אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כמה עוד יוכל לעבוד מנוע הדיבידנדים של דלק רכב

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
כמה פעמים פניתי לחברה שיביאו דגמי פורד פופלארים כמו פורד KA
כל פעם ענו יפה, שבדקו ולא "משתלם להם", "דגם זה לא מתאים לארץ"ולכן זה לא נראה באופק- גם את הירידה במכירות שלהם הם לא ראו באופק... פורד קא דגם פופלארי בארופה היה נותן בראש לקיה ודומיה, אבל בדלק רכב שקדו על השמרים. ויש עוד רשימה ארוכה של דגמים שיכלו לענות על הביקוש בשוק הישראלי, שהם לא ייבאו-וחבל. הדוגמא הכי טובה בכתבה היא של מזדה CX3. פורד פיאסטה עם מנוע 1 ליטר טורבו ועוד.
דור  | 22.05.17
12.
זה יפה, שנועלים את האורווה לאחר שהסוסים ברחו...
לאורך השנים קניתי מספר מכוניות "מאזדה". המכוניות, זאת יש לומר, היו אחלה. בפעם האחרונה, כשנכנסתי לסוכנות "מאזדה" ולא היו מוכנים לבוא לקראתי בכלום (לא הנחה כלקוח חוזר, לא תוספת איבזור, לא טרייד-אין במחיר הוגן) - הסתובבתי אחורה. קניתי "יונדאי". מי שמזלזל בלקוחות הפרטיים, ומתנהל כאילו הוא יושב על האולימפוס - נשאר תלוי רק בליסינג ויש לזה השלכות. מלבד זאת, המחיר ללקוח הפרטי היה תמיד גבוה בהרבה מהמחיר לליסינג - וגבוה מהמותגים הפופולאריים האחרים. המצב הנוכחי הוא פועל יוצא של ההתנהלות הזו. מגיע להם.
אחד שקנה מכוניות "מאזדה". | 22.05.17
1.
מחירים גבוהים
מחירי הדגמים של מותג מאזדה מאז ומתמיד היו גבוהים מהמתחרות, אולם הדבר התבטא באיכות גבוהה יותר של כלי רכב. בעיה נוספת היא מבחר כלי רכב נמוך יחסית. מאז כניסת המתחרות יונדאי וקיה לשוק הגיפונים והורדת מחיריהם הבסיסית לכמחיר של רכב פרטי, עלתה ההעדפה לגיפונים על פני הרכבים הפרטיים. בשעה שאת הקיה ספורטז הבסיסית מוכרים ב140,000 אלף שקל מאזדה מוכרת את הCX5 שלה במחיר גבוה משמעותית של כ165,000 שקלים.
מבין דבר | 22.05.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת