9. היהרו מקניה מאלבר של רכב היברידי היא לא מבטחת את הסוללה מעבר לאחריות יצרן. יוניון היבואן הרשמי מבטח ב300 שח לשנה את הסוללה, לאחר תום תקופת אחריות היצרן. מיקי | 11.05.18 (ל"ת)
8. צוחק מי שצוחק אחרון עוד יגיע היום שהייבוא המקביל יתפוס חלק נכבד בשוק הרכב, ויש יתרונות כבר עכשיו אצל הייבוא המקביל במקרים מסוימים היתרון הוא במחיר ובמקרים אחרים היתרון הוא באבזור ומי שרשם כאן שהאבזור הבטיחותי ירוד מזה של היבואן הרשמי אין לו מושג בענף אחד שיודע | 23.10.17 (ל"ת)
7. מחיר נכון אין הבדל משמעותי במחיר אבל רמת האבזור{ הבטיחותי) גבוהה יותר אצל היבואן הרשמי;אין ואם היה היה עולה עוד כמה אלפי שקלים דני | 23.09.17 (ל"ת)
6. אולי שווה לבדוק את הקשר של אלבר לישראל כץ .... אולי שווה לבדוק את הקשר של אלבר לישראל כץ .... איך חברה שנמצאת בחקירות ממשיכה לעסוק בתחום היבוא המקביל ויבוא רכבים ואופנועים הון ושילטון | 07.06.17 (ל"ת)
5. ישראל כץ מפחד להתעסק עם יבואני הרכב הקים ועדה בראשות זליכא שנתן לו המלצות מעולות לתיקון הענף, אבל כץ העלק בולדוזר לא עשה כלום. ואנחנו ממשיכים לשלם מחירי טירוף על סתם רכבים, ומחירי חלפים מטורפים. בולדוזר עלק | 07.06.17 (ל"ת)
3. יבוא מקביל ראשית כן ירדו המחירים ביותר 10% בעבר היבואנים מכרו באיזה מחיר שרצו היום יש יבוא אישי ומגביל ולכן הפשר להשוות היום היבואנים לא חזירים כמו שהיו בעבר ופה ישראל כץ השיג את את המטרה זה שיש עתונות מפרגנת ליבואנים זה לא אומר שזה נכון מאיר | 07.06.17 (ל"ת)
2. מחירון - ממתין לבג"צ בנושא הרפורמה של משרד התחבולה מציפה בעיה: מחירון הרכב. אין קובעים מהו המחירון לצורך חישוב שווי שימוש ??? טויוטה אוריס הייבריד מתומחרת ע"י היבואן הרשמי ב-137,000 שקלים ואצל אחד היבואנים המקבילים היא עולה 10-12 אלף ₪ פחות. מדוע לשלם יותר שווי שימוש ?? גם מבחינת הביטוח, אם הרכב הלך טוטל לוסט, לפי מה תפצה אותי חברת הביטוח ??? ושאלה נוספת, לאן נעלם היבוא המקביל של פורד ולינקולן ומה יעשה מי שקנה מהם ??? מסקנה: לא קונים רהיט בחנות למכוניות ולא קונים מכונית בחנות לרהיטים ... רוקי בלבואה | 07.06.17 (ל"ת)
1. המדינה אוכלת את הכבד של היבואנים הפרטיים רוצים שתהיה תחרות אבל מגינים מכל משמר על הפרה הדשנה ( יבואני הרכב ) רוני | 07.06.17 (ל"ת)
היבוא המקביל מקרטע: פחות מ-0.5% מהרכבים שנמכרו השנה
9 תגובות לכתיבת תגובה