אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"ההבחנה בין מסחר מקוון ולא מקוון עומדת להיעלם"

47 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
זן נכחד
לכל הטוענים שהקונים החנויות הם זן ניכחד ,כנראה שאינכם מתפרנסים מיצור או מכירת אופנה אינכם מתפרנסים מחנויות או בתי קפה בקניונים אינכם עובדי חניון אינכם מנקים כמובן שאינכם מעצבי אופנה גרפיקים מעצבי חלונות ראוה ועוד ועוד כי כל אלה יאלצו לחפש פרנסה במקום אחר. רציתם לקנות בזול קיבלתם קריסת כל ענפי הפרנסה
קונה בחנות | 08.03.18
40.
איך בארה"ב הגדולה יש משלוחים יום אחרי ואצלנו משחקים בכאילו
אני כמובן מכליל אבל באמת ? אנחנו מדינה קטנה כל כך מה הבעיה להרים פה לפחות שרות אחד של משלוח באותו המום ... - מזמינים ואז מקבלים טלפון שהפריט לא במלאי - מחסן לאיסוף עצמי בגליל - כשהמשלוח עובר לשליח הוא לא תמיד מגיע או מגיע בזמן שלא תואם - כשפותחים את האריזה חסר משהו. כמובן שלא הכל קורה כל פעם .. אבל באמת שהגיע הזמן שיהיה פה שרות קניות אונליין אחד טוב כולל משלוחים.
לח | 04.06.17
35.
אל תתבלבלו, תהיינה גם השלכות שליליות...
מי שמאמין של"אובר טכנולוגיזציה ומיחשוביזציה" הזו לא תהיינה, בסוף, גם השלכות חברתיות וכלכליות שליליות טועה - ובגדול! נתחיל בזה שאם מאות אלפי חנויות ועשרות קניונים ייסגרו, אז מאות אלפי (ואולי מיליוני) בני אדם יאבדו את מקום עבודתם. נא לזכור שסביב כל קניון או חנות יש שרשרת שלמה של שירותים נוספים כמו קווי חלוקה ומפיצים, מעצבי חנויות ראווה, שומרים, רואי חשבון, אנשי תחזוקה ותיקונים וכול'. כל אלה יאבדו את מקור פרנסתם. מי שמאמין שכל אלו יוכלו לעבור ל"שירות לקוחות" טלפוני במסחר המקוון טועה: חלקם לא מתאימים, אבל גם לא יהיה בהם צורך מכיוון שגם תחום זה יהפוך להיות ממוחשב - וגם הם יפוטרו. אבל העיקר שלמנכ"ל EBAY תהיה פרנסה (של מיליונים)...
בן, מרכז | 04.06.17
34.
הוא או נאיבי, או פשטני.
ממגוון סיבות. יש מגוון מוצרים בהם ההבחנה לא הולכת להעלם, כמו מזון טרי ובגדים. הוא מניח שמערך המשלוח עובד מספיק טוב כדי שאנשים לא יטרחו לצאת מהבית. כפי שהתלונות על דואר ישראל מוכיחות, עוד לא הגענו לשם. לקנייה לא-מקוונת יש מימד חברתי, לדוגמא לקניות ביחד.
יובל, תל אביב | 04.06.17
33.
חי בארה"ב קונה כמעט הכל באמזון או איביי
בניגוד לישראל כל המוצרים מגיעים לפתח הדלת תוך יום יומיים , יכול להשוות מחירים ומוצרים תוך מספר דקות, יש לי אחריות ,בדרך כלל משלוח חינם. טלויזיה,מערכת סאונד יקרה, מחשבים, סמרטפונים, בגדים , הכל. בישראל צריך ללכת לדואר,לעמוד בתור, להתפלל שהחבילה הגיע והגיעה שלמה, ואם יש בעיה לך תשלח חזרה. אז לכן בישראל חנויות ימשיכו לעבוד, פה כל כך נח ,קל ויותר זול.
יוני | 04.06.17
25.
שטויות במיץ עגבניות
יום אחד זה יגמר הקניות באינטרנט, כי אנשים יבינו שהם מבזבזים זמן על לקחת חבילות מהדואר ולהחזיר במקום ללכת לחנות ולחפש את מה שהם רוצים למדוד או לגעת ולדעת שזה זה ולקנות בלי לרוץ אלף פעמים להחזיר חבילות בדואר. אולי רק ספרים יקנו באיטרנט. וחוץ מזה מי קונה היכן שאי אפשר לשלם על חשבון? לא שמה את מספר חשבון הבנק שלי באינטרנט!
אני | 04.06.17
15.
עסקים בישראל
יפשטו רגל בגלל שהם לוקחים כסף על משלוח..יום יבוא ואף אחד לא יזמין שום דבר במשלוח,מספיק שאתה קונה את המוצר שלהם שיגידו תודה. היום נותנים לך מוצר בזול ואתה משלם עוד 10-20% על דמי משלוח..בכלל היום לקנות בארץ משהו זה לא הגיוני עדיף לחכות לנסיעה לחו"ל או להזמין מהאינטרנט..יקר פה פי 3 מכל מקום בעולם
שחר | 04.06.17
14.
הוא לא אמר שזה סוף עידן החנויות.
ובטח ש"סוף עידן החנויות" לא הולך לקרות בקרוב. יש הרבה אנשים, ואני בהחלט ביניהם, שהמסחר המקוון ברובו בכלל לא מדבר אליהם. למה להמציא סתם כותרות בומבסטיות שגם לא נכונות?? חוץ מזה, הוא מנכ"ל איביי, אז חלק ממה שהוא קובע כעובדות ותחזית אובייקטיבית, יכול להיות שמגיע מ- wishful thinking או רצון לדרבן את מגמת המסחר המקוון. אין מה לקחת את זה כ"ראה וקדש" נטול פניות.
מיכל | 04.06.17
8.
בכיינות במקום חדשנות??
לא הבנתי - אם יש לכם בעיה שהמשתמשים תופסים את המותג שלכם כמקום למכירות פומביות או קניה של מוצרי שימושיים - למה אתם כותבים על זה בעיתון במקום לשנות? תהפכו את ברירת המחדל בחיפושים ל"חדש בלבד" ו"מכירה ישירה" בלבד - ובכך תמשכו את המוכרים והקונים לתפיסה החדשה שאתם רוצים להוביל. זה ממש פשוט. א' ב' של עיצוב ממשק משתמש... לא יאומן שהמנכ"ל (שהוא עו"ד חסר יצירתיות ומנהיגות) וכל אלפי המנהלים שתחתיו לא חשבו על זה בעצמם...
מתכנת | 04.06.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת