15. ברור... ברור שהם תובעים אותם כי הם מבינים שלא יהיה להם מזה כסף לכיסים , בממשלה במקום לבוא לקראת האזרח הקטן שתהיה תחרות ומחירי מוניות ירדו מעדיפים להסתכל על כמה כסף אפשר לעשות מזה . פשוט בושה שיש אנשים כאלה בעולם . שר התחבורה הוא השר הכי מיותר בארץ במילא הוא לא עושה כלום רואים את זה לפי פיתוח התשתיות , שמותאמות בדיוק למצב שהיה לפני כעשרים שנה! הגיע הזמן להתפתח אדון שר התחבורה . כי תזכיר לנו מתי בפעם האחרונה נסעת בתחבורה ציבורית ? בושה !! טרי | 26.05.17 (ל"ת)
13. אחד ממקורות התקציב החשובים ביותר- הרכב וסביבתו. שכץ יוותר על זה? נו באמת... למרות הערכה הרבה שאני רוחש לכץ על פיתוח התשתיות לתחבורה בישראל. אני ממש לא מרוצה מחוסר התשומת לב שהוא נותן לתחבורה הציבורית החל מאוטובוסים, רמתם ודיוק הגעתם/קישורם לנסיעות המשך, רכבות כנ"ל, שינוע המונים תוך מטרופוליני, וגם מוניות ואובר. אני לא רוצה להאמין שהרכב החשמלי - שאיים על הררי המיסים שאנו משלמים על רכב פרטי ולו רק להתנייע לעשות הכנסה משלמת מס (דהיינו לעבוד...) - הוכשל במזיד כדי לא לאתגר את עשרות מיליארדי תקבולי המס... ארי | 24.05.17 (ל"ת)
11. שחיתויות בענף המוניות ממש מצחיק..... ענף המוניות הוא ענף מושחת ? במוניות מתגלגל הכי הרבה כסף שחור? תגיד באיזה סרט אתה חיי . ענף המוניות הוא ענף מסודר נהג צריך לעבור קורס מטעם המדינה ולשלם הרבה כסף כדי להוציא רישיון . משלם מיסים הרבה יותר מאדם שכיר משלם ביטוח לאומי הרבה יותר מאדם שכיר . עובד לפי מחירון של משרד התחבורה. הכל על פי חוק. לא מתאים לך סע ברכב הפרטי שלך או באוטובוס. שחיתות יש בענף הבניה . בחברת חשמל . בחברות המיים . במשטרה . שם יש שחיתויות אמיתיות לא בענף המוניות ...... מוני | 24.05.17 (ל"ת)
10. לשים סוף לשחיתות המוניות בישרטל ענף המוניות הוא ענף מושחת. במוניות מתגלגל הכי הרבה כסף שחור. במוניות שודדים נוסעים בלילות כשאין אלטרנטיבה, נהגי המוניות מסרבים להפעיל מונה ודורשים מחירים שערורייתיים. שרות אובר מציע מכוניות נקיות, נהגים מנומסים, מחירים תחרותיים, כסף לבן (התשלום רק בכרטיסי אשראי), ובעיקר אופציה מצויינת להזמנת נסיעה באפליקציה בניגוד לכל נהגי Gett שמכבים את האפליקציה ולא נענים להזמנות מראש אחד שיודע | 23.05.17 (ל"ת)
8. כל הכבוד מגיע לשרלטניים שיכלו לאמריקה בספרד זרקו אותם ניסו גם באתה שיטה , שיקנו מספרים ישלמו מס כמנו !! משה | 23.05.17 (ל"ת)
7. שאלה איפה הסכנה שמהווה אובר , ושמשרד התחבורה רוצה בגללה למנוע את אובר ? איפה הבעיה האמיתית ? אלביסט | 23.05.17 (ל"ת)
6. תגובה ל 2 למה רק כלא, בוא נשרוף אותם בכיכר העיר! מה זה טמטום הזה, תגיד לי? אף פעם לא נסעת עם מישהו טרמפ והשתתפת איתו בהוצאות דלק? בוא נמסה גם אותם, למה לא? ותאמין לי, הרבה יותר קל ופרקטי לגבות מס באמצעות מערכת עם דאטאבייס שבה כל העסקאות משולמות אוטומטית ומתועדות אוטומטית, מאשר נהגי מונית שלא מפעילים מונה ולוקחים מזומן בשחור דימה | 23.05.17 (ל"ת)
5. כי ירבו "פושעים" כאלו המדינה ממשיכה להיות הגורם מספר אחת ליוקר המחייה בישראל. רודפים אנשים שלא פוגעים באף אחד, בין אם זה צרכני קנאביס, אנשים שמסיעים אנשים במכונית שלהם ובטח בקרוב זה גם יהיה לאנשים שמשכירים את הדירות שלהם. צריך לשפוט את שר התחבורה שנמצא בכיס של נהגי המוניות. כלכלן | 23.05.17 (ל"ת)
4. אובר x ל 1 פה בארץ המצב הוא בעייתי 30000 אנשים שילמו למדינה 250000 שח על מספר מונית ועוד כ 10000 שח בשנה ביטוח על מונית כדי שבן אדם יקח נוסעים ויצפצף על החוק באיזה רכב שבא לו? באיזה מקצוע אתה עובד?שיבואו אליך נראה אותך שיאכלו מהפרנסה שלך מה תגיד זוהר שקד | 23.05.17 (ל"ת)
2. אובר מה יהיה הסוף להכניס לכלא את מנכל אובר ישראל וכל נהג שיתפס עם רכב פרטי מסיע בשכר. שמס הכנסה יקרע אותם לגזרים ואחריהם ביטוח לאומי ומעמ שלומקה | 23.05.17 (ל"ת)
1. בקליפורניה כולם נוסעים בהובר X והמחירים שליש ממחירי מונית לא יאמן שבארץ המדינה מטרפדת את היוזמה הזאת רועי | 23.05.17 (ל"ת)
משרד התחבורה הגיש כתב אישום נגד אובר
17 תגובות לכתיבת תגובה