אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אדידס: שלושה פסים ו-53% צמיחה

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
חצי אמת גרועה משקר
אפילו לא ציינתם איזה חלק המכירות המקוונות מהסה״כ ומה הצמיחה הכללית. לקחת נתונים חלקיים שתומכים בנקודה שרציתם להוכיח זה שיא החנטריש ואפילו גרוע משקר! וזה לא שהצמיחה של האי קומרס לא מרשימה, אבל דווקא אמזון פותחת סניפים פיסיים ומענין מה הרווחיות על המכירות בערוץ זה ביחס לערוצים אחרים ואז יהיה ערך בכתבה כסו יותר מאשר לקדם כנס או לשכנע עוד פראייר לקחת קורס אמאזון
לא רציני | 03.06.17
8.
שטויות במיץ. אינטרנט זאת לא הסיבה לצמיחה כזו
ממש 53% כי פתאום אנשים קונים באינטנרט? החזרה של אדידס היא נטו תוצאה של תהליך שיווק שכלל את ההחתמה של קנייה ווסט שמהווה אייקון אופנה ענק על קו של נעליים בעיצוב שלו. השקה של טכנולוגיית שיכוך חדשה ומעולה שנקראת בוסט. תהליך מיתוג רציני תחת הטכנולוגיה החדשה שלהם וחיזוק משמעותי של הנוכחות שלהם בפוטבול אמריקאי וכדורגל אירופאי. ברור שאנשים קונים יותר באינטרנט, שם הנעליים מושקות. הכתבה פשוט לא מתארת אפילו רבע מהתופעה ונותנת מידע מוטעה
אמיר | 02.06.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת