אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כפיים לצמיחה המסחררת של המסחר המקוון, אבל

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
להסתכל על מקומות עבודה של זבנים שהולכים לאיבוד - זה לא נכון
מצד אחד, אכן חנויות נסגרות ומוכרים בחנויות מאבדים את עבודותם. מצד שני, המכירות לא קטנות, הן רק גודלות ומוסיפות שורה שלמה של עובדים מסוגים שונים. שליחים, עובדי דואר, עובדי לוגיסטיקה, מיון, מחסן, מנהלי מכירות רשת, אנשי שירות טלפוני, מנהלי תוכנה ומחשבים, צלמים, דוגמניות בגדים ועוד ועוד.... לכן אבטלת הזבנים היא פרט שולי בצמיחת המכירות און-ליין
דפנה | 05.06.17
2.
להסתכל בעיניים לא יעזור. הם לא זקוקים לחמלה אלא לפתרונות
מה הפתרונות: 1. חינוך - האדם העובד חייב להיות בעל סט יכולות מתאים למאה ה 21. אם נמשיך ללמד בכיתות צפופות - לכישרון יצירתיות וייחודיות של כל תלמיד לא יהיה יתרון - וכך נכשיר אנשים לעבודות האתמול! 2. להוריד את כמות שעות העבודה השבועיות - אם 5 אנשים יעבדו 40 שעות - זה יועיל יותר גם לכלכלה, גם למשפחה ובטח ובטח לחברה מאשר 4 אנשים שעובדים 50 שעות. 3. להדגיש את ייחודיות התקשורת האנושית. בתי קפה מצליחים לא בגלל שהסלט עלים שווה 60 ש"ח, אלא בגלל שאנשים רוצים לשבת בחברה במקום לבד בבית. אותו דבר יכול להיות נכון גם באופן שבו צורכים בידור ומוצרי צריכה אחרים 4. לייעל את המסחר עוד יותר - חייבים להנגיש את המסחר בשכונות המגורים במקום בקניונים שדורשים תחבורה ושכירות יקרה
חינוך | 05.06.17
1.
קצת פרופורציה
המסחר אונליין לא יגמור את החנויות הקמעונאיות . ברור שתהיה פגיעה אבל זה לא יעלם . כמו שהקולנוע לא נעלם אחרי הטלוויזיה . כמו שהטלוויזיה לא נעלמה אחרי האינטרנט . כמו שאנשים עדיין הולכים למסעדות גם כשאפשר לעשות משלוח . זה בגלל שאנשים רוצים לפגוש אנשים (לפחות בינתיים) , וכל עוד זה ימשיך אנשים ימשיכו לטייל בקניון .
ישראלי  | 05.06.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת