אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נהגי מוניות הדר שזכו במכרז בנתב"ג מסרבים לתת הנחה של 31%

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
להוסיף מס על שרותי נמל ולתת "שאטל ברככבת " עד עזריאלי חינם ! "
רעיון נפלא ,אתה עולה על הרכבת (דמי נסיעה יקוזזו באמצעות מס נמל שכולנו משלמים) ברכבת נסיעה מהירה ,תדירות סבירה,ומעזראלי יש תחבורה לכל מקום. אז מי צריך מוניות,צריך לשאוף להוריד אותם מהכביש ,ואתמול...
בן לולו | 23.05.17
23.
הסבר ל-8
אתה צודק באמת אף אחד לא מסביר למה יש מכרז וכאילו מונופול. כמי שמשתמש מדי פעם בשירותי המונית מנתב"ג חשוב לציין שמוניות הדר מחויבות כיום לספק מוניות 24 שעות ביממה, ואסור להם להגיע למצב שנוסע יחכה יותר מרבע שעה למונית כולל עמידה בתור. במקרה כזה הם מקבלים קנס. אפשר כמובן לפתוח את השוק לכולם, רק שאז אולי תחכה לך מונית כשתצטרך, ואולי תחכה שעה כשיהיה עומס. המחיר זה לא חזות הכל. אף אחד לא טורח להסביר את זה, רק להתלהם ...
משה | 21.05.17
16.
די לרגולציה ממשלתית לשוק!
אנשים פרימיטיבים מנהלים עסקים ולא נותנים להכנס לתחום לאנשים נורמלים על ידי רגולציה של ממשלה. זה מסכן את הציבור ומייקר חיים ועושה שרות לפחות איכותי. די לרגולציה של מוניות. די למכון התקנים! כן לוועדה משפתית בנושא גרימת נזק למדינה על ידי רגולציה ממשלתית לשוק ומכון התקנים.
מרגולין | 21.05.17
15.
תגובה- בן של נהג מונית :
אכן נהגי מונית בעבר הרחוק הרוויחו יפה מאוד , אבא שלי כנהג מונית רכש שני בתים כהשקעה, שלושה מספרים למונית, תמך במשפחה, שלושה ילדים כולם פנו להשכלה גבוהה, ומסודרים כלכלית. אבל.... מצב נהגי המוניות היום בכי רע, נהג מונית במשמרת אחת עובר בקושי את משכורת המינימום, הכיוון של הכלכלה החופשית הוא לגרום גם לנהגי המוניות להפוך לעבודה לא מתגמלת שתתאים לעובדים זרים
רון | 21.05.17
13.
סליחה שאיני מבין את הכתבה. עזרתכם בפרשנות.
היה מכרז והזוכים הם שניים? GETT ומוניות הדר? האם לא אמור להיות מנצח אחד? הבנתי ש GETT נתנו 31% פחות מהמחירון ונהגי הדר מסרבים לתת את ההנחה, אז מדוע לתת להם את הזיכיון ולא לחברה האחרת? הרי היה להם מונופול רב שנים בו עשקו את הנוסעים. אני מבין את נהגי הדר שפרנסתם תרד ממה שהורגלו, אך מה עם הנוסעים? להמשיך לעשוק אותם? מדוע בכלל צריך מכרז או מונופול? מדוע לא לאפשר לכל מונית לאסוף נוסעים לכל יעד ? נפלא מבינתי העניין.
חיליק | 21.05.17
12.
מונית משדה התעופה
מרוב התלהבות ורצון של גט טקסי להכנס לנישה הזו הם היו מוכנים למכור את הנהגים שלהם בנזיד עדשים. צודקים לחלוטין נהגי מוניות הדר . שווה להסתכל על הנתונים הבאים: בלילה מתל אביב נסיעה לוקחת כ- 25 ד, זמן המתנה בשדה יכול לקחת מעל חצי שעה , נסיעה חזרה לת"א עוד כ-25 דקות סה"כ מדובר על כמעט שעה וחצי (בלילה מאוחר, בעצם ביום מוקדם) ל-202 ש"ח. ביום הנסיעה יכולה לקחת 40 דקות וחזרה בשעות העומס מעל 50 דקות, תוסיפו זמן התמנה ארוך יותר ביום והנה הגעתם לזמן נסיעה הלוך וחזור לשדה מעל שעתים והשכר 188 ש"ח . מי שחושב שזה ראוי יבושם לו. מחאת הנהגים נכונה ...גילוי נאות - אני לא עובד במוניות הדר מהענף ומעט מבין בהיבטים הכלכליים של נסיעה שכזו. לא יכול להיות שעל הגב של הפרנסה של הנהגים יחגגו הכותרות!...
בין הטיפות | 21.05.17
3.
יש מחירון משרד התחבורה
או מונה שגם התעריף שלו נקבע על ידי משרד התחבורה. רוצים להוריד 31 אחוז שיורידו לכלל המוניות בארץ נראה אותם. כל המחירים גם של הדר זה מחירים של משרד התחבורה ועוד 5 שקל מס נמל שהרשות גובה מהנהג והנהג גובה מהנוסע כמו מע"מ. רוצים להוריד עלויות לנוסעים אין בעיה זה בסדר אבל אי אפשר להוריד רק על חשבון הנטו של הנהג. שיורידו 31 אחוז מהדלק מהביטוח ממחיר הרכב ממחיר המספר ירוק ואין שום בעיה ליסוע גם ב50 אחוז פחות בהתאמה.
נהג | 21.05.17
2.
מדינת הגנבים. סוף ידוע מראש.
נהגי המוניות יקבלו את מבוקשם וציבור הנוסעים ישלם תעריף גבוה יותר. במדינות אחרות גונבים בסתר, פה לא צריך. בעל מקצוע/חבר ועד/עסק/מונופול פשוט יכול לבוא ולדרוש כמה כסף שהוא רוצה והוא יקבל אותו. כל עוד זה לא יוצא להם מהכיס לאף אחד בשלטון לא איכפת. הם צריכים שקט תעשייתי, שלא יפריעו להם לגנוב גם.
אבי | 21.05.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת