אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קק"ל מאיימת לתקוע שוב את הכניסה לירושלים

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
הזמנה לראש העיר !!!!!
מזמינה את ניר ברקת להגיע באיזה בוקר שיבחר לכניסה לירושליים ולראות את אלפי המכוניות התקועות בין גינות סחרוב לכניסה לעיר , עומדות יותר מ %50 מהזמן של כל הנסיעה לעיר - בכניסה לעיר בבזבוז זמן ובעליית עצבים מטורפת כל אחד כבר יודע שאיחר לעבודה, מנסים להידחף ימינה, ישר ושמאלה פשוט מטורף כל בוקר להיכנס לכאוס הזה. ומי שם דווקא את כל ארגוני ההצלה למיניהם באותו המתחם הצפוף הזה? גם מד"א גם אחוד ? מה חשבתם ??????????? ראש העיר הלא יקר - אין לך זמן ב 8:00 תבוא גם בארבע ... אותו הדבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ענת  | 30.05.17
7.
ל 3, שאלה טובה כי חוץ מרכבת, רכבת קלה,אוטובוסים וכבישים אין שם כלום.
אכן לא בטוח שניתן יהיה להגיע למקום יכ מה בסך הכל יש שם? מספר כבישים ראשיים שמחוברים ליציאה מהעיר וכביש 1 ולכביש 50 (בגין) תחנה מרכזית אחת מסכנה עם עשרות קווים בתחנה ובסביבתה קו רכבת קלה כשקו נוסף שעומד להבנות (הירוק) יעבור שם גם כן תחנת רכבת מהירה מנתב"ג ות"א שתחל לפעול שם עוד שנה אכן, יהיה ממש קשה להגיע למקום.
אמיר | 29.05.17
1.
אז למי יש זכויות בקרקע ?
טרם קום המדינה וגם לאחריה - רכשה הקק"ל קרקעות ורשמה אותן על שמה. את חלקן הגדול היא החכירה בעיר ובכפר - וחלקן הקצתה לשימושים לאומיים. אדמות העיר הופרטו והועברו לבעלות החוכרים. בכפר עדיין ההליך נמצא בחיתוליו - עקב גרירת הרגליים של רמ"י (רשות מקרקעי ישראל). כיום רואה הקק"ל כי רמ"י/מדינת ישראל - לא "סופרת" אותה - ורואה בה גוף מיותר - או קופה ב' של האוצר. זו גם תחושתם של החוכרים בכפר ובקיבוץ שרמ"י דורשת מהם סכומי עתק בגין האדמות שאותן הן חוכרים 3 דורות ויותר
מושבניק | 29.05.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת