. אתה רוצה ךהמשיך לקבל את השרות שקיבלת במשך עשרות שנים. מה שאתה לא מבין זה שכל הדברים שאתה רגיל אליהם באים על חשבון הדור שלי. לי אין סיכוי לקנות דירה. הףנסיה שלי ושלך זה לא בדיוקאותו דבר....הדור שלכם מחק את הדור שלי וזה דבר ידוע. אז אני שמח שהבנק מפתח שרות שבו לא צריך לפגוש פקידונים. ואם זה בא על חשבונך אני באמת מצטער. כמו שאתה מצטער על הפנסיה הצוברת או שכרדירה שלי
מידן | 18.05.17
2.
הבנקים הישראלים לא יביאו לנו את ״העתיד״
הריכוז וחוסר התחרות במערכת הבנקאות הישראלית לא משאיר שום מוטיבציה אצל השחקנים המקומיים להשתפר להתייעל ולתת שירותים איכותיים עם מינוף הטכנולוגי. המהפכה תבוא מבחוץ. מגוף בינלאומי שישבור את השוק כמו שנטפליקס ואחרים ישברו את שוק הטלוויזיה והתוכן המקומי. בינתיים תנו לבנקים המקומיים לדבר ולדבר. באמת היה חם אתמול בניו יורק. כנראה הרבה אוויר חם יצרו שם המשתתפים.
אורלי | 18.05.17
1.
שאלות לתמר: שלום לך.
ברור הצורך בבנק דיגיטלי,הן לעתיד,הן לבנק והן ללקוחות הצעירים. אך כדוברת הבנק,את חייבת לנו הלקוחות הקשישים והוותיקים,מענה:מה אומר הבנק למאות אלפי הלקוחות שאינם מתחברים לשירות הדיגיטלי,וכל מה שהם מבקשים הוא המשך השירות הטוב ממנו נהנו עשרות שנים?האם במהלך סגירת הסניפים(המוצדק מבחינות רבות,אך לא מבחינת שירות)אומר הבנק לציבור: א. לא רואים אתכם ממטר. ב. לכו תחפשו בנק פראייאר שימשיך לתת שירות מאויש ברמה סבירה ג. כל מה שנעשה חוקי ד. דאגנו שכולם יהפכו דיגיטלים,בנק ישראל ממש לא שומר על רמת השירות המאויש,ולכן אין לכם פתרון טוב יותר ה. אכלתם אותה?תחייכו ו . כל התשובות נכונות.
אלדד גת,ירושלים | 18.05.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת