33. שכר מוניות אם הוא טוען שהוא עובד 16 שעות ביום להרוויח שכר מינימום לא הבנתי מה הוא עושה שם עם כל הכאב ראש והנסיעות 16 שעות ביום לטענתו אלה אם כן זה שקר ומרוויחים הרבה יותר מה יכול להיות? לההה לא הגיוני יוסי | 03.06.17 (ל"ת)
32. מוניות שירות חוסכים את הבזבוז בספישל לכל נוסע. הכל מתאוות הבצע של הרשות ובעלי המוניות. צפצפ | 03.06.17 (ל"ת)
31. למה שלא תורידו את מחיר החניה טווח רחוק ? מחיר שחיטה הרוב לא צריך מונית דואג לאיסוף , מדוע שלא תורידו את מחיר החניון טווח רחוק ? דן | 02.06.17 (ל"ת)
30. אוטובוסים ורכבות בתדירות גבוהה, גם בשבת, ולא צריך מוניות גם פחות חילול שבת מאשר עכשיו שעל כל נוסע יש נהג מונית. מונית = בזבוז מטורף של זמן וכסף | 31.05.17 (ל"ת)
29. שאלת תם - אם הממשלה קובעת את המחיר, אז מה פשר ההנחה? למה הממשלה לא קובעת מראש מחיר מוזל? תשובת תם - הכל דאווין של ישראבלוף אשר | 31.05.17 (ל"ת)
28. ל-26 UBER זה לא שרות מוניות אלא גניבה בחסות אפליקציה שנית לא רוצה לתת למי שלא מוכן לעמוד בקריטריונים של מונית לעבוד בתור אחת שכזו. המנכ"לים של UBER מתחמקים מכל דבר עם אותו סלוגן מזויין אנחנו אפליקציה לא חברת מוניות. אם כך כיון שאין למי להתלונן אז שישארו בחוץ כמו ברוב העולם המערבי. בררר אוכלי נבלות | 29.05.17 (ל"ת)
26. היה שרות מצויין ראשית, המחירים מעולם לא היו יקרים בהשוואה למחיר נסיעה במוניות משדות תעופה בעולם המערבי גם מפני שהיו בפיקוח. שנית, ההונאות ה והרות לנו ן השדות בחו"ל נעלמו מנתבג כבר בשנות השמונים והשרות היה יעיל בכל שעה. שלישית, המחיר החדש היה מבוסס כנראה על אפליקצית גט שהיתה מונעת את רוב הנסיעות הריקות חזרה לנתבג. ש רפי להבמ | 29.05.17 (ל"ת)
25. משכורת מנכ"ל 70000.₪משכורת של מנכ"ל 65000 ₪ משכורת של סמנכ"ל קצצו קצת גם מהמשכורת שלכם!!! David | 29.05.17 (ל"ת)
23. מונה או מחירון תלוי אם היעד הוא בהתחלה או בסוף העיר. המחיר הקבוע הוא לפי אומדן נסיעה למרכז העיר. למשל, אם היעד הוא כפר סבא ליד צומת רעננה - עדיף מונה, היעד מיד בתחילת העיר. אבל אם היעד הוא באיזור התעשיה עמוק בפנים - עדיף מחירון קבוע. נסיעה לפי מחיר קבוע מנטרלת זמני עומסים ופקקים במהלך היום. המתמיד | 29.05.17 (ל"ת)
22. רחוק מהעיין אני משתומם הכיצד כל העולם ואחותו עוסקים במחירי המוניות מנתבג .מה ההיסטריה ? האם לא חשוב יותר לטפל בהורדת מחירי המוניות מבתי החולים למשל? במה עדיפים הנוסעים המגיעים לנתבג מכל סקטור אחר. משרד התחבורה קבע מחיר לנסיעה במונית ואם ניתן להוריד מחירים מדוע רק מנתבג. האם הורדת המחיר בשיעור של 30 אחוז לא תפגע קשות בשרות? ולמי שזכרונו אינו קצר יודע שהיה תוהו ובוהו בתחום המוניות בנתבג. אחיתמר | 29.05.17 (ל"ת)
21. אי קיום דרישות המכרז לאחר הזכייה - לחלט ערבות לחלט להם מיד את הערבות הבנקאית שהגישו למכרז !!! יחיאל | 28.05.17 (ל"ת)
