10. הבל ורעות רוח איך אפשר בכלל להתייחס ברצינות ל"עיתונאי" שכותב : "טויוטה C-HR היא הטויוטה קורולה הראשונה שמתבלטת בעיצוב ייחודי..." איתן | 29.05.17 (ל"ת)
9. המחירונים הבעיה הכי זה רמאות המחירונים הרי אין רכב אחד שנמכר במחיר המחירון כולם ב20 ואפילו 30 אחוז מתחת למחירון אז למה המחיר במחירון לא יורד כמו השוק בפועל? פשוט כלוי יצחק דואג ליבואנים, לליסינג, ולחברות הביטוח. כולם ביחד מרוויחים אלינו המון כסף. קרול | 26.05.17 (ל"ת)
8. ותסבירו לי .. אך בדיוק תחזירו את הסכום הנותר בסיום התקופה..קניית הרכב אינה מסתיימת ב600-700 שח לחודש.. בסיום שלושת השנים אתם מחוייבים להוסיף את יתרת הסכום.. שלומי לוי | 25.05.17 (ל"ת)
7. שר התחבורה צריך להתפטר, מצב התחבורה על הפנים,תאונות אין ספור,פקקים,ותחבורה ציבורית נייט!!! יוני | 24.05.17 (ל"ת)
6. בעיית המחיר בעיני הבעיה העיקרית בכל התחום של הרכבים היא המחירים. היבואנים בישראל וזה גם המדינה אשמה בכך עם המיסוי הרב, פשוט קורעים את הלקוחות. הישראלים ידועים בחיבתם הרבה לקניית רכבים וכמה שיותר מפוארים וחדשים, אבל מחפשים מחיר יותר אטרקטיבי עם תנאי מימון נוחים. לכן בהדרגה גם יותר ויותר אנשים עוברים לדעתי לקנות דרך עסקאות ה-0 ק"מ כמו אצל אלבר למשל. המדינה צריכה להתחיל לפקח בנושא וגם לצמצם על הדרך במיסוי, בשביל להקל על התושבים... דן | 24.05.17 (ל"ת)
4. מדינה מטורפת איפה ינסעו כל אותן מכוניות ,?באוויר ? צריך כבישים שבקושי ניסללים ,פקקים מפה עד להודעה חדשה . מדינה של מטורללים , אזרח | 23.05.17 (ל"ת)
3. מחירי הרכבים... מחירי הרכבים רק עולים בארץ.היורו והדולר התרסקו בשנה האחרונה וכאן על רכבי ליסינג מורידים כמה שקלים.עם ישראל תתעוררו תשאירו את הרכבים אצל היבואנים.המדינה ,היבואנים ורבים מאנשי התקשורת עושים יד אחת כדי שהאזרחים ישלמו יותר ויותר. תפסיקו לקנות רבים חדשים אש | 22.05.17 (ל"ת)
2. עצוב לנו אין פורמט כזה בעולם שאדם אחד גורם לעיוות המחירים כמו יצחק ( שומר חברות הליסינג ) לוי. המחירון ( המעוות ) למכוניות עד גיל שלוש שבו נמכרות מכוניות הליסינג לשוק הפרטי הוא הרעה החולה של כל שרשרת ההזיה בשוק הרכב בישראל !!! פוייה מיק | 22.05.17 (ל"ת)
1. מיצוי השוק הגיע למיצוי מכמה היבטים: תשתית הכבישים קטנה מלהכיל עוד ועוד כלי רכב. משקי בית רבים קפצו מעל הפופיק ולקחו הלוואות לרכישת רכבים חדשים ואלה עוד לא הסתיימו, כך שהלוואות חדשות בלתי אפשריות אז לא קונים. המיסוי על ליסינג דרך מקומות עבודה הרג בהדרגה אופציה זו שאיננה כדאית עבור רוב העובדים. ואחרון, מעמד הביניים הולך ונשחק מבחינה כלכלית ובהדרגה מתרחק מהאפשרות של רכישת רכב חדש. יוסף | 22.05.17 (ל"ת)
משחק המסירות בשוק הרכב משנה כיוון
10 תגובות לכתיבת תגובה