93. לכל מי שמציע לאמדוקס להפסיק עם הנוהג של מכונית לכל פועל החברה צריכה פועלים. לא יתנו מכוניות לא יהיו פועלים. הפתרון צריך להיות שונה - או לייקר את המכוניות (ברמת המיסוי) שלא יהיה כדאי להחזיק אותן או שישפרו את התחבורה הציבורית. בטוח שכשיפתחו את התחנה החדשה בצומת הרבה עובדים מכל חלקי הארץ (יש עובדים שמגיעים מבאר שבע או מכרמיאל) ישתמשו ברכבת גיל | 15.06.17 (ל"ת)
90. ואם זה היה בתל אביב ? מישהו היה מתלונן שלא מאשרים כמות פסיכית כזאת של חניות? לא ! בגלל שבתל אביב יודעים שהקרקע יקרה מדי בשביל לבנות עליה חניון. תחבורה נגישה ומהירה היא מה שבונה אזור משרדים ותעשייה מצליח. צריך לבנות את הבניין צמוד לתחנת רכבת. לשים תחנות רכבת בכל מקום. להפסיק לעודד נסיעה באוטו פרטי ולחסוך לכולנו שעות בפקקים חניה | 09.06.17 (ל"ת)
88. העיר מנוהלת ע"י ראש עיר וקרובי משפחתו באופן יוצא מן הכלל ??? ראו את המכרז להקמת דירות לסטודנטים ואקדמיה למקצועות הקולנוע !!! ראו את המכרז התפור של אופני הרצליה!!! אם הייתם יודעם כמה קבלו על הקרקע בעלי הקרע הפרטים לדונם לעומת מה קיבלה העיריה על הקרקע שלה ייתם המומים!!! החוק והצדק | 09.06.17 (ל"ת)
87. חוק נועד לקיים ראשית תודה לוועד הפעולה!!!! מה זה הפקרות עם כל החניות . עיריית כפר סבא צריכה לפעול ולתכנן על פי החוק!! מבינה שארנונה ממשרדים גבוהה יותר, הארנונה ממגורים גבוהה מאד בעיר ולא מקבלים שרותים הולמים. הגיע הזמן שאזרחים יתחילו למחות על כשלים וליקויים של וועדה לתכנון ובניה. אנה | 08.06.17 (ל"ת)
86. ועד מטומטם. עכשיו יבואו חברות בלי חניה מספקת הרי את הבנין יבנו. אז לא יהיו חניות ואנשים יחנו ברחוב. מה טוב בזה רוני | 08.06.17 (ל"ת)
83. הודו. זה המקום הכי טוב לאמדוקס ממילא רוב העובדים שלהם בהודו. אז עוד כמה כבר לא משנה מיקי | 08.06.17 (ל"ת)
81. עכשיו אני מבין מדוע חברות כמו אמדוקס עוברות להודו..... רגולציה מיסים מטורפים צרות עין...... אני בטוח שבעריית פונה , מומבאי או בנגלור אמדוקס תתקבל בברכה. רז | 08.06.17 (ל"ת)
80. בואו לאור יהודה , המרכז של המרכז , תבנו בשטחים פתוחים חופשי , עם חניות אין סוף בואו לאור יהודה , המרכז של המרכז , תבנו בשטחים פתוחים חופשי , עם חניות אין סוף דוד | 08.06.17 (ל"ת)
79. בארה״ב עובדי הייטק שמגיעים לעבודה בתחבורה ציבורח מקבלים תוספת לשכרם ואצלנו, לפני שהעובד מתחיל לעבוד משריינים לו חניה. חגי | 08.06.17 (ל"ת)
78. כפ"ס הפסידה בענק, ערך הדירות יעלה בסביבת הארגון הזה תושבים טפשים ועורכי דין חמדנים | 08.06.17 (ל"ת)
77. מריח רע - קומבינה...... עוד דוגמא על מנהל לא תקין (ומתנסח בעדינות) בה מבטלים החלטה ואיש לא נותן את הדין. שיטת מצליח כבר אמרנו? אין ספק שישנם אינטרסים לטובת כפר סבא, אבל יש גבול בין לדאוג לאינטרסים האלה בצורה מושכלת לבין לתת היתרים בהליך "מקוצר מאוד" ולא תקין. הפעם שיטת מצליח לא עבדה, אבל על פניו כן עבדה בהרבה מקומות אחרים ולא נרחיב כאן... רפי | 08.06.17 (ל"ת)
76. כפר סבא-פקק שיש לו עיר בזכות ראש עיר שדאג לכיסו ראש העיר וחבורת הבכירים המושחתת שלו {עפ"י משטרת ישראל} מכרו את העיר למרבה במחיר דן | 08.06.17 (ל"ת)
75. ראש העיר איננו -כבר אי אפשר לעשות הסכמים מתחת לשולחן מעניין כמה קיבל ראש העיר תמורת האישור החריג שנתן להם דוד | 08.06.17 (ל"ת)
73. הגזמתם אולי תממנו לכל עובד 3 מכוניות ג'יפ... לגשם פרטי לקיץ ודבריו לה לסופ״ש כבר עדיף תבנו רכבת שמגיעה ישר לקמפוס בוב | 08.06.17 (ל"ת)
72. 54 צודק אי אפשר למתג שכונה כירוקה, לדרוש 3 מליון שקל תמורת דירה בשכונה, ואז להפוך אותה לאיזור תעשיה. יש גבול לרמאות אני עם התושבים | 08.06.17 (ל"ת)
71. פיתרון על עיריית כפר סבא לסגור עם משרד התחבורה יציאה ישירה מהחניונים העתידיים להיבנות של אמדוקס אל ומכביש 4, מבלי שזה יעבור את השכונה הירוקה. אבי זהבי | 08.06.17 (ל"ת)
69. אולי בזכות אמדוקס נרוויח תחבורה ציבורית זמינה עם מקומות חניה מחוץ לעיר למי שבא מרחוק? אבל בשביל זה צריך שהירוקים יסכימו לחניה מחוץ לעיר . ותחבורה ציבורית טובה. מי שמוכר דלק לא יהייה מרוצה.... ובטח ישסה את "הירוקים" נגד כל פיתרון. יוסי | 08.06.17 (ל"ת)
67. החלטה נכונה, לא כולם חייבים להגיע עם רכב לעבודה. המיקום הנוכחי של אמדוק מצויין בשביל להתחיל לשנות מנהגים שכן בעוד מספר חודשים (לקראת סוף השנה) חיבור הרכבת מכ"ס דרך רעננה למסילת החוף יסתיים ובצומת רעננה, בצמוד לאמדוקס, תפתח תחנת הרכבת. אמיר | 08.06.17 (ל"ת)
66. הכוח משחית חברות גדולות מחפשות היתרים ומסים מיוחדים, וזאת החל מעיריות ועד לממשלות. ומי משלם ומציית לחוק וללא כל הנחת סלב? נכון, הקטנים. ובנוסף, שבירת הכללים מעלה חשש כבד של טובות הנאה לנבחרי ציבור. חוק אינו חוק אם אינו חל על כולם במידה שווה. קובי אלכסנדר | 08.06.17 (ל"ת)
65. מדינת חלם רגולציה הזויה: הגבלת מספר מקומות חניה שמותר ליזם לבנות מתחת לקרקע. הסיבה לרגולציה היא המטרה לעודד שימוש בתחבורה ציבורית. וזו, רבותי, הסיבה לטירוף הפקקים בתל אביב ובגוש דן. (אין תת קרקעי - אז הרחובות מוצפים ברכבים חונים => פחות נתיבים => רכבים יוצאים ונכנסים לחניה מעכבים את התנועה => הפקקים הם אפקט דומינו של זה) אמיר | 08.06.17 (ל"ת)
62. בשביל מה כל הליסינג הזה.. יש רכבת בונים תחנת רכבת בצומת רעננה ממש מול אמדוקס... למה צריך את כל הזיהום אוויר הזה.. תחציסט | 08.06.17 (ל"ת)
60. 54 נכון, אבל לאף אחד בארץ אין נסיון בזה שזה אומר בניה ובעיקר תחזוקה. חוץ מזה שיתכן שבירוקרטית אין אישור לזה בגלל סיבה כזאתי או אחרת שחר2 | 08.06.17 (ל"ת)
59. ככה מחסלים את הכלכלה הישראלית חניה מפריע, מגדל מפריע, שדה תעופה מפריע, כביש מפריע, מחלף מפריע, מפעל מפריע. התעשייה וההיי טק יעברו להודו ולסין, וכל המתלוננים המקצועיים יישבו בללשכת העבודה ויבקשו דמי אבטלה. נהדר אבי | 08.06.17 (ל"ת)
58. אסון אסון תחבורתי..גם כיום יש בעיות תחבורתיות רבות לצאת דרומה קשה מאוד רק יציאה אחת..צפונה יציאה בדרר לא דרך ועוד יציאה פקוקה..תנו לחיות בשקט די לתאות הכסף והנדלן....בניתם ירוקה למה להרוס??? רמי | 08.06.17 (ל"ת)
57. איזור התעשיה במודיעין יש רכבת. יש מקום וחניה בשפע ויש קירבה לכביש 6 חיים ביבסון ג'וניור | 08.06.17 (ל"ת)
55. מקומות חניה בשביל אמדוקס יש פתרון למקומות חניה המקובל בארצות חוץ. בנו מקומות חניה תת קרקעיים כך שעל פני הקרקע צריך רק מקום לכניסה ויציאה והשאר בקומות מתחת לפני הקרקע. כפר סבאי | 08.06.17 (ל"ת)
51. זמן להפסיק עם הליסינג הזה פשוט לא הגיוני לתת 3300 רכבים לעובדים. זה סותם את הכבישים, מכריח את העובדים לעמוד כל יום בפקקים ולנהוג לעבודה ומזהם את האוויר. הייתי מצפה מחברות ההייטק בישראל להפסיק עם הנוהג הזה ולארגון הסעות לעובדים שלהם (כמו שאינטל, תעשייה אוירית ורבים עושים), ליסינג זה נוהג של שנות ה - 90 ...היום זה כבר מגוכח. יש הרבה מאוד דרכים לצ'פר את העובדים בלי לשלם לחברות הליסינג ולנפח את תעשיית הרכב המיותרת הזאת (שבסוף כולם סובלים ממנה). יובל | 08.06.17 (ל"ת)
48. מיותר לחלוטין הגיע הזמן לשנות גישה. באמדוקס מזמן הפנימו את זה, אבל צריך לקחת את זה עוד צעד קדימה. אין צורך לגרור את העובד לעבודה בכל יום. שעות של בזבוז זמן ודלק מזהם. מיותר לחלוטין. אמדוקס עובדת עם מספר רב של מרכזי פיתח בארץ ובעולם, באזורי זמן שונים. ההגעה לעבודה מיותרת. ממילא כל הישיבות היום ם בטלפון/וידאו. בעבודה מהבית אפשר לעבוד בשעטת גמישות וגם לתמוך בלקוחות מעבר לים. מאיר | 08.06.17 (ל"ת)
47. סופסופ החלטה מצוינת אי אפשר לצחוק על תושבים כל הזמן. לאשר פי 3 מקומות חנייה במקום שיש שכונה עם תושבים שרוצים לחיות אחרי ששלמו במיטב כספם,זו חוצפה. מרגע זה כל החלטות היעדה חייבות להיות בפיקוח הדוק יותר. לבדוק איך נתקבלה ההחלטה שבוטלה בשעה טובה עמוס | 08.06.17 (ל"ת)
45. למה לא פשוט להעביר לאזור התעשייה יש בכפר סבא מגרשים בצמוד לסנדיסק , אפשר להעביר לשם אריאל | 08.06.17 (ל"ת)
44. כל הכבוד לועדה השכונה מהלך בלתי חוקי של עירייה שבראשה עומד חשוד במרמה והפרת אמונים. מקוה שזה תחילת עידן חדש לכפר סבא שהייתה בחושך כבר הרבה שנים. אייל | 08.06.17 (ל"ת)
41. כל הכבוד לתושבי כפר סבא הירוקה תושבי כפר סבא הירוקה זכאים לאיכול חיים ולא 3300 רכבים כל יום בכבישים צרים , יש לבדוק את מתן ההיתר כאשר בכירים בעירייה חשודים בשחיתות אסון תחבורתי | 08.06.17 (ל"ת)
40. חברה חסרת אחריות העיקר מתפארים בכך שהם בקצה הטכנולוגי- ושום הבנה שהיום בונים במקום שבו העובדים יכולים להגיע בתחבורה ציבורית ולא גורמים לאלפי עובדים להיתקע בפקקים ולזהם את הסביבה. למה שלא תלכו לעיר מרכזית ותקימו בצמוד לרכבת שלה מגדל - או טוב מזה תלכו למרכז העיר (נניח נתניה) ותמקמו את המשרדים שלכם בכמה בניינים שם- והרחוב יהפוך להיות חלק מה"קמפוס". נתנייתי | 08.06.17 (ל"ת)
39. מהלך מצוין לכל תושבי כפר סבא אם כיום הכניסה והיציאה מהעיר קשה עד בלתי נסבלת , אני לא רוצה לחשוב מה יקרה כאשר 3000 רכבים יכנסו לעיר דרך כביש 4... פקקים איומים וסבל נורא לתושבים... לא הכל מסתכם בכסף , איכות החיים של התושבים לא פחות חשובה. עידן | 08.06.17 (ל"ת)
38. שיעברו להודו כל הכבוד לתושבי כפ"ס הירוקה. שאמדוקס יעברו להודו, שם יש הרבה מאד מקומות חנייה עידן | 08.06.17 (ל"ת)
37. אמדוקס מה עם קצת מנהיגות סביבתית וטכנולוגית. ליסינג=שנות ה90' ליסוע באוטו לעבודה, לעמוד בפק ולזהם את האוויר זו מציאות של שנות ה90 שתוכנה בארה"ב בשנות ה70'. מחברת הייטק ישראלי אנחנו מצפים למנהיגות. לבטל את הליסינג, מי שרוצה שיקנה רכב מהמשכורת שלו וישלם על הדלק, לארגן הסעות לעובדים לגמרי בחינם מכל איזור מיקוד בו גרים יותר מ3 עובדים ומתחנות רכבת מרכזיות. להעניק לעובדים הזדכות של של 1000 ש"ח בחודש על גט טקסי בימי העבודה. ונגמר הסיפור, עובדים יתארגנו לנסיעה משותפת ופעם בכמה זמן יזמינו מונית. החניות עולות כסף לחברה המכוניות עולות כסף לחברה והפקקים עולים כסף לחברה. הרסתם את המדינה עם הליסינג שלכם הגיע הזמן להתקדם אסף | 08.06.17 (ל"ת)
34. כרגיל ראש העין אחרי שהפסידו את טבע מפסידים גם את אמדוקס. לך תבין ראש של תימנים. אבל הארנונה הכי יקרה בארץ. דוד | 08.06.17 (ל"ת)
33. בתור אחד המגישים של הערר - כמה הבהרות אין לנו שום בעיה שאמדוקס או כל חברה אחרת תעבור לכפר-סבא, ואפילו, רחמנא ליצלן, לפאתי השכונה הירוקה. הבעיה נובעת מאותו אסון תחבורתי של תוספת של 3300 מכוניות שאמורות להכנס ולצאת מהשכונה בשעות הלחץ וזאת ללא כל שינוי תשתיתי. מי שמעוניין בדוגמה לבעיה התחבורתית מוזמן לבקר כל יום בשעות 1600-1700 בצומת רעננה ─ במיקום הנוכחי של אמדוקס ושל מיקרוסופט ─ ולהבין את כמות המכוניות (באותה מידה גם מחלף הסירה והכניסה לאזה"ת של הרצליה). מדובר בשכונת מגורים. שוו בנפשכם איך זה נראה בתוך שכונת המגורים שלכם, כאשר העומס קורה בדיוק בזמן פיזור הילדים לבתי-הספר ולגנים, ובזמן יציאתכם לעבודה וגם בחזרתכם. לו עיריית כפר סבא ואמות היו דואגים - קדם התכנית - לקבל אישור לחבר את כביש הגישה למתחם מכביש 4, ללא מעבר בתוך השכונה, לא היינו פוצים פה. עם חופשי | 08.06.17 (ל"ת)
32. מה פתאום חברה של אלפי אנשים בתוך שכונת מגורים?? בשביל מה יש איזורי תעשייה? יש את רחוב התע"ש, יש את עתיר ידע, יש את האיזור המזרחי, לא חסר. סתם ככה לתקוע את החברה שם כי זה קרוב לכביש ארבע? למה מי? למה מה? תלכו תחפשו את החברים שלכם. אני מתפלא על עירית כפר סבא שנתנה יד למהלך הזה, אבל עם ראש עיר במעצר בית הכל יכול להיות. גילבוע | 08.06.17 (ל"ת)
31. שיעבורו 20 דקות מכ"ס לאזור תעשייה קרני שומרון שיעבורו 20 דקות מכ"ס לאזור תעשייה קרני שומרון ועמנואל - יש מלא מקום וקרוב למרכז יהודה שומרון | 08.06.17 (ל"ת)
30. ועד הפעולה לא ועד השכונה ועד הפעולה להצלת השכונה הירוקה הגיש את הערר לא ועד השכונה ועד הפעולה | 08.06.17 (ל"ת)
29. היתר לא חוקי - לא היתר מיוחד הועדה קבעה שההיתר לא חוקי, זה לא היתר מיוחד ועדה הפעולה אחראי לערר לא ועד השכונה - למספר 7 אחד שקונה בבי סנטר | 08.06.17 (ל"ת)
28. אולי עדיף שאמדוקס יבנו קמפוס ליד תחנת רכבת במקום לסתום את הכבישים ? תרבות הליסינג | 08.06.17 (ל"ת)
26. תושבי כפר סבא שפכו את התינוק עם המים המשמעות מאוד פשוטה - חברה של אלפי עובדים עוברת למקום אחר = החברה לא משלמת ארנונה, העובדים עוברים לגור במקום אחר = העובדים לא משלמים ארנונה, את עובדי ההיטק האיכותיים מחליפה אוכלוסיה חלשה יותר = יש פחות כסף פנוי למרכזים קהילתיים ופנאי, גם לאוכלוסיה החלשה אין איפה לעבוד כי חברת הייטק מספקת אלפי מקומות עבודה לחברות קטנות שתומכות בה (שליחויות, ניקיון וכו') ומי ישלם את המחיר, תושבי כפר סבא העליזים שהארנונה שלהם תעלה כתוצאה מכך. תהנו ממה שבישלתם. שחר | 08.06.17 (ל"ת)
25. כל הכבוד לוועד השכונה עירית כפר סבא כבר מזמן אינה עם הפנים לתושב. בכל מקום אפשרי העיריה תעשה הכל כדי לפגוע באיכות החיים של התושבים, והכול עבור בצע כסף ושחיתות שפורסמה לא מזמן. העיריה משנה ייעודי קרקע בלב שכונות לטובת בניה ולא משאירה ריאות ירוקות. מישהו צריך לעצור את הטירוף הזה. קוקומן | 08.06.17 (ל"ת)
24. 3300 מקומות חניה?? אבסורד!! חפשו מקום סמוך לתחנת רכבת! או תסתמכו על אוטובוסים. נגמר הסיפור של מכונית לכל פועל. אי אפשר לזוז בכבישים מרוב פקקים. עשרות אלפי רכבים עולים על הכביש כל חודש, ובסוף כולם עומדים בפקק. מזדחלים ב 20 קמ"ש. הגיע הזמן לעבור לתחבורה ציבורית. אההה היא לא יעילה?? זה בדיוק המקום שגופים חזקים כמו אמדוקס יילחצו על המדינה לשפר את התחבורה הציבורית, במקום להשקיע מאות מיליונים בבניית חניון עצום בן 9 קומות בשביל 3300 מקומות חניה. אני גם לא מקנא בעובדים שצריכים להכנס ולצאת מחניון כזה כל בוקר וכל ערב. מארק | 08.06.17 (ל"ת)
23. כפ"ס הפסידה קפר קאסם הרוויחה. אמדוקס שלום מדברת לטיפה איך אפשר לעזור? כפ"ס הפסידה קפר קאסם הרוויחה. אמדוקס שלום מדברת לטיפה איך אפשר לעזור? אבי יניר | 08.06.17 (ל"ת)
20. תבנו קמפוס ליד הרכבת! שיגיעו בתחבורה ציבורית ואז גם תצטרכו לשחרר את העובדים הביתה בשעה נורמלית לשעברית | 08.06.17 (ל"ת)
19. איזה אהבלים - ראייה צרה ומוגבלת של התושבים חבל לי על עיריית כפר סבא, רעננה מרוויחה מההפקר. דרור | 08.06.17 (ל"ת)
15. תבוא עם אינטל לפ"ת- יש רכבת וחנייה, כביש 6- מיקום נהדר תבוא עם אינטל לפ"ת- יש רכבת וחנייה יוגב | 08.06.17 (ל"ת)
13. הועד של השכונה (הנהגת השכונה) התנגדו למהלך. הם רק עסוקים ב לשמור על יחסים עם העיריה. זאת התארגנות עצמאית שמומנה על ידי מרבית ועדי הבתים בשכונה. אבי | 08.06.17 (ל"ת)
12. אין על רעננה איזה יופי, בירנשטוק יוכל להמשיך לא להגיע לעבודה קרוב מאוד לבית. אורי לוי | 08.06.17 (ל"ת)
10. בנו בעציון גבר הלא היא אילת. אין מקום יותר טוב מאילת. גם אין בעיה עם מקומות חניה – מתפנה מקום רב בעקבות הזזת שדה התעופה. דוד בן גוריון | 08.06.17 (ל"ת)
8. יש בעיר 3 אזורי תעשייה, למה לדחוף בכוח את הקמפוס בתוך שכונת מגורים? אזור רחוב התע"ש, עתיר ידע ואזור התעשייה החדש במזרח העיר.. אסף | 08.06.17 (ל"ת)
6. שלושה דברים אפשר ללמוד מהכתבה הזאת 1. את עיריית כפר סבא לא מעניינים התושבים אלא רק הכסף. 2. חברת אמדוקס זאת חברה (מעבר למרמור של העובדים שם) שממש לא דואגת לאיכות הסביבה ומעמיסה על התשתיות הסביבתיות. 3. כל הכבוד לחברי ועד השכונה שנלחמו על איכות חייהם eufh | 08.06.17 (ל"ת)
5. תושבים מפונקים של הירוקה, עושקים את העיר NIMBY בשיאו, פשוט בושה. תושבי השכונה המפונקים מקבלים יותר מכל תושב אחר בעיר, מבני ציבור זולגים לכיוונם בכולל שירותים חיונים כגון קופות החולים וטיפת חלב ובמקביל הם מפשיטים את כפר סבא מכל ניסיון פיתוח מסחרי של העיר על מנת לאזן את הכנסותיה בכולל סילוק מפעלים שכבר היו שם כ 60 שנה לפניהם. אוסף של צווחנים מפונקים. אסון של שכונה. עודד | 08.06.17 (ל"ת)
2. כול הכבוד לחברי הועד של השכונה - פעילות עסקית, מחוץ לשכונה בבקשה אני מקווה שזה סוף פסוק לניסיון המרושע של העירייה לגנוב סוסים בלילה על חשבון איכות החיים של התושבים. צריך וחשוב שהיו בעיר מתחמי תעסוקה כמו אמדוקס, אבל במתחמיים נפרדים לא בתוך שכונה בתכנון שלוקח בחשבון את עומס התנועה על התושבים ולא רק את מקומות העבודה בחשיבה תחבורתית שלוקחת בחשבון שחניה היא לא אופציה למקום עבודה אלא MUST ב 20 שנה הבאות עד שאולי יהיה פתרון תחבורתי. מתחם 60 | 08.06.17 (ל"ת)
1. בואו לפארק החדש בחדרה או לפארק קיסריה שניהם ממוקמים על תחנות הרכבת במקום כך שלא תצטרכו כל כך הרבה מקומות חנייה. במילא רוב המועסקים שלכם הם מאיזור השרון - אז מקסימום יסעו 20 דקות בניגוד לכיוון הפקקים. לא לשכוח את השכירות שבטוח תהיה זולה בהרבה הדפוק | 08.06.17 (ל"ת)
ההיתר המיוחד בוטל ואמדוקס לא תבנה את משרדיה בכפ"ס
93 תגובות לכתיבת תגובה