41. יש בי תקווה נמאס כבר מהשוק הזה שמנהלים מהדר, אני מקווה מאוד שהנהגים של גט כן יפעילו את המכרז וימשיכו לתת שירות והגינות כמו שהם נותנים עד היום, אני מאוד אוהבת להשתמש בשירותיהם יסמין | 25.05.17 (ל"ת)
40. מכרז תפור זהו. נזיין את נהגי המוניות וניפתור את כל הבעיות במדינה? ?? אין לכם דאגות אחרות חוץ מזה? וואלה החיים שלכם דבש. נבלות, הלוואי שמחר לא תהיה לכל צרי העין בציבור נהגי המוניות פרנסה. גזל הנהגים | 24.05.17 (ל"ת)
39. אבל 30% זה בסדר?? על מי מוניות הדר עובדים? זה הכל ניסיון עלוב לשמור על המונפול שלהם. שיתנו למי שרוצה לעשות את הנסיעות האלה וזהו, חבל על יחסי הציבור הרעים שזה עושה לנהגים!! רובי | 24.05.17 (ל"ת)
38. הזמן יעשה את שלו אני אישית בתור נהג בגט, מעדיף לחכות ולראות איך הדברים יתגלגלו. לדעתי זה דווקא ייצור יותר פרנסה לנהגי המוניות שיוכלו לעשות יותר נסיעות. רק הזמן יוכל להגיד אם צדקתי או לא... עידן | 23.05.17 (ל"ת)
37. לא הבנתי - אז למה נגשו למכרז? לתבוע אותם ולתת למישהו אחר!! צריך כבר שמישהו יתחיל לעשות סדר במדינה הזאת. מתנהגים כמו חברות פרחחים - ונותנים להם עוד ארכות - ישר לתבוע ולהעיף אותם מהמכרז ואיסור על השתתפות במכרזים ל 20 שנה. שמישהו פעם אחת יקבל בראש - השאר יתיישרו יוסי | 23.05.17 (ל"ת)
36. להוסיף מס על שרותי נמל ולתת "שאטל ברככבת " עד עזריאלי חינם ! " רעיון נפלא ,אתה עולה על הרכבת (דמי נסיעה יקוזזו באמצעות מס נמל שכולנו משלמים) ברכבת נסיעה מהירה ,תדירות סבירה,ומעזראלי יש תחבורה לכל מקום. אז מי צריך מוניות,צריך לשאוף להוריד אותם מהכביש ,ואתמול... בן לולו | 23.05.17 (ל"ת)
32. ממש מקווה מזמינה רק גט, מאד נח, מקווה שיהיה אפשר להזמין מוניות דרכם בשדה התעופה שני | 22.05.17 (ל"ת)
31. מי שיש לו כסף לחו"ל יש לו כסף למונית חו"ל זה מותרות אז לא לבוא בתלונות לנהגי המוניות שמנסים לשרוד מונית | 22.05.17 (ל"ת)
30. עד שכבר משהו טוב קורה פה חבל כי כבר הרגשתי שסוף סוף קורה משהו טוב לצרכנים בארץ ועכשיו באות חברות נגיד כמו הדר ומנסות להרוס את זה וזה מבאס יערה זיו | 22.05.17 (ל"ת)
29. מחירי שחיטה בבולגריה מחירי הדלק כמעט זהים ומחירי הנסיעה במונית 70 אחוז זולים יותר למה? נסיעה כזו עולה 30 שח לשדה ? עוד תחום שאנחנו משלמים עליו פי 3 בלי להבין למה רון | 22.05.17 (ל"ת)
28. פשוט לא להאמין על החוצפה... גט מנסה לפתוח את נתב"ג לכולם והדר מנסה לתקוע מקל בגלגלים, פשוט גועל נפש של התנהלות! שרון | 22.05.17 (ל"ת)
26. אם נהג מונית עושה 10 נסיעות ביום רק לנתב"ג הלוך חזור יכול לצאת לו 1600 ש"ח ליום... מה רע בזה... 80 שח לנסיעה הם יקבלו ים של עבודה... לא יהיו להם מספיק מוניות לקחת את כולם... יוסי | 21.05.17 (ל"ת)
25. לא נוסעים במוניות הדר עד שלא מורידים מחיר נראה אותם אחרי שבוע בלי לקוחות בכלל איך יפסיקו ליילל. מאיר | 21.05.17 (ל"ת)
24. נוסעת עם גט די הרבה אז אני מקווה שמוניות הדר לא יפגעו במהלך הזה כי המהלך יכול לעזור לבוא גם לקראת הנוסעים לחזור במחיר שפוי אווה | 21.05.17 (ל"ת)
23. הסבר ל-8 אתה צודק באמת אף אחד לא מסביר למה יש מכרז וכאילו מונופול. כמי שמשתמש מדי פעם בשירותי המונית מנתב"ג חשוב לציין שמוניות הדר מחויבות כיום לספק מוניות 24 שעות ביממה, ואסור להם להגיע למצב שנוסע יחכה יותר מרבע שעה למונית כולל עמידה בתור. במקרה כזה הם מקבלים קנס. אפשר כמובן לפתוח את השוק לכולם, רק שאז אולי תחכה לך מונית כשתצטרך, ואולי תחכה שעה כשיהיה עומס. המחיר זה לא חזות הכל. אף אחד לא טורח להסביר את זה, רק להתלהם ... משה | 21.05.17 (ל"ת)
22. עד שסוף סוף חשבתי שנשבר המונפול של הדר הם מנסים שוב לשמור עליו עד שסוף סוף חשבתי שנשבר המונפול של הדר הם מנסים שוב לשמור עליו נעמה | 21.05.17 (ל"ת)
21. בתור נהג של גט - בתור נהג של החברה, אני בעיקר שמח שמה שיהיה בפועל זה שאוכל לעשות נסיעות... רונן | 21.05.17 (ל"ת)
20. מחירי המוניות אלה שלקחו את המכרז מה חשבתם שנהגי מוניות עובדים בחינם תצאו מהמשרדים שלכם ותסיעו בעצמכם את הנוסעים האומללים לשכונת צהלה רמת אביב סי אנד סאן הם ממש זקוקים להנחה גיא | 21.05.17 (ל"ת)
19. מונית .... מי פנוי ?... נהדר , לאחר חזירות/מונופול רב שנים .... שתו לי , אכלו לי , פרצופה המכוער של מדינת הקומבינה ... באם נתחיל לברר את המחדל הקרב ובא .... יתכן ש .... אבי המטיף | 21.05.17 (ל"ת)
18. ב - 80 שקל לת"א רוב הנוסעים כבר יעדיפו מונית על פני רכב פרטי רק החנייה עולה יותר מ - 20 ש"ח... זהו מחיר סביר והוגן שייתן למוניות לנתב"ג ים של עבודה יוסי | 21.05.17 (ל"ת)
16. די לרגולציה ממשלתית לשוק! אנשים פרימיטיבים מנהלים עסקים ולא נותנים להכנס לתחום לאנשים נורמלים על ידי רגולציה של ממשלה. זה מסכן את הציבור ומייקר חיים ועושה שרות לפחות איכותי. די לרגולציה של מוניות. די למכון התקנים! כן לוועדה משפתית בנושא גרימת נזק למדינה על ידי רגולציה ממשלתית לשוק ומכון התקנים. מרגולין | 21.05.17 (ל"ת)
15. תגובה- בן של נהג מונית : אכן נהגי מונית בעבר הרחוק הרוויחו יפה מאוד , אבא שלי כנהג מונית רכש שני בתים כהשקעה, שלושה מספרים למונית, תמך במשפחה, שלושה ילדים כולם פנו להשכלה גבוהה, ומסודרים כלכלית. אבל.... מצב נהגי המוניות היום בכי רע, נהג מונית במשמרת אחת עובר בקושי את משכורת המינימום, הכיוון של הכלכלה החופשית הוא לגרום גם לנהגי המוניות להפוך לעבודה לא מתגמלת שתתאים לעובדים זרים רון | 21.05.17 (ל"ת)
13. סליחה שאיני מבין את הכתבה. עזרתכם בפרשנות. היה מכרז והזוכים הם שניים? GETT ומוניות הדר? האם לא אמור להיות מנצח אחד? הבנתי ש GETT נתנו 31% פחות מהמחירון ונהגי הדר מסרבים לתת את ההנחה, אז מדוע לתת להם את הזיכיון ולא לחברה האחרת? הרי היה להם מונופול רב שנים בו עשקו את הנוסעים. אני מבין את נהגי הדר שפרנסתם תרד ממה שהורגלו, אך מה עם הנוסעים? להמשיך לעשוק אותם? מדוע בכלל צריך מכרז או מונופול? מדוע לא לאפשר לכל מונית לאסוף נוסעים לכל יעד ? נפלא מבינתי העניין. חיליק | 21.05.17 (ל"ת)
12. מונית משדה התעופה מרוב התלהבות ורצון של גט טקסי להכנס לנישה הזו הם היו מוכנים למכור את הנהגים שלהם בנזיד עדשים. צודקים לחלוטין נהגי מוניות הדר . שווה להסתכל על הנתונים הבאים: בלילה מתל אביב נסיעה לוקחת כ- 25 ד, זמן המתנה בשדה יכול לקחת מעל חצי שעה , נסיעה חזרה לת"א עוד כ-25 דקות סה"כ מדובר על כמעט שעה וחצי (בלילה מאוחר, בעצם ביום מוקדם) ל-202 ש"ח. ביום הנסיעה יכולה לקחת 40 דקות וחזרה בשעות העומס מעל 50 דקות, תוסיפו זמן התמנה ארוך יותר ביום והנה הגעתם לזמן נסיעה הלוך וחזור לשדה מעל שעתים והשכר 188 ש"ח . מי שחושב שזה ראוי יבושם לו. מחאת הנהגים נכונה ...גילוי נאות - אני לא עובד במוניות הדר מהענף ומעט מבין בהיבטים הכלכליים של נסיעה שכזו. לא יכול להיות שעל הגב של הפרנסה של הנהגים יחגגו הכותרות!... בין הטיפות | 21.05.17 (ל"ת)
8. הפתרון מאוד פשוט למה צריך מכרז בכלל? מאפיה בחסות המדינה. לעשות בכניסה לנתבג עמדה של כניסת מוניות עם בידוק רישיונות ולאפשר לכל בעל מונית עם רישיון בתוקף והיתר הסעה להיכנס לקחת נוסעים. בלי מכרז בלי טובות ובלי בטיח. תחרות וזהו. רוני | 21.05.17 (ל"ת)
7. אף אחד לא צריך מאות מוניות בשעה אם לא תבואו - הטסים ישתמשו ברכבת ובאוטובוסים - פתרון אקולוגי, חברתי ונכון יותר בטווח הארוך. ממש לא נבכה אם המוניות לא יחכו לנו בטרמינל הקיץ הזה... נוסע | 21.05.17 (ל"ת)
3. יש מחירון משרד התחבורה או מונה שגם התעריף שלו נקבע על ידי משרד התחבורה. רוצים להוריד 31 אחוז שיורידו לכלל המוניות בארץ נראה אותם. כל המחירים גם של הדר זה מחירים של משרד התחבורה ועוד 5 שקל מס נמל שהרשות גובה מהנהג והנהג גובה מהנוסע כמו מע"מ. רוצים להוריד עלויות לנוסעים אין בעיה זה בסדר אבל אי אפשר להוריד רק על חשבון הנטו של הנהג. שיורידו 31 אחוז מהדלק מהביטוח ממחיר הרכב ממחיר המספר ירוק ואין שום בעיה ליסוע גם ב50 אחוז פחות בהתאמה. נהג | 21.05.17 (ל"ת)
2. מדינת הגנבים. סוף ידוע מראש. נהגי המוניות יקבלו את מבוקשם וציבור הנוסעים ישלם תעריף גבוה יותר. במדינות אחרות גונבים בסתר, פה לא צריך. בעל מקצוע/חבר ועד/עסק/מונופול פשוט יכול לבוא ולדרוש כמה כסף שהוא רוצה והוא יקבל אותו. כל עוד זה לא יוצא להם מהכיס לאף אחד בשלטון לא איכפת. הם צריכים שקט תעשייתי, שלא יפריעו להם לגנוב גם. אבי | 21.05.17 (ל"ת)
נהגי מוניות הדר שזכו במכרז בנתב"ג מסרבים לתת הנחה של 31%
41 תגובות לכתיבת תגובה