23. המותגים הקוריאניים שולטים כאן בזכות ולא בחסד מדהים לראות כמה הם עברו כאן בשנים האחרונות. אופיר | 24.05.17 (ל"ת)
22. למספר 18 הרעיון יפה, אבל הוא לא נכון, הוא לא התחיל מלמטה, אבא שלו היה בעל סוכנויות. משהו דומה. יקבון | 23.05.17 (ל"ת)
20. ככה זה כשאין תחרות בשלטון הליכוד ההוצאות הכי גדולות של משפחה, רכב ודירה, במחירים מטורפים. א | 22.05.17 (ל"ת)
18. היה עוד אחד כזה, כלכלן מתחיל שהפך למנכל. עקיבא מחברת כיל זה רק אומר, שגם אם אתה שכיר מתחיל, מלמטה, אם אתה מוכשר אתה יכול להרוויח מיליונים. כל הכבוד לבן אדם. אחד | 22.05.17 (ל"ת)
17. ירידה במכירות זה מה שקורה כשמוכרים רכבים פגומים ביודעין ומתנערים מאחריות . ראה המצמד הכפול במנועי פוקוס וופיאסטה . שרון | 22.05.17 (ל"ת)
15. קרטל - כולם מוכרים באותו מחיר....130 אלף למשפחתית לא ברור מדוע יש טענות שמזדה יותר יקרה ? חברות הליסינג לא מאפשרות הורדה ממחיר המחירון הרישמי....מי שמפר את כללי המשחק לא קונים ממנו או מאיימים ביבוא מקביל. הרסו את הענף....מה שכן כולם מרוצים חוץ מהצרכנים.... אייל | 22.05.17 (ל"ת)
13. כמה פעמים פניתי לחברה שיביאו דגמי פורד פופלארים כמו פורד KA כל פעם ענו יפה, שבדקו ולא "משתלם להם", "דגם זה לא מתאים לארץ"ולכן זה לא נראה באופק- גם את הירידה במכירות שלהם הם לא ראו באופק... פורד קא דגם פופלארי בארופה היה נותן בראש לקיה ודומיה, אבל בדלק רכב שקדו על השמרים. ויש עוד רשימה ארוכה של דגמים שיכלו לענות על הביקוש בשוק הישראלי, שהם לא ייבאו-וחבל. הדוגמא הכי טובה בכתבה היא של מזדה CX3. פורד פיאסטה עם מנוע 1 ליטר טורבו ועוד. דור | 22.05.17 (ל"ת)
12. זה יפה, שנועלים את האורווה לאחר שהסוסים ברחו... לאורך השנים קניתי מספר מכוניות "מאזדה". המכוניות, זאת יש לומר, היו אחלה. בפעם האחרונה, כשנכנסתי לסוכנות "מאזדה" ולא היו מוכנים לבוא לקראתי בכלום (לא הנחה כלקוח חוזר, לא תוספת איבזור, לא טרייד-אין במחיר הוגן) - הסתובבתי אחורה. קניתי "יונדאי". מי שמזלזל בלקוחות הפרטיים, ומתנהל כאילו הוא יושב על האולימפוס - נשאר תלוי רק בליסינג ויש לזה השלכות. מלבד זאת, המחיר ללקוח הפרטי היה תמיד גבוה בהרבה מהמחיר לליסינג - וגבוה מהמותגים הפופולאריים האחרים. המצב הנוכחי הוא פועל יוצא של ההתנהלות הזו. מגיע להם. אחד שקנה מכוניות "מאזדה". | 22.05.17 (ל"ת)
11. גיל אגמון הוא בנו של אברהם אגמון ז"ל שהיה מנכ"ל משרד האוצר ולאחר מכן מנכ"ל דלק ולכן היתה דרכו סלולה. אבל הוא הצליח מאד. יובל | 22.05.17 (ל"ת)
9. מידע פנים זורקים כסף רב איפה שלא צריך ומרפדים את הכיסים של המנהלים ובעלי עניין. כנראה שיש מחיר לניהול מוזר. הדוגמאות הספציפיות שמורות במערכת. אחד שיודע | 22.05.17 (ל"ת)
7. מאזדה הוא הרכב הכי טוב בקטגוריה שלו, אבל היבואן חזיר מאזדה של השנים האחרונות עדיפה משמעותית על כל רכב אחר בקטגוריה שלה, אבל החזירות של היבואן מונעת קנייה. אבי | 22.05.17 (ל"ת)
6. מהיכרות עם הבן אדם - איש מרשים, מנהל חכם ושאפתן שעשה קופה אדירה על חשבון ההתמכרות של עם ישראל לאוטו מהניילונים והלוואות זולות בה | 22.05.17 (ל"ת)
5. קיה מנצחת בזכות מחיר הוגן ואיבזור עשיר. מובילאיי, בקרת שיוט... ולגבי הפוקוס עם הגומיות המשתרבבות אין מה להוסיף... היה לי פורד פוקוס ועכשיו קיה בפעם שנייה | 22.05.17 (ל"ת)
4. היעדר התחרות (יבוא מקביל) מאפשר לחזירים להפקיע מחירים ולגרוף מיליארדים כץ רק מדבר על התחרות ולא עושה דבר | 22.05.17 (ל"ת)
2. התשובה היא שהוא לא הרוויח, אלא לקח. יש הבדל בין להרוויח משהו, ללקבל או לקחת. לא רואה איך הוא הרוויח, רק לקח. מגעיל מגעיל, אבל חוקי. יחלךחילך | 22.05.17 (ל"ת)
1. מחירים גבוהים מחירי הדגמים של מותג מאזדה מאז ומתמיד היו גבוהים מהמתחרות, אולם הדבר התבטא באיכות גבוהה יותר של כלי רכב. בעיה נוספת היא מבחר כלי רכב נמוך יחסית. מאז כניסת המתחרות יונדאי וקיה לשוק הגיפונים והורדת מחיריהם הבסיסית לכמחיר של רכב פרטי, עלתה ההעדפה לגיפונים על פני הרכבים הפרטיים. בשעה שאת הקיה ספורטז הבסיסית מוכרים ב140,000 אלף שקל מאזדה מוכרת את הCX5 שלה במחיר גבוה משמעותית של כ165,000 שקלים. מבין דבר | 22.05.17 (ל"ת)
כמה עוד יוכל לעבוד מנוע הדיבידנדים של דלק רכב
23 תגובות לכתיבת תגובה