53. שימו לב שהרוב המוחלט ממדינות עולם שלישי, ההשוואה לישראל לא רלוונטית בכל מקרה התמונות יפות מאד v | 22.06.17 (ל"ת)
52. איך יתכן שבנו את ישראל כזה עקום? גם מלחמה היא לא תירוץ! איך 70 שנה ולא בנו רכבת נורמלית?! 70 שנה ולא בנו מערכת היסעים שמתפקדת! 70 שנה וכל מה שיש זה כבישים ומכוניות וחניות ופקק אחד ענק. למה המערך זכרונו לברכה והליכוד הורסים את המדינה? מאוכזב תמידית | 21.06.17 (ל"ת)
51. יופי! תל אביב תהיה כמו בנגלדש/הודו/אפריקה. סבבה רק ביבי יקבל מטוס פרטי מפנק אנחנו בדרך המהירה לשם | 21.06.17 (ל"ת)
50. אוי רותי איזו שטותי ארץ זבת חלב ודבש? חלב מאוד יקר בארץ. דבש כבר ממש שערוריה במחיר. הארץ קטנה ומלאה בגנבים שלא השאירו מקום לחיות. צפוף. מכוער. סתמי. משעמם. ויקר. יקר מאוד. כל התענוג של לגור בארץ מלאה דתיים וגנבים וסוררים וכיעור הוא גם ביוקר. הבוכה לכרית | 21.06.17 (ל"ת)
49. בולשיט ביום יום זה לא נראה אותו הדבר בימים שלא היו טיסות כולם עברו לרכבת או לאוטובוס אריאל | 21.06.17 (ל"ת)
48. ארצנו הקטנטונת ארצנו היפה יש להעריך את מה שיש לנו , לכל המתלהמים ויפי הנפש, אם לא טוב לכם בארץ יש הרבה ברירות . ארץ אהובה שלי , ארץ זבת חלב ודבש כפי שכתוב בתנ"ך. אין כמו ארץ ישראל שלנו . רותי | 20.06.17 (ל"ת)
46. המצב בישראל מזעזע כי בישראל לא מפסיקים להשריץ. בקרוב כבר כלום לא יעבוד. אפילו בשבת פקוק! | 18.06.17 (ל"ת)
44. שימו לב שיש פקקים גם בגלל אופנועים. זה בטוח לא הפתרון בקמבודיה שבתמונה, וגם בויאטנם שם הייתי- האופנועים השתלטו על כל המרחב הציבורי. זה עדיף ממכונית, אבל עדיין נזק לסביבה. רגל, אופניים, תחבצ | 18.06.17 (ל"ת)
43. יותר מדי אנשים בכל מקום אין עבודה לכולם ואין מה לעשות עם כולם האוכלוסיה צריכה לרדת בצורה מאד דרמטית בכל מקום. וזה לא קשור לילודה שלא רלוונטית בכלל לגודל האוכלוסיה. אי אפשר לצמצם את מספר הרכבים. הרכב מייצר,כמעט בכל מדינה בעולם,לפחות 20 אחוזים ממקומות העבודה. אאא | 18.06.17 (ל"ת)
40. בישראל צריך להוריד את הרכבים שהם יותר מ-10 שנים היה פעם שהמדינה עודדה להוריד את הרכבים שהם בני 20 שנה. ובעל רכב היה מקבל 2000 ש"ח. אבל ניגמר התקציב לאחר חודשיים!!! והיום יש רכבים על הכביש עוד משנות ה-70 כלומר בני יותר מ-40 שנה על הכביש וכל נער שרק הוציא רשיון יכול לקנות איזה טרנטה וכך מספר הרכבים על הכביש רק גודל כל שנה כי מביאים כ- 300 אלף רכבים כל שנה!!! אם לא יורידו רכבים נגיע לאותו מצב לא רחוק הזמן גם אם יוסיפו כבישים וירחיבו זה לא יעזור. ראו את עומס הרכבים גם בשבתות!! יגאל | 17.06.17 (ל"ת)
39. למה לדחוף את נתניהו לכל חור? הכתב בכח דוחף את בעלי לכתבה שלו. מה זה קשור? עלוב. וכפי שאנשים העירו פה בתגובות, זה מצטרף לעוד הרבה פגמים ב"כתבה" אם אפשר לקרא לזה ככה. מזכיר יותר רצף תמונות בבאזפיד או אימגור. כלכליסט, הידרדרתם. איפה הימים של הכתבות על הפטריות וטוקסופלזמה? שרה נתניהו | 17.06.17 (ל"ת)
34. מה יהיה? לא עלינו! הנה זה בא, הנה זה בא גם אצלינו. אתם רק חושבים שהרכבת הקלה הולכת לשנות משהו. קחו, לדוגמא, את הקו האדום. הוא באורך 24 קילומטרים, ויש בו 34 תחנות. זה אומר שהרכבת תצטרך לעצור כל 685 מטרים בשביל להעלות ולהוריד נוסעים. בשביל הבידור, קחו את הרכב שלכם לכביש החוף בשתיים בלילה, ונסו לסוע 24 קילומטרים הכי מהר שאתם יכולים עם עצירה כל 685 מטרים. אני מבטיח לכם שתבינו את הנקודה הרבה לפני אמצע הדרך. בנוסף, הרכבת חוצה 50 צמתים. אמנם הרכבת "תזכה לקדימות במעברי צמתים", אבל כל מי שחי בישראל יודע איך זה הולך לעבוד בשעות העומס, עם נהגים שנדחפים לצומת בסוף הירוק, תאונות דרכים בתוך הצומת או בנתיבים ליד, ושאר מרעין בישין שרק יאיטו את הרכבת עוד יותר. הרכבת תסע רק קצת יותר מהר מאוטובוסים עירוניים. יובל, תל אביב | 17.06.17 (ל"ת)
33. ככה זה יראה אם לא ישקיעו בתחבורה ציבורית ויפתחו אותה בשבת. אבל זה בסדר, לעמך מגיע לסבול. Long live king bibi, heil bibi. גשכגכדעדגע | 16.06.17 (ל"ת)
32. הבעיה היא בעצם שהרבה אנשים צריכים לנסוע מרחקים גדולים כלי להגיע לעבודה. הפתרון (גם בארץ) הוא ערים שמכילות את כל צרכיו של התושב, כולל מקום העבודה במרחק קצר ממקום מגוריו. ניר | 17.06.17 (ל"ת)
29. גם בישרעהל יש פיצוץ אוכלוסין. הביאו וממשיכים להכניס לכאן מיליוני אנשים מבלי לפתח תשתיות. כל המערכות ( הדיור, התחבורה, הבריאות, החינוך) קורסות תחת העומס. בנוסף, הערבים והדתיים משריצים ללא הגבלה. העיקר שביבי ושרה חוגגים עם אוליגרכים. גלי | 17.06.17 (ל"ת)
27. תזכורת: בקהיר יש רכבת תחתית, בזמן שבתל אביב אפילו רכבת קלה לא מצליחים יופי שמשווים אותנו למדינות עולם שלישי כי זה באמת המצב פה. עם כל היורדים לקנדה וברלין, ועם כל הדתיים והמסורתיים שמתרבים, אני נותן גג 50 שנה עד שנראה כמו בנגלדש בושה וחרפה | 17.06.17 (ל"ת)
26. למה הם לא מרחיבים את הרכבת מגשי ברזל 2 הצדדים ולפנות 2 מטר מכל צד במסילה, לשים מגשי מתכת גדולים ברוחב מטר וחצי מכל צד יהיה אפשר בקלות ונוחות ( שלהם) לשנע את כולם הנה באה הרכבת | 17.06.17 (ל"ת)
24. מזל שהתמונות לא מעבירות ריח... בעולם השלישי התחבורה הציבורית עמוסה. בישראל היא בלתי קיימת ומושבתת יומיים בשבוע. איתי | 16.06.17 (ל"ת)
23. קחו דוגמא ממדינות מתקדמות. חוכמה גדולה להשוות למדינות מפגרות. אם ימשיכו בארץ להשריץ כמות בלתי מוגבלת של ילדים ישראל תראה כך בעוד כ-20 שנה. ישראל תיהפך למדינת העולם השלישי. שרון | 16.06.17 (ל"ת)
19. ל17 כנראה שלא היית בסין סתם בשביל ההשכלה. כמנהל משרד בסין בשנזן, חלק מתנאי העבודה שלי זה מכונית שרד ונהג שבא לאסוף אותי יום יום מהבית. נסיעה שלוקחת 1/2 שעה ברכב. ויתרתי על הרכב בבוקר, לוקח לי להגיע בתחבורה ציבורית 5 דקות, עד המעלית בכניסת המגדל רון | 16.06.17 (ל"ת)
17. מה שמשותף לכולם שהם כולם באסיה חוץ מברלין ודרום אפריקה אתם קוראים לזה צפוף? תראו את באנג-לדש!!! חיחי | 15.06.17 (ל"ת)
15. גרמניה ויפן זה לא הודו וסין. תמונות מטעות בהחלט ! בגרמניה וביפן תחבורה ציבורית מעולה. מדהימה. מדוייקת, נקייה, יעילה, ומעל לכל כל שתי דקות בערך מגיעה רכבת (או אוטובוס). מאחר ובכל הערים הגדולות בעולם יש מליונים רבים של תושבים ברור שבשעות הלחץ יהיו עשרות אלפי אם לא מאות אלפי איש בתחנות. ההבדל הוא שביפן ובגרמניה מספקים תחבורה בהתאם (יעיל ומהיר והרבה). לעומת הודו וסין ששם הפקקים והצפיפות הם נצחיים, ובהודו גם לכלוך וזוהמה, חוסר יעילות, אין מענה למליארד וחצי תושבים שצריכים להתנועע בדרכים, ואין תחושת בטחון לנוסע בתחבורה הציבורית. לא כל מספר רב של אנשים זה פקק | 16.06.17 (ל"ת)
14. אוסטקרוייץ שם התחנה היא אוסטקרוייץ , בגרמנית : Ostkreuz. אמנם הרכבת עמוסה, אך הרכבות פועלות בתדירות גבוהה (כל דקה /שתיים) ומגיעים מהר מאוד ליעד, לא ניתן להשוות את הנוחות של התחבורה הציבורית בברלין לתחבורה הציבורית הלא קיימת בארץ (מה שגורם לפקקים ). ד | 15.06.17 (ל"ת)
12. הישראלי המצוי עכשיו תארו לכם מה יעשה הישראלי שאינו עומד בתור גם אם הוא לבד "בפקקים" כאלה דודו | 15.06.17 (ל"ת)
10. היתרון היחיד של ישראל הוא שאנחנו נדביק את כולם הפקק של היום זה זכרון נחמד וחביב שיהיה לנו עוד שנה ועוד שנתיים ועוד חמש ועשר שנים שלא נוכל לזוז לשום מקום. בזה אנחנו נהיה בסוף מקום ראשון פקקימון | 15.06.17 (ל"ת)
9. הרכבת ביפן ממש אהבתי את שקורה ברכבת בטוקיו, נדהמתי, והבנתי סוף סוף למה היפנים הם אלופי העולם בפורנו נגיעות וכאלה ברכבת ובאוטובוס....... גרישה חורש (מזימות) | 15.06.17 (ל"ת)
8. כשהאמונה בוערת הסיבה לצפיפות היא בגלל שכולם רוצים להספיק להגיע להדלקת הנרות בערב שבת . הצדיק מברדיצ'ב | 15.06.17 (ל"ת)
5. קדימה "יש מקומות בעולם בהם המצב הרבה יותר גרוע והדרך לעבודה או ממנה נראית כמו סיוט אחד גדול" נכון, יש גם מקומות במצב הרבה הרבה יותר טוב כמו גם אתרי כלכלה יותר טובים. השאלה היא האם אתם משווים את עצמכם להודו או רוצים להיות גרמניה. אני מעדיף להסתכל למעלה, צר לי שתשתיות הבניה, הרפואה והחינוך בישראל בדרך להיות תמונות לדוגמה רעה במדינות טובות יותר, כפי שאתם עשיתם. קדם | 15.06.17 (ל"ת)
3. קצת חוזר על עצמו.. 7 מתוך 17 התמונות - הודו. 3 או 4 מתוכן של אותה העיר (דאקה). אם אין רעיונות, לא בכוח. אבי | 15.06.17 (ל"ת)
פקוק לכם בדרך לעבודה? אחרי שתראו את התמונות האלו תרגישו הרבה יותר טוב
57 תגובות לכתיבת תגובה