אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פקוק לכם בדרך לעבודה? אחרי שתראו את התמונות האלו תרגישו הרבה יותר טוב

57 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
בישראל צריך להוריד את הרכבים שהם יותר מ-10 שנים
היה פעם שהמדינה עודדה להוריד את הרכבים שהם בני 20 שנה. ובעל רכב היה מקבל 2000 ש"ח. אבל ניגמר התקציב לאחר חודשיים!!! והיום יש רכבים על הכביש עוד משנות ה-70 כלומר בני יותר מ-40 שנה על הכביש וכל נער שרק הוציא רשיון יכול לקנות איזה טרנטה וכך מספר הרכבים על הכביש רק גודל כל שנה כי מביאים כ- 300 אלף רכבים כל שנה!!! אם לא יורידו רכבים נגיע לאותו מצב לא רחוק הזמן גם אם יוסיפו כבישים וירחיבו זה לא יעזור. ראו את עומס הרכבים גם בשבתות!!
יגאל | 17.06.17
39.
למה לדחוף את נתניהו לכל חור?
הכתב בכח דוחף את בעלי לכתבה שלו. מה זה קשור? עלוב. וכפי שאנשים העירו פה בתגובות, זה מצטרף לעוד הרבה פגמים ב"כתבה" אם אפשר לקרא לזה ככה. מזכיר יותר רצף תמונות בבאזפיד או אימגור. כלכליסט, הידרדרתם. איפה הימים של הכתבות על הפטריות וטוקסופלזמה?
שרה נתניהו | 17.06.17
34.
מה יהיה? לא עלינו! הנה זה בא, הנה זה בא גם אצלינו.
אתם רק חושבים שהרכבת הקלה הולכת לשנות משהו. קחו, לדוגמא, את הקו האדום. הוא באורך 24 קילומטרים, ויש בו 34 תחנות. זה אומר שהרכבת תצטרך לעצור כל 685 מטרים בשביל להעלות ולהוריד נוסעים. בשביל הבידור, קחו את הרכב שלכם לכביש החוף בשתיים בלילה, ונסו לסוע 24 קילומטרים הכי מהר שאתם יכולים עם עצירה כל 685 מטרים. אני מבטיח לכם שתבינו את הנקודה הרבה לפני אמצע הדרך. בנוסף, הרכבת חוצה 50 צמתים. אמנם הרכבת "תזכה לקדימות במעברי צמתים", אבל כל מי שחי בישראל יודע איך זה הולך לעבוד בשעות העומס, עם נהגים שנדחפים לצומת בסוף הירוק, תאונות דרכים בתוך הצומת או בנתיבים ליד, ושאר מרעין בישין שרק יאיטו את הרכבת עוד יותר. הרכבת תסע רק קצת יותר מהר מאוטובוסים עירוניים.
יובל, תל אביב | 17.06.17
15.
גרמניה ויפן זה לא הודו וסין. תמונות מטעות בהחלט !
בגרמניה וביפן תחבורה ציבורית מעולה. מדהימה. מדוייקת, נקייה, יעילה, ומעל לכל כל שתי דקות בערך מגיעה רכבת (או אוטובוס). מאחר ובכל הערים הגדולות בעולם יש מליונים רבים של תושבים ברור שבשעות הלחץ יהיו עשרות אלפי אם לא מאות אלפי איש בתחנות. ההבדל הוא שביפן ובגרמניה מספקים תחבורה בהתאם (יעיל ומהיר והרבה). לעומת הודו וסין ששם הפקקים והצפיפות הם נצחיים, ובהודו גם לכלוך וזוהמה, חוסר יעילות, אין מענה למליארד וחצי תושבים שצריכים להתנועע בדרכים, ואין תחושת בטחון לנוסע בתחבורה הציבורית.
לא כל מספר רב של אנשים זה פקק | 16.06.17
5.
קדימה
"יש מקומות בעולם בהם המצב הרבה יותר גרוע והדרך לעבודה או ממנה נראית כמו סיוט אחד גדול" נכון, יש גם מקומות במצב הרבה הרבה יותר טוב כמו גם אתרי כלכלה יותר טובים. השאלה היא האם אתם משווים את עצמכם להודו או רוצים להיות גרמניה. אני מעדיף להסתכל למעלה, צר לי שתשתיות הבניה, הרפואה והחינוך בישראל בדרך להיות תמונות לדוגמה רעה במדינות טובות יותר, כפי שאתם עשיתם.
קדם | 15.06.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת