אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עוד והדר: נהגי מוניות הדר כבר שבוע מחוץ לנתב"ג, ולא מבינים למה שונאים אותם

227 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

224.
אני רואה א התגובות השיליות על הדר ולא מאמין
נסעתי איתם עשרות פעמים לשדה ובכוון ההפוך. תמיד נקיים, שותקים (אלא אם כן אתה יוזם שיחה), מגעים בזמן, גובים בדיוק מה שסוכם, עוזרים עם המזוודות. וחוץ מזה לכל המוניות שלהם יש גגון. אחרי פתיחת נתבג לתחרות הגעתי עם משפחתי והרבה מזוודות ועברתי 5 מוניות עד שהגעתי למי שהיה יכול לקחת את כולנו עם הכבודה. הדר כמובן.
נוסע מתמיד | 13.06.17
214.
הרס התחבורה הציבורית ע"י ממשלות הליכוד
ממשלות הליכוד החליטו להרוס את התחבורה הציבורית במדינת ישראל ולעודד שימוש ברכבים פרטיים. התוצאה אין נהגי אוטובוסים מחד גיסא ומאידך גיסא הפקקים בכניסות לערים מתארכים מדי יום ולא ירחק הזמן שלא יהיה ניתן להגיע עם רכב פרטי לערים, כאשר מנגד התחבורה הציבורית מחוסלת.
אלי | 11.06.17
213.
הם תמיד היו מצויינים בעיני!
עוד פינה נורמאלית בארץ השסועה שלנו, שפוליטיקאים חדלי אישים החריבו. אני עובד הייטק. תמיד נסעתי עם הדר חזרה מהשדה. תמיד הנהגים שלהם היו לבושים יפה, המוניות היו נקיות ומריחות טוב. היה כיף להגיע הביתה. מעולם לא היתה לי בעיה איתם. תמיד שאלו אם אני מעדיף מונה או מחירון. מעל הכל ובשורה התחתונה - הם תמיד היו זמינים ותמיד היו אדיבים. כשהתחיל בלאגאן, חשבתי לעצמי, איך בשם הפופוליסטיות, תמיד במקום הזה דופקים את החלשים. בניו-יורק נסיעה במונית מ-JFK למידטאון מנהטן תעלה סביב 65 דולר. בלונדון, נסיעה במונית מהית'רו למרכז העיר תעלה סביב ה-60 פאונד. על מה הצעקה? הישראלים יסעו לחו"ל וישרפו כסף (שהלוו מהבנקים) על ימין ועל שמאל - על מותגים וקזינו - אבל 250 שקל על מונית הביתה - לא, זה כבר מוגזם! בדיחה עצובה, והכי חבל, שעכשיו כל הבבוניאדה של המאעכרים תעשה "טוב" גם לישראלים שחוזרים, ובפרט לתיירים שישלמו 680 שקל על נסיעה לתל אביב (בלי קבלה).
הייטקיסט | 11.06.17
206.
שנים גנבו אותנו, עכשיו מנסים לרגש ולהמשיך לגנוב
נמאסתם! שנים שאתם מנצלים את המעמד המונופוליסטי שלכם, עובדים על תיירים ומנסים להרוויח כמה שיותר על חשבון כולנו. ברור שהמצב החדש לא נוח לכם אבל אם אתם לא עומדים בתחרות אז זה סימן שאת מכרה הזהב, שהקמתם בכיס של כולנו, הגיע הזמן לסגור
מי מפחד מתחרות | 11.06.17
200.
חופש העיסוק
רק במדינה קומוניסטית אדם צריך לשלם כופר בכדי להתפרנס. הכל מתחיל ממכרזים ותשלומים שדורשים בכדי לפתוח עסק. למה שכל נהג מונית עם רישיון לא יוכל לאסוף נוסעים מאיפה שבא לו? למה בעל דוכן קפה בשדה התעופה צריך לשלם כופר מעבר לשכירות? למה רק חנות אחת יכולה למכור נעליים ולא כל מי ששוכר חנות ופותח עסק?
ארז | 11.06.17
196.
מי שנותן שרות גרוע זה סופו!
בתור מי שבילה בנתבג באופן שבועי הנהגים נתנו שרות גרוע. הם היו מחוייבים למספיק מוניות 24 שעות והיו ימים, במיוחד בערבי שישי וחג שנוסעים נאלצו להמתין יותר משעה בתורים ארוכים. בנוסף, הנהגים היו מחוייבים לאפשר תשלום בכרטיס אשראי אך הפלא ופלא , כמעט בכל נסיעה היה תירוץ אחר: האשראי לא עובר, המכשיר לא טוב וכו וזה היה על בסיס שבועי (חלקם פשוט אמרו שהם רוצים מזומן מרגע היציאה בנתבג). תוסיפו על זה את חוסר בנימוס הבסיסי לצאת טיתך ולהוציא את המזוודה: רובם נשטרו על ההגה ופתחו לך תא מטען כשהם ישובים על כסאם
נוסע שבועי | 11.06.17
194.
רשות מושחתת אני עם הנהגים
שנים רבות השתמשתי במוניות הדר מהרצליה לנתבג בכ130 שח וחסרה סביבות 180. שרות טוב אדיב ומדויק ומוניות נקיות. הרשות מושחתת וטובת הנוסעים לא חשובה לה כלל. מאפשרת בתי קפה תת רמה לפעול בעבור בצע כסף בלבד. פחים בשרותים ופרחים מלאכותיים שהיו מביישים קיוסק בתחנה המרכזית.. היידה הרשות הסחטנית וכבוד לנהגי הדר
Da | 11.06.17
189.
אני אעשה הכל לא לנסוע במונית .
מדוע נתבג לא מקימה תחנת אוטובים ראשית לערים מרכזיות , ומשם יקחו מוניות . כל 20 דקות אוטובוס זה הגיוני לדוגמא : ראשון לציון / נס ציונה / רחובות - יעבור בצירים מרכזים , ומשם הלקוח ימשיך במונית או בחניון שהחנה את רכבו . ירושלים / מעלה אדומים באר שבע / קריית גת / דימונה
דן | 10.06.17
186.
קצת מספרים
600 נהגים המשלמים 4000 דמי תחנה כל חודש הן הכנסה של 2.4 מיליון שח. גם אחרי הורדת מעמ, נשאר מספיק לשלם את המיליון שח בחודש שהתחנה משלמת לרשות שדות התעופה (וזה כולל קנסות! משהו שמוטל על התחנה כשהם לא בסדר). ומדמי הזיכיון אפשר לקזז מעמ. ככה שיש רווח נקי לתחנה רק מדמי החבר של מיליון שקל לחודש. יוצא לי לסוע לא מעט במוניות בחיפה. מדי פעם נהגים מציעים להסיע אותי לנתבג (הלוך או חזור) במחירים שהם לפחות 25% הנחה מהמחירון (450 שח במקום 600). וזה עוד היקרים שבהם.
קילמו | 10.06.17
184.
הבדל
לאחרונה חזרתי עם משפחתי מחו"ל והיות והיינו עם ילדים היו לנו מזוודות רבות וגם בוסטרים. בהתחלה הסדרנית הפנתה אותנו לנהג שלא היה ממוניות הדר. הוא התעקש לקחת את הנסיעה למרות שהיה ברור שאין לו מספיק מקום בתא מטען וגם לא היה לו גגון. בנוסף, האוטו היה נראה במצב לא טוב... אחרי שעיכב אותנו בנסיון להכניס הכל למכונית הוא התייאש ןהעביר אותנו למונית הבאה בתור שהייתה של הדר. הבדל של שמיים וארץ: נהג מקסים ואוטו נעים ומרווח. אחרי כל התגובות השליליות שראיתי הייתי חייבת לציין דווקא את השירות המצוין
נוסעת | 10.06.17
172.
חוצפנים
בערב פסח האחרון , חזרתי אחר הצהריים לארץ . הייתי צריך להגיע להורי לליל הסדר. לתדהמתי , כשהגעתי לתור למוניות , לא הייתה אפילו מונית אחת ! ששאלתי את הסדרן למה אין מוניות , נעניתי שרוב הנהגים לא רוצים לעבוד לפני ליל הסדר בגלל הפקקים. נאלצתי לחכות כמעט שעה עד שהשגתי מונית ! בקיצור , עושים מה שנוח להם , העיקר יש להם בלעדיות ! בצבא למדתי ש"זין זה בומרנג" , עכשיו תורכם !!!
ראובן | 10.06.17
169.
בחרתם בנתניהו וכץ, שמחתם כשהייתם במרכז הליכוד, חשבתם שהקומבינות ישרתו אתכם,
בקיצור, בסוף הייתם אתם הפריירים שכולם עשו עליכם סיבוב. ראיתם את בית הקלפים? כפי הנראה שלא. הייתם עסוקים בלהיות עגלונים לעמך ישראל. ברור כי הגדולים בישראל נוסעים בלימוזינות פרטיות ולא אצלכם. להם יש כבר הובר, פרטי, לפני שנים רבות. חשבתם שתוכלו לעשוק אותנו, להיות חלק מהמסיבה, אבל כל הזמן, לא הבנתם שהמסיבה היא על חשבונכם, ופה נפלתם. אבל, איך יוצאים מזה? פשוט, ממשיכים במרכז הליכוד, דופקים את נתניהו ואת כץ, ואת כל הרמאים שעושקים את אזרחי המדינה, ועוזרים לטייקונים להיות יותר עשירים. מה שאני כותב, לא שיך רק אליכם תחנת הדר, אלא לכל נהגי המוניות בישראל, קווי השרות וכל העצמאים הקטנים שמנסים לשרוד יום אחרי יום.
משה | 10.06.17
165.
הדר = שירות נוראי
נהגי מוניות הדר ברובם הם פשוט אנשים לא ישרים. בתור אחד שנוסע לפחות פעם בחודש לפחות בחצי מהניסעות עושים הצגה שהאשראי לא עובד, מנסים להציע לעצור בכסופמט, "בטעות" מחייבים על עוד מזוודה או נוסע, בטעות מוסיפים חיוב כביש 6 מנתב"ג לת"א ובנוסף התנהגות מתחת לכל ביקורת. זו תוצאה ישירה של מונופול וחוסר תחרות. הגיע הזמן להיפטר מהם ולתת לנהגים ישירים אפשרות לאסוף אנשים מהשדה
נוסע הרבה  | 10.06.17
144.
מחירון משרד התחבורה הוא בולשביקי.
למה מחירון מיוחד המכפיל ומשלש את המחיר לנתב"ג ומנציח מונופול? מה עם תחרות חופשית ומחירון אחיד לכל הארץ? הממשלה כבר 40 שנים בידי הליכוד, כיצד קורה שישראל כץ, שר התחבורה הכי ליכודניק שאפשר, נוהג כאביר הבולשביזם? האם יש לזה קשר לעובדה שנהגי המוניות חזקים במרכז הליכוד?! אגב, הפתרון לשרות מוניות הוגן בנתב"ג הוא פשוט. מחיר כמו בכל הארץ. זה יעשה טוב גם לנהגי המוניות. יותר אנשים יסעו במוניות במקום להשתמש בחניה ארוכת טווח.
טקסי | 10.06.17
143.
מוניות הדר לתפארת נהגי המוניות בארץ
אני לא נהג מונית ולא מכיר אף נהג מונית ממוניות הדר .אבל משתמש הרבה במוניות הדר הלוך וחזור לנמל התעופה. כאב למשהו ברשות שדות התעופה שיש חברה שכיף לנסוע איתם. תמיד מונית חדשות תמיד נהגים נקיים ומסודרים מוניות נקיות ותמיד עובדים לפי מחירון או מונה. מה כאב לכם ברשות שהיה משהו מסודר. אז עולה עוד 10 שקלים אבל זה שווה. חברים אני מקווה שתשובו במהרה.
ניר | 10.06.17
142.
עלק 6000 שקל בחודש
הם הגנבים הכי גדולים שאני מכיר, נסיעה של 20 דקות לקחו לי220 שקלים ועוד בכה לי כל הדרך. אני קיבלתי הרגשה כל כך רעה מהם שאני הייתי עושה הכל כדי לא ליפול על טיסה שאני אצטרך לקחת מונית, אפילו הייתי מזמין טיסה יותר יקרה רק כדי להגיע לקראת צאת שבת בשביל הרכבת, פשוט ביזיון! הנהגי מוניות בעצמם מספרים שהם עושים בכיף 20000 שקל בחודש בשחור אז שלא יבלבלו את השכל שהם מקבלים 6000 או 8000 שקל
דודו | 10.06.17
138.
הצעה במכרז כחוק
הבעיה העיקרית היא למה הצעתם מראש הנחה של 31 אחוזים??? מצד אחד אתם משתתפים בכרז בשביל לזכות ומציעים 31 אחוזים הנחה... ומצד שני אתם אומרים שזאת התאבדות. זה לא הוגן כלפי הציבור וכלפי המכרז, תבדקו טוב את המחיר לפני שאתם מציעים, אל תאשימו מישהו אחר.
השני בעם | 10.06.17
135.
מנוולים
הזמנתי מונית ערב השביתה ל3 לפנות בוקר לנתבג ב2:30 טילפנו להודיע שהם שובתים,לא עניין אותם כלום,כולל שאני עשוי להפסיד הטיסה נאלצתי לסוע ברכב שלי ,להשאירו בחניה ואאלץ לשלם מאות שקלים לחניה אז ,ככה מתנהגים רק מנוולים אני בודאי לא אסע איתם לעולם מקווה שהתחנה שעשקה אותנו שנים רבות תיסגר
ישראל שוורץ | 10.06.17
134.
נהגים כאלה לא יכולים להיות מקבלי הפנים של המדינה
אני נוסעת מתל אביב אל ומנתבג 4 פעמים כל חודש, לפעמים אחרי טיסות של 24 שעות. שכחנו איזו אחריות זו להסיע תיירים שהרגע נחתו בישראל וזה הרושם הראשוני שלהם על ישראל!! מילא אני ש90% מהחוויות נסיעה עם הדר היו לא פחות ממזעזעות. פגשתי נהגים שמקללים אותי ברוסית מתחת לשפם, נוהגים מהירות לא הגיונית, מדברים בטלפון בקולי קולות, לא מרוכזים בנסיעה אלא בטלפון בוויז או שלא נדע בהימורים. מדברים אלייך בצורה מגעילה אם העדפת מונה כי זה שתיים בלילה מנתבג לתל אביב! לא פעם פגשתי תיירים מחו"ל שסיפרו ששילמו 200 או 300!
דנה  | 10.06.17
130.
יוקר נסיעה במונית
אני חי בחול בדיוק אותו מרחק מהבית לשדה"ת כמו בארץ.מונית כאן גובים 90ש"ח ובחו"ל שוה ערך 28 ש"ח. נוסף על כך בחו"ל יש תחבורה ציבורית למרכז העיר ב4 ש"ח בלבד כל 25 דקות. לא משנה מי נגד מי ולמ העובדה שרשות שד"הת מסימת כל שנה ביתרות רווח ענקיות סימן שמשהו צריך להיעשות.ודחוף
אריה | 10.06.17
126.
לא מבינים ? שיסתכלו במראה
עשרות שנים של קומבינות, קיטורים, מחירים מנופחים, כסף שחור ומונופול השניאו אותם על הציבור. שיבואו בתלונות רק לעצמם. בסך הכל רוצים האנשים מחירים שפויים וסבירים לנסיעות ולא שיצטרכו לשבור קופת חסכון. וגם, לא רוצים להיות שבויים של תחנה אחת בנתבג. ואחרון, זה לא עניינו של אף נהג מונית כמה כסף אני מוציא בחו"ל. התחרות טובה לכולם.
אחד | 10.06.17
124.
קיבלתם את מה שבישלתם
כמו מגיבים 93, 111, 114, גם אני נתקלתי תמיד ברמת השירות הירודה כשחזרתי מנתב"ג: נהגים שהחמיצו פנים כי קיבלו רק נסיעה לפ"ת ולא למטולה, וטרחו לדבר על זה כל הנסיעה, ואחר כך "שכחו" להדפיס קבלה אלא אם ביקשת מהם. אם זו רמת השירות של המונופול, עדיף לבטל אותו. דרך אגב, גם ברמה הכלכלית הבכיינות לא מוצדקת: הנחה של 31% במחיר הנסיעה מקבילה להנחה של 31% במחיר הזיכיון שהחברה היתה אמורה לשלם לרש"ת, כך שהכל היה אמור להתאזן.
סגולה | 10.06.17
123.
חבל שאין את הכרת הטוב!! חבל!
הכרת הטוב זה ערך בסיסי ביהדות וחבל שיש כאלו שלא רק שלא מכירים בו אלא מפנים עורף למי שהיה טוב אליהם. מוניות הדר היו הראשונים שהורידו מחירים באופן משמעותי מכל מקום לשדה התעופה. אם בעבר היית משלם למונית כ 180 ש״ח מתל אביב לשדה התעופה אז מוניות הדר הורידו את המחיר ל 100 ש״ח מקסימום בכל יום ובכל שעה. חבל שכאן בישראל שוכחים מהר. הם היו בסדר גמור, יעילים, אמינים וזולים באופן משמעותי. מוניות הדר אתם בסדר גמור, זו דעתי האישית.
אהוד | 10.06.17
115.
המדינה המטומטמת הזאת צריכה לסדר תחבורה ציבורית נורמלית.
יש תחנת רכבת אחת די אומללה בנתב"ג שנוסעת פחות או יותר רק למקום אחד. לא מבין, באמא שלי, אף אחד מהמפגרים שמתכנן את המדינה הזאת לא נסע ללונדון, קופנהגן או גרמניה? משדה התעופה צריכים להיות אלף אוטובוסים, לפחות 4 פסי רכבת, וכן, גם מוניות. מוניות זאת האופציה לעשירים, רוב העמך בעולם, יקחו את הרכבת שתביא אותם בשלווה למרכז העיר, או לעיר מרכזית אחרת תוך שניה ובעשירית המחיר. חבר בריטי שלי אמר לי בצורה די בוטה- שישראל נראית כמו מדינת עולם שלישי ושהחוויה הכי גרועה שלו היתה ההגעה במונית משדה התעופה למלון. גאווה גדולה, לא? כפיים.
בהגכדע | 10.06.17
112.
מה שהפיל אותם זה לא רק מחיר
מזה 20 שנה אני נוסע לנתב"ג ( לא מעט) עם מוניות וחוזר עם הדר עשיתי הכל להתחמק מלסע איתם - אני גר בבקעת אונו. כל פעם שנהג לקח אותי סבלתי בערך חצי שעה של תלונות על גבול הקללות איך דפקתי אותו שזו נסיעה קרובה ולמה לא יצא לו חיפה... המחיר לא היה הבעיה - יחס מחפיר, מוניות מסריחות מעושנות. לא באמת בוכה עליהם
נוסע מתמיד | 10.06.17
111.
למה לשלם עמלה?
חברת גט באה לגבות עמלה על נסיעות במוניות. מכאן מתחילה הבעיה.אין מקום לתשלום עמלה לחברה הזו והאמת גם אין בה צורך. בכל מקום כאשר אנשים מרויחים מעמלות זה נלקח או מהלקוח או מהנהג שבאמת עובד! אז יש להם אפליקציה- אז מה?? נהגי המוניות צריכים להיפרד מהחברה הזו . המדינה צריכה לשים עין על כל מקום שבו מרויחים מעמלות.
ארז | 10.06.17
110.
הכל שטויות..נהגי המוניות יצטרפו לגטטקסי וירויחו יותר
נכון הנהגים לא הרויחו מי יודע מה אבל הכסף הולך לכל המערכת מנהלים, סדרנים והרש"ת . ההבדל הוא שנהג גט טקסי לוקח נוסעים גם לשדה וגם חזרה ולכן 30% הנחה אבל מרויח כפליים...הדר נוסעים רק לכיוון אחד ולכן עבר זמנם. מדובר במקורבים שקיבלו את כל הנסיעות הטובות והרווחיות ולכן הם בוכים. חבר שלי עבד בהדר והתייחסו אליו כמו לכלב...עכשיו הם בוכים...אגב הוא עבר לגט טקסי ומרויח יותר עם יחס טוב יותר.
מניפולציה תקשורתית | 10.06.17
106.
לא מבינה, גט זכתה במכרז, למה לא נותנים להם
להסיע במחיר שזכו בו? ואם המכרז בוטל, האם היתה ערבות מפופלת כמו שרק הרשות יודעת לבקש ולחלט? אף אחד לא מדבר כיצד הם נענשים על הבריחה מהמכרז. ובאופן אישי, גט היא חברת הייטק ולא קצת נמאס לממן את אלו שיושבים במשרדים ולא עושים דבר על חשבון אלו שעובדים קשה ומרוויחים חמישית מהשכר של "החכמים", ככה במוניות, ככה בשופרסל/מכולת וככה בעוד הרבה דברים אחרים. מוכנה לשלם עוד שקל אבל לתת אותו למי שעובד.
ליאת | 10.06.17
103.
ובנוסף, מדוע אין מוניות שירות? נראה לכם הגיוני שהנוסעים לעיר מרכזית יסעו כל אחד בנפרד?
יש להתיר מוניות שירות לערים מרכזיות שתוריד נוסעים אחד אחרי השני בחמישית המחיר. במונית שירות יש 11 נוסעים ואפילו נעריך את ההוצאות כפול מנסיעה בודדת המחיר יהיה 2\11 ממחיר נסיעה בודדת.
צפצפ | 10.06.17
101.
הרמת מסך
רצוי וכדאי לבדוק נכסים של כל אחד מהבכיינים. לי נראה הזוי לשלם ככ הרבה כסף מר"ג לנתבג, כולה 20 דקות נסיעה!! וזה לא כולל מזוודות, שעליהם משלמים בנפרד. כל נהג מונית שהעלה אותי סיפר לי שיש לו עוד הכנסות מלבד הדר. בין אם הוא נהג של איזה מליונר או לשרותה של חברה כזו או אחרת. ההוצאות שלכם וההכנסות שלכם- עניינכם הפרטי, ואתם יודעים להסתדר מצוין עם תחנות דלק ומוסכניקים, ואלוהים יודע כמה קומבינות יש לכם. לא יתכן שהמחירים יהיו ככ גבוהים. יש לבטל את המכרז לאלתר, ולאפשר לכל נהג מונית או נהג מקצועי להוביל אנשים במחירים שפויים, במיוחד כמדינה כמו שלנו מפגרת בצורה מטורפת בתחבורה ציבורית נאותה
שירי | 10.06.17
100.
הדר דפקו את עצמם
היה מכרז, הדר ניגשו עם הצעה X, ולאחר שזכו - התחרטו ועכשיו בוכים. הרי אף אחד לא הכריח את מנהלי הדר לגשת למכרז משותף עם Gett על 31% אחוזי הנחה. כמובן שהם עשו מקח טעות , כי המכרז המשותף מטרתו היה ש- Gett ישברו את המונופול של הדר ואז לעבור למדיניות של היעדר זכיינים בנתב"ג - ושם יש ל- Gett יתרון מובהק כי Gett יודעים לעבור ביעילות טכנולוגית ועסקית. בדיוק מה שאין להדר אשר מתנהלים כמו לפני 30 שנה. בקיצור - מנהלי הדר נפחו בפח והפילו את הדר. תאשימו רק את עצמכם
אבי | 10.06.17
99.
כל הבכי והנהי יש לכולם 2 דירות ומעלה
נהגי הדר היקרים אם אתם לא מרוויחים אז לכו חפשו מקום עבודה אחר יש חוסר במלצרים .עובדי בינין .מנקה מדרגות חסרים בשוק. אני זוכר את הנהג שלקח אותי לתל אביב הפעיל מונה וכשהמונה הגיע ל 40שקל עצר את המונה.והתחיל משא ומתן על המחיר כמובן ש 160שקל הנוספים היו בשחור . אז מה תגידו על זה ??????
עושקים נמאסתם יאללה הביתה | 10.06.17
98.
נהגי מוניות
נהגי המוניות ברובם חיפשו עבודה קלה.אבל בחלקם הגדול נקראים חפרים,הם מבררים עם כדאי להם לקחת נוסע או לא.ורשיון המונית היא שהם צריכים לקחת כלנוסע לאן שהוא צריך,כמובן לא נוסעים פליליםאו שמסוכנים.נהגי המוניות בוחרים את הנוסעים ולאן ברצונם לנסוע.חייב להיות חוק שכל מונית תהייה קשורה למשרד ותחת פיקוח.ולא שיהיו מוניות שנקראים חפרים.
אהרון | 10.06.17
97.
נסיעה
חזרנו מהולנד שתי משפחות כל אחת 5 נפשות היה תור גדול מאוד לכשהגענו לראשית התור נאמר לנו עי הסדרנית שאנו חייבים לקחת כל משפחה שתי מוניות מה שאומר שהמחיר יוכפל על מה ולמה. יצאנו מהתור ורק אחרי דין ודברים וצעקות צצה אי משם מסוף התור מונית ואן זאת קבלת הפנים שחכתה לנו אחרי הנימוס וסבר הפנים היפות בהולנד אין בי שום צער וחמלה עליכים
רן | 10.06.17
96.
אספר לכם סיפור
אני נוסע לחול כל חודש במסגרת העבודה: 1. לפני שאני עולה על המונית אני מוודא עם נהג המונית שמקבל אשראי. איפה שהוא לקראת יציאה מנתב"ג מתחיל הבכי: למה אשראי, אתה צריך חשבונית, עד שאני אראה את הכסף, המכשיר בעצם לא עובד 2. זה לא חד פעמי - זה מעל חצי מהנסיעות 3.קולגות מחול שלקחו מונית - עשו להם טיול בחצי מדינה עד שהגיעו ליעד. רק לאחר שדברתי בנייד עם נהג המונית הוא הוריד את הסכום למה שצריך להיות. 4. צר לי על מקום הפרנסה שלכם - אבל כל אחד משלם בסוף...
נוסע מתמיד | 10.06.17
94.
מהות המונופול
נהגי מוניות הדר הנכבדים, יתכן שאתם צודקים בטענותיכם לגבי הסכום שנשאר לכם נטו. לי לא היה קל לשלוח את ילדי לאוניברסיטה והם נאלצו ללמוד ולעבוד. ונסיעה לחו"ל הייתה חלום עד גיל 38. כשרווח לנו ולקחנו מונית לשדה התעופה שילמנו כפול מאחר ונהג המונית לא היה יכול לקחת נוסעים מנתב"ג לשרון עקב המונופול של מוניות הדר. האם זה לא עושק של הנוסעים מכל רחבי המדינה לנתב"ג?
j.d. | 10.06.17
91.
לא מדוייק
תיאור חלקי ולא מדוייק של התמונה. עובדתית, המחירים של הדר היו גבוהים ממחירי השוק אני נוסע מחיפה עם נהג קבוע ומשלם פחות מ 500, מכיר כאלה המשלמים אפילו פחות. מונית באמצעות נהגי חברת הדר מנתב"ג לחיפה עולה כ 700 והנהגים בדרך כלל עושים פרצופים כי הם לא אוהבים ליסוע רחוק. טוב מאוד שפתחו את האפשרות לכולם
אסף | 10.06.17
87.
הסיבה העיקרית שלא מדגישים אותה מספיק: הפרוטקשן שרש"ת גבתה הפיל הכל
כל מי שעיניים בראשו ומנסה להבין את הסמטוחה מבין כמה דברים פשוטים שלא קשורים לנהגים: 1. דמי החסות שגבתה ראשות שדות התעופה 2. היעדר תחבורה ציבורית חלופית (אוטובוס/רכבת בשבת) 3. היעדר פיקוח נאות על הנהגים האחרים (שיגיעו מסודרים, אדיבים ויגבו מחיר מונה אמיתי). בשורה התחתונה - השלטון.
אזרח רגיל | 10.06.17
84.
אחרי עשרות שנים של עושק, מאפיה, בריונות ושימת זין על הנוסעים - מגיע להם!!
בכי הקוזקים הנגזלים. ממש רחמנות על הכלבים... איך אני זוכר את התורים העלובים, כמו באיזה מדינת עולם שלישי, בחום ובגשם, עם פתקים מזדיינים שצריך למסור ביציאה, והתנהלות נהגים ברמה של משפחת פשע לודאית. עשרות שנים האכילו אותנו מרור במחירים של בית מרקחת - שיזדיינו להם ויעופו מהעיניים שלנו. לא הוד ולא הדר. סתם עולב...
חוני המתגלגל מצחוק | 10.06.17
83.
בייכנים ורמאים. אולי לא כולם אבל אלו שכן משחירים את האחרים
סיפור אמיתי: סטודנט זר לקח מונית מוקדם מאד בבוקר לאריאל. אתר משרד התחבורה הראה מחיר של 250 שח. המחיר בפועל היה 370 שח. למה? כי הנהג ה"אדיב" נסע דרך כביש 6 והוסיף את מחיר הנסיעה בכביש 6. המסלול דרך כביש 6 ארוך משמעותית מהמסלול הקצר. הסטודנט המסכן לא הבין שעבדו עליו. כאשר אני מגיע אני מכתיב לנהג איך לנסוע. אחרת הם "מתנדבים" לקחת אותי בכבישים מהירים המאריכים משמעותית את הדרך ואת מחיר הנסיעה. גם על מזוודות הם עושים קופון כאשר מחשיבים כל תיק צד כמזוודה. כאשר זה קורה, אני משלם בדיוק את החשבון. כאשר הנהג הגון, אני נותן טיפ בהתאם. אז אל תיבכו כי עבדתם עלינו במשך שנים.
נוסע מתמיד | 10.06.17
77.
לא מבין את הבעיה, לא כלכלי לכם ? אל תעבדו שם
הטענה לא מובנת, אנחנו לא מכריחים אף אחד לעבוד ולהפסיד, אתם לא עושים שם כסף אחרי הנחה 30% אל תעבדו שם. תלכו לעשות כסף במקום שאתם כן מרוויחים. דרך אגב, אל תיכנסו לנו לכיס כמה אנחנו מבזבזים בדיוטי או במסעדות בחו"ל עבדנו קשה בשביל הכסף הזה ואנחנו נחליט איך לבזבז אותו, רמז: לא אצלכם..
פיני | 10.06.17
76.
על שירות וכבוד
טסתי אולי 30 פעם בשנתיים האחרונות אז אני מכיר היטב את ההתנהלות של קרטל נהגי הדר די טוב. הנה כמה דוגמאות להתנהלות הנצלנית והדוחה של רובם: 1- שאלת ״מונה״ או ״מחירון״, שהם אוהבים לשאול, ולנסות לעשות עוד כמה שקלים על מי שלא מכיר את מצב הפקקים. 2- התחמקות בלתי נסבלת מהבקשה של לקוח לשלם בכרטיס אשראי. אם אתה מבקש לשלם עם כרטיס אשראי, יתחילו לבכות לך ולצעוק עליך ולעשות לך פרצופים. 3- שירות הנסיעות מהעיר לנתבג בהנחה- רעיון נחמד אבל ביצוע מכפיש. הנהגים כמעט תמיד מקדימים בחצי שעה וכועסים כשיורדים בזמן.
משה | 10.06.17
65.
פירגון עם כל הלב
כלקוח נאמן של מוניות הדר במשך שנים הרבה מדי חודש בחודשו איני יכול שלא להביע את השתתפותי הכנה בצערם המוצדק של הנהגים וההנהלה. השירות אל נתב״ג וממנו היה מעולה - מוניות חדשות, מתוחזקות, ממוזגות ונקיות, נהגים אדיבים ומקצועיים ועמידה בלו״ז. גם המחירים היו סבירים - ודאי זולים באופן משמעותי מכל חלופה אחרת. אני מניח שאיני הנוסע היחידי שחושב כמוני. התגובות המתלהמות אינן במקומן. לא אופתע אם המגיבים מעולם לא השתמשו בשירותי המוניות של הדר.
פ.נ. | 10.06.17
64.
פירגון עם כל הלב
כלקוח נאמן של מוניות הדר במשך שנים הרבה מדי חודש בחודשו איני יכול שלא להביע את השתתפותי הכנה בצערם המוצדק של הנהגים וההנהלה. השירות אל נתב״ג וממנו היה מעולה - מוניות חדשות, מתוחזקות, ממוזגות ונקיות, נהגים אדיבים ומקצועיים ועמידה בלו״ז. גם המחירים היו סבירים - ודאי זולים באופן משמעותי מכל חלופה אחרת. אני מניח שאיני הנוסע היחידי שחושב כמוני. התגובות המתלהמות אינן במקומן. לא אופתע אם המגיבים מעולם לא השתמשו בשירותי המוניות של הדר.
פ.נ. | 10.06.17
62.
אל תתנו ללקוח להרגיש דפוק
כמי שהשתמש הרבה בשרות שלכם תמיד הפריע לי שהנהג שאל אותי אם אני רוצה מונה או תעריף קבוע ובכך יצר הימור שהלקוח צריך לקחת. זה שגוי. אל תתנו ללקוח להרגיש שיתכן וידפק מהחלטה שגויה שלקח. תפעילו מונה וגבו את הנמוך מהשניים וככה תזכו לאהדת הלקוחות. בהצלחה!
גדי | 10.06.17
61.
לא שיווקתם את עצמכם נכון
כל המידע על הסכומים שנדרשתם לשלם בכל חודש לרשות שדות התעופה, על מכרזים ועל מחירוני משרד התחבורה לא ידועים לאזרח הרגיל ולכן אתם נתפסתם כמי שקובעים את המחירים ומנצלים את היותכם מונופול. אתם חייבים לצאת לתקשורת עם כל הפרטים הללו כדי שדעת הקהל תשתנה לטובתכם.
גדי | 10.06.17
60.
שקרנים
החבורה שבתמונה לא מספרים שעל כל נסיעה הם מחזירים נסיעה כלומר נסיעה בסיסית לת"א שעלותה 140 ש"ח ועוד החזרת נסיעה בעלות 100 ש"ח כי הם עושים מבצעים כדי שהחברים לא יחזרו ריקים אז יוצא נסיעה כזאת 240ש"ח ויש בוודאות כל אחד מהם נוהג על מרצדס חדשה ולא משלם דמי סדרנות אז שלא יספרו לכם שהם מרווחים 6000 ש"ח אלה קרוב יותר 25000 ש"ח וכן אני לא מגזים וזה חוץ מהמספרים שהם משכירים
אופיר | 10.06.17
57.
אתמול פעם ראשונה שקיבלנו שרות ראוי
אתמול בערב , כשנחתנו , קיבלנו פעם ראשונה שרות ראוי בצחנת המוניות בשדה. שתי בחורות/ סדרניות אדיבות קיבלו את פנינו. לפנינו היה צור של כעשרים נוסעים עם מזוודות. נכנסנו למונית תוך חמש דקות. הנהג היה אדיב , נקי, מסודר. כל גם המונית. המחיר פורסם ביציאה מהשדה על הלוח האלקטרוני , לכל יעד. המחיר היה זהה. והנסיעה היתה נעימה. תסיקו את המסקנות
נוסעים | 10.06.17
55.
600 נהגים מועסקים, דמי התחנה 2700 = 1.6 מליון
בתחילת שנות השמונים מנתה התחנה כבר 75 נהגי מוניות, שהיו גם לבעלי המניות, עד היום. הם המשיכו לעבוד, אלה שחיים ולא פרשו עדיין עובדים, ונוסף עליהם מעסיקה התחנה עוד 600 נהגים, כשכולם עובדים רק בנתב"ג , דמי התחנה החודשים הם 2700 שח כבר כאן תחנת מוניות הדר מרוויחה לעומת ה 900,000 שהם משלמים לשדה תעופה
אסי | 10.06.17
52.
מוניות
המשך לתגובה הראשונה אתם מופסדים בכול יום מהטימטום שלכם לפחות שווה ערך של חמש שעות עבודה אבל אתם יתרגלתם להיות עבדים ואתם אוהבים שכול אחד בטורו עושה עליכם סיבוב כולל גט טקסי כולל המתווכים של המספרים אלו שמוכרים לכם מוניות ועוד ועוד תמשיכו לריב כי אחרי 69שנים אתם עדיין עובדים עבור אחרים
מארק רבין  | 10.06.17
48.
אם היתה תחבורה ציבורית נורמלית 24/7 לא היתה בעיה
בחרתם ממשלה ימנית ובעיקר דתית? מה אתם מתלוננים על מחירים גבוהים בשנת וחג? בחרתם ליכוד עם ישראל כ"ץ כשר תחבורה? אז על תקטרו על אין תחבורה בלילה בימי חול ותחבורה במצב בכי בימי חול בשעות היום. נהגי המוניות לא אשמים, הבוחר הישראלי אשם
אייל  | 10.06.17
47.
לא קשה לחשוב איך לייעל מוניות מנתב"ג
קודם כל, אין שום סיבה שיחכו 300 מוניות במגרש במשך 4 שעות בלי לעשות דבר. הם יכולים באותה המידה להסתובב ברחובות, נניח בטווח של עד חצי שעה משדה התעופה, ולהמתין לקריאה. כשיגיעו לשדה יחכו נניח רבע שעה. עם סדרנים טובים שדואגים לקרוא למוניות בזמן אף פעם לא יהיה מחסור. הצעה שניה - תשתמשו בוויז. כבר הרבה פעמים יצא לי לנסוע עם נהגים של מוניות הדר שנסעו בדרכים ארוכות משמעותית ממה שצריך רק כי נסעו בלי הכוונה. כבר כמה פעמים יצא שאמרתי לנהג לפנות והוא פנה אלי בחזרה בפליאה, לא מבין למה לפנות עכשיו ולא לעשות סיבוב של רבע שעה נוספת.
רועי | 10.06.17
45.
סיפורים
נסעתי מיספר רב של נסיעות במוניות מהשדה ולשדה התעופה , חלק מהנהגים מהשדה מזייפים מונה , כך שהנסיעה יוצאת יותר גבוהה ממה שאמורה. בנוסף אין הגיון ש גט טאטסי יעשו כסף , והדר לא יעשו , במישדה והארגון שלכם לא מעודכן ,ככתוב בכתבה - בעיה שלכם. לא הגיוני שרשות שדות התעופה תגזור קופון כלל וכלל , זה הרי על חשבון הנוסע בסופו של יום.
בעל ניסיון  | 10.06.17
39.
כל מי שלקח מונית שירות הדר מירושלים לנתב"ג או נתב"ג לירושלים ראה מקרוב את הויכוחים של הנהגים
כל נסיעה יש ויכוח בין הנהג לאחד הנוסעים, הנהגים אף פעם לא מנומסים. פעם חיכינו ב3 בבוקר שהנהג ייסע אבל הוא אמר שעד שהוא לא מלא הוא לא נוסע למרות שכתוב בבירור שזמן המתנה מקסימלי הוא 45 דקות ואנחנו המתנו שעה וחצי. בסוף הוא נסע עם 6 במקום 10 נוסעים וביקש מכולנו להוסיף עוד 20 ש"ח כדי שיישתלם לו לנסוע. פעם היה נהג שהתווכח עם נוסע כי היה רשום לו שהוא אוסף 2 אנשים אבל היה רק אחד בנקודת האיסוף. הנוסע אמר שהוא הזמין מקום לאחד אבל הנהג לא האמין לו ודרש תשלום ל-2 אנשים ואיים להוריד אותו אם לא. וכמות הפעמים שאני שמעתי על הזמנת שרות והשרות פשוט לא הגיע. קרה לי אישית, לזוג חברים שלנוף לגיסי. תנסו להתקשר לתחנה לברר איפה השרות ולפעמים לא עונים במשך שעה.
אמנון | 10.06.17
30.
כלוב של זהב
השבוע חיכיתי לנסיעה נרשמתי והמתנתי מ20:15 עד 22:15 בסוף התייאשתי ויצאתי ריק זה רק נראה כזה טוב. במקרה אחר חיכיתי יותר משעה ועוד המגרש היה ריק יחסית ויצאתי עם נסיעה לרמת גן בעלות של כ120 ₪ והגעתי ליעד אחרי שעה ו5 דקות לאחר שהייתה תאונה קטנה בכביש גהה... כן הפעלתי את הwaze.
נהג מונית | 09.06.17
27.
נהגי מוניות הם לא פראיירים. אם לא היה שם כסף לא היו עומדות 300 מוניות בתור.
זהו, חד, חלק וברור. אם נהגים עומדים שם שוב ושוב בתור כנראה שזה הרבה יותר משתלם מלשוטט ברחובות ב-4 בבוקר. בנוסף, לישראלי, שמעדיף לקנות חולצה מערימה בשוק רמלה כי זה עולה 5 שקלים פחות, ממש לא אכפת מהחולצה של נהג המונית אם המונית יקרה יותר. במקום לבכות וללכלך אחד על השני כדאי שתתאחדו, תבואו עם הצעה טובה, תתייעלו, תחשבו קדימה ולא אחורה.
שחר | 09.06.17
19.
הדר
שבתאי היסברת להם שאתה 30 שנה לא נוסע ריק באיילון תמיד מלא הלוך וחזור יוצא מנתבג עם נסיעה ויש לך כתובת להחזיר מאיזור תא הרצליה במחיר שהוא פחות ב 30 אחוז מהמחירון מה אתם בוכים עכשו דפקתם את רוב הנסיעות מהתחנות עכשו בדיוק רואים כמה נגסתם בנסיעות לנתבג תתרגלו רבותי החגיגה נגמרה
אבי | 08.06.17
16.
מונופול הדר
צריך להיות לא שפוי כשאתה נהג בהדר משלם קרוב ל 4000 ש"ח בחודש כדי לעבוד בתחנה הזו ותבינו שלפעמים הם ממתינים שעה וחצי לנסיעה שיכולה להסתכם ב 80 ש"ח. הם צריכים להודות לרשות שטרפה בשבילם את הקלפים. עכשיו נהגים מחכים שעתיים ויותר לנסיעה מהשדה. ואני בתור נוסע שנוסע הרבה לחשוב שהם בהתחלה היו מוכנים להחזיר מהשדה לתל אביב ב 80 ש"ח לפני הוצאות אם זו לא התאבדות אז אני לא יודע מה זה התאבדות. איך אמר לי נהג מהדר במחיר כזה אני מעדיף לעבוד בעיר הפקוקה עם מונה
איציק | 08.06.17
15.
ל 13 ... הם הסבירו בכתבה. חצי מליון שקל לחודש לרשות שדות התעופה
מה רע ? עושים מכרז על זיכיון ...חצי מליון שקל כל חודש על שום דבר..ועוד מחייבים את הספק לתת שרותים נוספים. למה ? כי הם יכולים. אני לא מבין כלום בויכוח ואני מסכים איתך שלא צריך להיות מכרז .. אבל רשות שדות התעופה כנראה רוצה להרוויח מכל מה שאפשר וצריך שהמדינה תתערב כדי שזה יפסק. ברור שהל העלויות האלו בסוף משולמות על ידי הנוסעים. אין סיבה שלא תהיה תחרות תחת פיקוח של תחנות מוסדרות ושכל מי שיכול ועומד בדרישות יתחרה.
k | 08.06.17
13.
למה בכלל שיהיה מכרז כזה?
אני לא מצליח להבין מה הצורך שתהיה תחנת מוניות אחת ובלעדית עם רמת מחירים קבועה בשדה התעופה. בשנות ה80 לא היו אפליקציות ולא היו ניידים, וזה היה מוצדק. למה שזה יהיה מוצדק עכשיו? ברגע שיתייצב המצב ייעלם התור של 300 המוניות בנתב"ג, נהגים יעשו מה שטוב להם. אם המדינה רוצה להבטיח זמינות של מוניות, שתפתח עמדת הזמנות מנתב"ג, ושכל תחנה שרוצה, שתשתתף
קול מהציבור | 08.06.17
11.
הרשות דוקא מרוצים כעת שהשדה פתוח לכולם ולא חסר להם אף פעם מוניות וכעת
מתכוונים להשחיל את ריידר שהתאחדו עם הדקה 99 להחזיר במכרז החדש ב 30% הנחה, אחרי יומיים יעיפו אותם מהשדה כי לא יהיו כלל נהגים שלהם בשדה במחירים הזולים , גט בכלל לא יגשו למכרז החדש כי הבינו שהנהגים לא יסעו במחירים אלו. בסוף יחזור השדה להיות פתוח לכולם במחירים רגילים.
נהגוס | 08.06.17
8.
5 הוא קרוב לנהגים אחרת לא היה כותב תגובה שכזו
לא ניתן להכליל אבל רוב הפעמים כשאתה רק נכנס למונית הם מתחילים את המיקוח. מחיר קבוע או מונה... אני נוחת בשעות שונות ולרוב עייף מהטיסה וכל פעם נכנס לי לראש הנה מתחיל הדיון הקבוע. הם עושים טובה אם הם מעמיסים את המזוודה - הרי אני משלם על כך. חלק מהמוניות לא נקיות. והכי מעצבן זה הדיון של איזה תעריף.
נוסע | 08.06.17
7.
שדה פתוח לכולם
רוב שדות התעופה עובדים בשיטת ״שדה פתוח לכול נהגי המוניות בארץ) וזה מה שצריך להיות . העושק הוא בגביה של 2750 שח בכול חודש מהנהגים ובנוסף פעימות 7 שקלים כאשר הרשות גובה 5 שקלים בלבד ,בנוסף לתשלום הגבוהה הנהגים השכירים בקושי מקבלים נסיעות (מבצעים) אלה אם הנהג יחידי באזור וזמין לקבל מבצע אז די לספר סיפורים ומעשיות . אני מאוד שמח שהשדה פתוח לכול המוניות בארץ ובתקווה שכך ישאר .
אייל | 08.06.17
1.
הכל נכון אבל....
הכל נכון .רש"ת החמדנית.המכרז תפור.gett רוצה מונופול ארצי ולא דווקא בנתב"ג. הנוסעים שלא מבינים שהם אכן נוסעים במחירים מפוקחים ע"י משרד התחבורה( אם זה במונה ואם זה במחיר הנקוב) .והנה מגיע אבל !!! אבל להנהלת "מוניות הדר לוד" כן יש לה חלק בהתרסקות.שנים שלא השקיעה בהתייעלות. לא השקיעה בטכנולוגיה.לא באפליקציה. גם לי בא לי לבכות שסמכתי על הנהלה שהביאה אותי עד הלום.
דוד | 08.06.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת