8. אפשר לחשוב ,כל המחזור של כל המוניות נמוך מ300 מיליון בשנה ומדברים על הנושא כאילו תקציב הבטחון. רשות שדות התעופה אתם רוצים לנהל מערך מוניות ? כן אז בבקשה ומצידי שיקחו בחינם. לא אז תוציאו את ידיכם מהנושא מלבד: תעלו אתר אינטרנט שבו ניתן להתלונן על נהגים . כל נהג שיש כנגדו תלונה שלא יוכל לאסוף נוסעים מנתב"ג והתחרות תעשה את כל השאר. ובקשר לתלונות שוא -עדיף שכמה נהגים יסבלו מכך מאשר נוסע אחד יפגע ללא צורך. אין שם | 12.06.17 (ל"ת)
5. מוניות למה הם לא באים לשטראוס או תנובה ומאלצים אותם להוריד שלושים אחוז במחיר לצה״ל או לבתי חולים מה נפלו על נהגי המוניות בגלל שהם לא מאוחדים ואין להם את הכח שיש לחברות הגדולות במשק א נ | 11.06.17 (ל"ת)
4. רשות שדות התעופה במקום לחקור את הרשות שהיא היא המונופול ניטפלים לנהגים זה ממש סדום ועמורה. זאב | 11.06.17 (ל"ת)
3. ל- 2 אין רכבת בשישי מהצהריים. אין רכבת בשבת עד הלילה וגם אז יש 1-2. וזהו. אין רכבות מהערב המאוחר לרוב הארץ להחלפה. בן | 11.06.17 (ל"ת)
2. באמת שאני לא מבין מי לוקח מונית לנתב״ג? רק רכבת! רכבת זה זול זה מהיר יותר וזה מגיע עד הדלת של הטרמינל! למה לשלם פי 6? גיא | 11.06.17 (ל"ת)
1. אם יש נכון בכתבה ,אזי חייבים להוציא את "הדר",מנתב"ג לאלתר.מסתבר שגם ההנהלה אינה דוברת אמת. שוב,ממולץ מאוד לפרק את מוניטין המוניות בנתב"ג,ולפתוח את השדה לכל מונית מורשת ללא הבדל,וכן ניתן לחייב נוסעים בתוספת "דמי נמל" ולבצע שאטל אוטובוסים שיעצרו במספר תחנות,שהם מרכז עזריאלי,רכבת צפון,איזור בתי המלון ברחוב הירקון ,מצפון לדרום,וסיום בכיכר השעון יפו.דמי גביה תוספת 5 $ לנוסע. אתגר | 11.06.17 (ל"ת)
רשות ההגבלים סיימה את חקירת מכרז המוניות של נתב"ג
8 תגובות לכתיבת תגובה