16. חבורת בכיינים עלובים . כואב לכם שנהגים מנסים להתקיים מ 12 שעות עבודה במשמרת. לשרוף אלפי דולרים בקזינו זה טוב , אבל 30 ₪ ההפרש של המונית זה כואב לכם. . מחיר של קופסת סיגריות מסריחה . תתבישו צידקוני | 28.05.17 (ל"ת)
15. ככה זה עובד במיאמי.היתה לי מונית.וזה חופשי חכם.וחסכוני.מביא נוסע וגם יוצא עם נוסע.נקי ובריא. אהרן | 28.05.17 (ל"ת)
12. לא לאפשרלהדר לוד להשתתף במכרז החדש אין לאפשר לגט טקסי ומוניות הדר להשתתף במכרז החדש היות ומה שרצו היה להוריד את ההנחה ובמכרז חדש יגישו 10% הנחה נורי | 28.05.17 (ל"ת)
11. כל הכבוד אותו דבר צריך לעשות בכל התחומים .וגם בתקשורת ובבזק . אין מונופולים יותר לא בנמל לא בתקשורת ולא ביבוא . לפתוח את השוק לכל אחד וככה להוזיל את יוקר המחייה בכל התחומים . דדי | 28.05.17 (ל"ת)
10. ואי ואני בכלל לא ידעתי שהיה מונופול גם על המוניות בנתבג :/ מסתבר שאני ככ תמים. תם | 28.05.17 (ל"ת)
9. עמלה קבועה לרש"ת ושכל מונית תאסוף רש"ת צריכה להפעיל מערך סדרנים עם תור מסודר, כמו בכל נמל תעופה בעולם. שמוניות הדר ייחנקו עם ההחלטה המטופשת שלהם. דרור | 28.05.17 (ל"ת)
8. חוצפנים, להכניס מוניות שירות, למה לבזבז מונית על כל נוסע? כמה בזבוז של דלקים מזהמים בנסיעות של מוניות ספשייל במקום מוניות שירות שאוספים 11 נוסעים? ואפילו מחשבה מגונה על אוטובוסים ורכבות גם בלילות וגם בשישי שבת. צפצפ | 28.05.17 (ל"ת)
6. גם ככה זה לא הכי משתלם למי שצריך להיכנס לנמל רק בשביל זה ובכלל כל העניין הזה של המחירים הוא לא לעניין, כבר היום ישנם לא מעט נסיעות שאינם משתלמות כלכלית ואני אישית כבר המון זמן לא לוקח את הנסיעות האלה נהג מונית-כבר היום לא משתלם | 28.05.17 (ל"ת)
5. האןם חילטו להם ערבויות? איך איפשרו להם להגיש מכרז בלי ערבות? יש ערבות, לחלט באופן מידי. מכרזים של המדינה הם לא קירקס, הגשת הצעה ? כדאי שתחשב טוב טוב את המחיר שלך ד. | 28.05.17 (ל"ת)
3. פשוט לוותר על מעורבות המדינה ולאפשר לכל אחד להסיע מנתב"ג איזה קוצר ראי זה פשוט להניח למדינה המסכנה הזאת ולתת לתחרות לעשות את שלה, כולל אובר וכל מתחרותיה. הנהגים של הדר יתחננו להסיע בחצי מהמחיר היום ואף אחד לא יסתכל עליהם כי זה עדיין יהיה יקר... אסור לתת לזה לקרות. חייבים להמשיך להזרים לנהגי המוניות כספי ציבור וכספים של תיירים. חייבים, כי הציבור במילא לא יודע מה לעשות עם הכסף שלו. אין צורך בהנחה | 28.05.17 (ל"ת)
1. מה לגביי ערבים, לילות וסופי שבוע? האם תדאגו לתחבורה ציבורית אלטרנטיבית למוניות? מי יפקח על המחיר שנהגי המוניות יציעו לנוסע? מי ינהל את המוניות שיגיעו לנמל לאיסוף נוסעים? העיקר עלק תחרות. שלא ברור שתתקיים כמו אי תחרות בכל נושא בישראל, מטלפוניה, אינטרנט, כבלים וכולי. בלאגן יופי בלאגן | 28.05.17 (ל"ת)
המכרז בוטל: ממחר בחצות כל מונית תורשה לאסוף נוסעים בנתב"ג
33 תגובות לכתיבת תגובה