אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

IBM: אז מה אם אנחנו חברת הייטק, מי שעובד מהבית יפוטר

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
אחד שעובד מהבית
IBM מנצלת גם לטובתה את הענין הזה מכל מיני פרמרטים וממש לא מפסידה כסף, אלא מרוויחה ואפילו די הרבה (פחות מפעם אבל עדיין סדר גודל של 15-20% מהמחזור הוא רווח נקי ) יש פעילויות הפסדיות ודאי, אבל באופן כללי החברה מאד רווחית והבעיה היא שלא צומחת כבר הרבה שנים ונכנסת חזק לתחומים חדשים אבל זה בה על חשבון פעילויות שההיקפים בהן יורדים
א | 21.05.17
12.
בואו נסחף קצת עם התיאורים ההזוים
לגבי סעיף 5 בסוף - "אבל נראה שבמגע עם אנשים עצמם הוא גרוע כמו הקומוניסטים אוהבי האדם של פעם". מאיפה ההפלצה הזאת? אני התחלתי לעבוד עוד בברה"מ, ואני זוכר מצויין את החוקים שהגנו על העובדים: היה אסור לעבוד בשעות שמעבר לתקן, וחובה לצאת לחופשה שנתית. מנהל שרצה להכריח עובד כלשהו לעבוד מעל שעות נוספות, היה עף מהמקום שלו.
יי | 21.05.17
11.
למה זה חשוב שהם ייצרו איטראקציה יום יומית?
מה בדיוק הפגיעה? אם הבוס שלך הגדיר לך משימה- יותר יעיל שתעמוד בה בלי לעמוד שעה וחצי בפקקים ותבזבז זמן על להתארגן בבוקר ליציאה מהבית. זמן איכות שמתפנה בשביל המשפחה, ואין בזבוז מיותר של פוליטיקות של מקום עבודה או רעשי רקע מעובדים אחרים.
למגיב 4 | 21.05.17
9.
העברת העובד לעבוד מהבית היא חסכונית מאוד לחברה
במה החברה מרוויחה : 1 שכירות פחות שטח לעובדים 2 חשמל כמות החשמל שצורכים 200 עובדים זה משמעותי 3 ארוחות - אוכלים בביתם 4 שיחות טלפון - בבית העובד 5 זמני פטפטת - אינו קיים כלל כי כל אחד בביתו 6 גלישה באינטרנט לצרכים אישיים - יש לו את כל הזמן לגלוש בבית בגדול יש פה חסכון עצום אך גם דורש מערכות מיחשוב עדכניות ומקושרות כי אחרת הם לא היו עובדים מהבית
חסכני | 21.05.17
6.
העבודה מהבית (בארה"ב) הרסה את החברה
לא מדובר על אנשים שעבדו פה ושם מהבית. מדובר על קבוצות רבות וגדולות של מפתחי תוכנה שבמקום לעבוד יחד ולייצר אינטראקציה יומיומית עבדו כל איש לעצמו מהבית. הפגיעה בדיעבד הייתה ועדיין אנושה...כל מהנדס תוכנה שעבד או עובד ב- IBM רואה את זה. לא בטוח שההחלטה להחזיר את העובדים למשרדים היא לא מעט מדי ומאוחר מדי
ששי - עובד IBM | 21.05.17
5.
שיעור אנגלית
הכתבה על אלון מאסק - כתוב שם במפורש שהמפעל שנרכש היה ללא איגוד מקצועי אז לא היה מה לחסל. והתלונות על כאבים - במפעל ייצור רכבים, שבו עובדים 10000 איש וכהוכחה לבעיות היו 100 קריאות אמבולנס במהלך 3 שנים - זו לא סטטיסטיקה גרועה כל כך - הרי זו לא חברת הייטק משרדית אלא עובדים בעובדה פיזית במפעל - אז גם כתבת המקור תמוהה והתרגום לוקה בחסר
דני | 21.05.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת