10. הטלוויזיה החינוכית גם כאן הטלוויזיה החינוכית הייתה יכולה להפיק תכניות איכותיות אשר יסייעו לתלמידים ללמוד ולהצליח במקצויות האלה אבל מעשה שטן! רוצים לסגור את המוסד הזה שכולנו גדלנו עליו כה חבל לתשומת ליבך שר החינוך pt | 22.05.17 (ל"ת)
9. הצלחה לנושא של הקהילות יש לפי מיטב ידיעתי 2 גורמים עיקריים שדחפו והובילו זאת מרכז מורי הפיזיקה בראשות דר' בגנו יחד עם מספר מורות ומורים שסייעו דחפו, יחד עם הפיקוח על הוראת הפיזיקה שתמך ועודד כל השאר - קרנות ואחרים נרתמו למימה אבל לא היו מיוזמיה נושא קהילות מורי הפיזיקה הינו הצלחה אדירה שהביאה בעיקר לשיפור משמעותי באיכות ההוראה אצל חברי הקהילות ופועל יוצא גם לגידול במספר הלומדים כה לחי לעושים במלאכה אבי רהב | 22.05.17 (ל"ת)
8. הגורמים לעלייה (בינתיים) במספר לומדי 5 יח"ל פיזיקה. אני מבין, על בסיס ההנחה שלהצלחה יש, כידוע, הרבה אמהות ואבות, שכל אחד יכול לייחס ולנכס את הגידול ואת מגמת הגידול של תלמידי הפיזיקה (5 יח') לפעולה "שלו", או לפעילות אליה הוא קשור (במישרין או בעקיפין). וכל עוד הנושא לא נחקר, זה בסדר, כולם גיבורים. ובכל זאת, ההגונים בנינו יצטרכו להודות שהיו עוד מספר גורמים שעשויים היו להשפיע על התופעה המבורכת! ואיך אומר ידידי הוותיק "ז'וז'ו"? "תחשבו על זה!". מיכאל | 22.05.17 (ל"ת)
7. הגידול אינו מרמז במאום על האיכות - זה גידול מלאכותי שרבים מהלומדים אינם מתאימים מורה בפריפריה | 22.05.17 (ל"ת)
5. אני בטוח שגם לבנט וגם למורים לא אכפת מי אחראי העיקר שיותר לומדים את המקצוע החשוב הזה עבד | 22.05.17 (ל"ת)
3. הכל השג של בנט פשוט לא מפרגנים היו הרבה יותר שמחים אם היה מקדם מקצועות תורניים אפשר היה להשמיץ וללחם בו פשוט קשה היום להעריך את גודל תרומתו למדינה מירי | 22.05.17 (ל"ת)
2. מכיר את המערכת החינוך ממכרה שלי והאמינו לי משרד החינוך צריך לסגור את המשרד ישנם עוד הרבה דברים שהמורים והגננו עושים בחלק מהמקומות ארץ בתמיכה של המשרד המקומי (עירייה) אם ראש העיר מבין את החשיבות ומשרד החינוך הוא סתם בזבוז של כוח אדם וכספי ציבור. תנו את התקציב ישירות לעיריות או שתתחילו לעבוד! הורה | 22.05.17 (ל"ת)
המהפכה של לימודי הפיזיקה התחילה מלמטה
10 תגובות לכתיבת תגובה