אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ההיתר המיוחד בוטל ואמדוקס לא תבנה את משרדיה בכפ"ס

93 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

93.
לכל מי שמציע לאמדוקס להפסיק עם הנוהג של מכונית לכל פועל
החברה צריכה פועלים. לא יתנו מכוניות לא יהיו פועלים. הפתרון צריך להיות שונה - או לייקר את המכוניות (ברמת המיסוי) שלא יהיה כדאי להחזיק אותן או שישפרו את התחבורה הציבורית. בטוח שכשיפתחו את התחנה החדשה בצומת הרבה עובדים מכל חלקי הארץ (יש עובדים שמגיעים מבאר שבע או מכרמיאל) ישתמשו ברכבת
גיל | 15.06.17
90.
ואם זה היה בתל אביב ?
מישהו היה מתלונן שלא מאשרים כמות פסיכית כזאת של חניות? לא ! בגלל שבתל אביב יודעים שהקרקע יקרה מדי בשביל לבנות עליה חניון. תחבורה נגישה ומהירה היא מה שבונה אזור משרדים ותעשייה מצליח. צריך לבנות את הבניין צמוד לתחנת רכבת. לשים תחנות רכבת בכל מקום. להפסיק לעודד נסיעה באוטו פרטי ולחסוך לכולנו שעות בפקקים
חניה | 09.06.17
88.
העיר מנוהלת ע"י ראש עיר וקרובי משפחתו באופן יוצא מן הכלל ???
ראו את המכרז להקמת דירות לסטודנטים ואקדמיה למקצועות הקולנוע !!! ראו את המכרז התפור של אופני הרצליה!!! אם הייתם יודעם כמה קבלו על הקרקע בעלי הקרע הפרטים לדונם לעומת מה קיבלה העיריה על הקרקע שלה ייתם המומים!!!
החוק והצדק | 09.06.17
87.
חוק נועד לקיים
ראשית תודה לוועד הפעולה!!!! מה זה הפקרות עם כל החניות . עיריית כפר סבא צריכה לפעול ולתכנן על פי החוק!! מבינה שארנונה ממשרדים גבוהה יותר, הארנונה ממגורים גבוהה מאד בעיר ולא מקבלים שרותים הולמים. הגיע הזמן שאזרחים יתחילו למחות על כשלים וליקויים של וועדה לתכנון ובניה.
אנה | 08.06.17
77.
מריח רע - קומבינה......
עוד דוגמא על מנהל לא תקין (ומתנסח בעדינות) בה מבטלים החלטה ואיש לא נותן את הדין. שיטת מצליח כבר אמרנו? אין ספק שישנם אינטרסים לטובת כפר סבא, אבל יש גבול בין לדאוג לאינטרסים האלה בצורה מושכלת לבין לתת היתרים בהליך "מקוצר מאוד" ולא תקין. הפעם שיטת מצליח לא עבדה, אבל על פניו כן עבדה בהרבה מקומות אחרים ולא נרחיב כאן...
רפי  | 08.06.17
65.
מדינת חלם
רגולציה הזויה: הגבלת מספר מקומות חניה שמותר ליזם לבנות מתחת לקרקע. הסיבה לרגולציה היא המטרה לעודד שימוש בתחבורה ציבורית. וזו, רבותי, הסיבה לטירוף הפקקים בתל אביב ובגוש דן. (אין תת קרקעי - אז הרחובות מוצפים ברכבים חונים => פחות נתיבים => רכבים יוצאים ונכנסים לחניה מעכבים את התנועה => הפקקים הם אפקט דומינו של זה)
אמיר | 08.06.17
51.
זמן להפסיק עם הליסינג הזה
פשוט לא הגיוני לתת 3300 רכבים לעובדים. זה סותם את הכבישים, מכריח את העובדים לעמוד כל יום בפקקים ולנהוג לעבודה ומזהם את האוויר. הייתי מצפה מחברות ההייטק בישראל להפסיק עם הנוהג הזה ולארגון הסעות לעובדים שלהם (כמו שאינטל, תעשייה אוירית ורבים עושים), ליסינג זה נוהג של שנות ה - 90 ...היום זה כבר מגוכח. יש הרבה מאוד דרכים לצ'פר את העובדים בלי לשלם לחברות הליסינג ולנפח את תעשיית הרכב המיותרת הזאת (שבסוף כולם סובלים ממנה).
יובל | 08.06.17
48.
מיותר לחלוטין
הגיע הזמן לשנות גישה. באמדוקס מזמן הפנימו את זה, אבל צריך לקחת את זה עוד צעד קדימה. אין צורך לגרור את העובד לעבודה בכל יום. שעות של בזבוז זמן ודלק מזהם. מיותר לחלוטין. אמדוקס עובדת עם מספר רב של מרכזי פיתח בארץ ובעולם, באזורי זמן שונים. ההגעה לעבודה מיותרת. ממילא כל הישיבות היום ם בטלפון/וידאו. בעבודה מהבית אפשר לעבוד בשעטת גמישות וגם לתמוך בלקוחות מעבר לים.
מאיר | 08.06.17
40.
חברה חסרת אחריות
העיקר מתפארים בכך שהם בקצה הטכנולוגי- ושום הבנה שהיום בונים במקום שבו העובדים יכולים להגיע בתחבורה ציבורית ולא גורמים לאלפי עובדים להיתקע בפקקים ולזהם את הסביבה. למה שלא תלכו לעיר מרכזית ותקימו בצמוד לרכבת שלה מגדל - או טוב מזה תלכו למרכז העיר (נניח נתניה) ותמקמו את המשרדים שלכם בכמה בניינים שם- והרחוב יהפוך להיות חלק מה"קמפוס".
נתנייתי | 08.06.17
37.
אמדוקס מה עם קצת מנהיגות סביבתית וטכנולוגית. ליסינג=שנות ה90'
ליסוע באוטו לעבודה, לעמוד בפק ולזהם את האוויר זו מציאות של שנות ה90 שתוכנה בארה"ב בשנות ה70'. מחברת הייטק ישראלי אנחנו מצפים למנהיגות. לבטל את הליסינג, מי שרוצה שיקנה רכב מהמשכורת שלו וישלם על הדלק, לארגן הסעות לעובדים לגמרי בחינם מכל איזור מיקוד בו גרים יותר מ3 עובדים ומתחנות רכבת מרכזיות. להעניק לעובדים הזדכות של של 1000 ש"ח בחודש על גט טקסי בימי העבודה. ונגמר הסיפור, עובדים יתארגנו לנסיעה משותפת ופעם בכמה זמן יזמינו מונית. החניות עולות כסף לחברה המכוניות עולות כסף לחברה והפקקים עולים כסף לחברה. הרסתם את המדינה עם הליסינג שלכם הגיע הזמן להתקדם
אסף | 08.06.17
33.
בתור אחד המגישים של הערר - כמה הבהרות
אין לנו שום בעיה שאמדוקס או כל חברה אחרת תעבור לכפר-סבא, ואפילו, רחמנא ליצלן, לפאתי השכונה הירוקה. הבעיה נובעת מאותו אסון תחבורתי של תוספת של 3300 מכוניות שאמורות להכנס ולצאת מהשכונה בשעות הלחץ וזאת ללא כל שינוי תשתיתי. מי שמעוניין בדוגמה לבעיה התחבורתית מוזמן לבקר כל יום בשעות 1600-1700 בצומת רעננה ─ במיקום הנוכחי של אמדוקס ושל מיקרוסופט ─ ולהבין את כמות המכוניות (באותה מידה גם מחלף הסירה והכניסה לאזה"ת של הרצליה). מדובר בשכונת מגורים. שוו בנפשכם איך זה נראה בתוך שכונת המגורים שלכם, כאשר העומס קורה בדיוק בזמן פיזור הילדים לבתי-הספר ולגנים, ובזמן יציאתכם לעבודה וגם בחזרתכם. לו עיריית כפר סבא ואמות היו דואגים - קדם התכנית - לקבל אישור לחבר את כביש הגישה למתחם מכביש 4, ללא מעבר בתוך השכונה, לא היינו פוצים פה.
עם חופשי | 08.06.17
32.
מה פתאום חברה של אלפי אנשים בתוך שכונת מגורים??
בשביל מה יש איזורי תעשייה? יש את רחוב התע"ש, יש את עתיר ידע, יש את האיזור המזרחי, לא חסר. סתם ככה לתקוע את החברה שם כי זה קרוב לכביש ארבע? למה מי? למה מה? תלכו תחפשו את החברים שלכם. אני מתפלא על עירית כפר סבא שנתנה יד למהלך הזה, אבל עם ראש עיר במעצר בית הכל יכול להיות.
גילבוע | 08.06.17
26.
תושבי כפר סבא שפכו את התינוק עם המים
המשמעות מאוד פשוטה - חברה של אלפי עובדים עוברת למקום אחר = החברה לא משלמת ארנונה, העובדים עוברים לגור במקום אחר = העובדים לא משלמים ארנונה, את עובדי ההיטק האיכותיים מחליפה אוכלוסיה חלשה יותר = יש פחות כסף פנוי למרכזים קהילתיים ופנאי, גם לאוכלוסיה החלשה אין איפה לעבוד כי חברת הייטק מספקת אלפי מקומות עבודה לחברות קטנות שתומכות בה (שליחויות, ניקיון וכו') ומי ישלם את המחיר, תושבי כפר סבא העליזים שהארנונה שלהם תעלה כתוצאה מכך. תהנו ממה שבישלתם.
שחר | 08.06.17
25.
כל הכבוד לוועד השכונה
עירית כפר סבא כבר מזמן אינה עם הפנים לתושב. בכל מקום אפשרי העיריה תעשה הכל כדי לפגוע באיכות החיים של התושבים, והכול עבור בצע כסף ושחיתות שפורסמה לא מזמן. העיריה משנה ייעודי קרקע בלב שכונות לטובת בניה ולא משאירה ריאות ירוקות. מישהו צריך לעצור את הטירוף הזה.
קוקומן | 08.06.17
24.
3300 מקומות חניה?? אבסורד!! חפשו מקום סמוך לתחנת רכבת! או תסתמכו על אוטובוסים.
נגמר הסיפור של מכונית לכל פועל. אי אפשר לזוז בכבישים מרוב פקקים. עשרות אלפי רכבים עולים על הכביש כל חודש, ובסוף כולם עומדים בפקק. מזדחלים ב 20 קמ"ש. הגיע הזמן לעבור לתחבורה ציבורית. אההה היא לא יעילה?? זה בדיוק המקום שגופים חזקים כמו אמדוקס יילחצו על המדינה לשפר את התחבורה הציבורית, במקום להשקיע מאות מיליונים בבניית חניון עצום בן 9 קומות בשביל 3300 מקומות חניה. אני גם לא מקנא בעובדים שצריכים להכנס ולצאת מחניון כזה כל בוקר וכל ערב.
מארק | 08.06.17
5.
תושבים מפונקים של הירוקה, עושקים את העיר
NIMBY בשיאו, פשוט בושה. תושבי השכונה המפונקים מקבלים יותר מכל תושב אחר בעיר, מבני ציבור זולגים לכיוונם בכולל שירותים חיונים כגון קופות החולים וטיפת חלב ובמקביל הם מפשיטים את כפר סבא מכל ניסיון פיתוח מסחרי של העיר על מנת לאזן את הכנסותיה בכולל סילוק מפעלים שכבר היו שם כ 60 שנה לפניהם. אוסף של צווחנים מפונקים. אסון של שכונה.
עודד | 08.06.17
2.
כול הכבוד לחברי הועד של השכונה - פעילות עסקית, מחוץ לשכונה בבקשה
אני מקווה שזה סוף פסוק לניסיון המרושע של העירייה לגנוב סוסים בלילה על חשבון איכות החיים של התושבים. צריך וחשוב שהיו בעיר מתחמי תעסוקה כמו אמדוקס, אבל במתחמיים נפרדים לא בתוך שכונה בתכנון שלוקח בחשבון את עומס התנועה על התושבים ולא רק את מקומות העבודה בחשיבה תחבורתית שלוקחת בחשבון שחניה היא לא אופציה למקום עבודה אלא MUST ב 20 שנה הבאות עד שאולי יהיה פתרון תחבורתי.
מתחם 60 | 08.06.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת