7. התקנתי את הדלקן האוניברסלי שכנעו אותי מחברת סליקה להתקין את הדלקן (עלות סבירה לגמרי) ובתמורה לקבל הנחה של 21 עד 35 אג' מהמחיר המפוקח בתחנות של 3 חברות. רק כשקיבלתי את החשבונית הראשונה הבנתי מה הקץ' - הניסוח של המחיר המפוקח כלל גם את המחיר המפוקח של שירות מלא שזה בעצם מקזז לי את ההנחות שהוצעו. העסקה לא משתלמת לי, חזרתי לתדלק במזומן ובשירות עצמי בתחנות שעושות הנחות אמיתיות ומציע לכל אחד לקחת את הנ"ל בחשבון כשהוא שוקל האם לחתום על הסכם כזה איתן | 06.07.18 (ל"ת)
6. הדלקן כבר כמעט ולא נותן הנחה אולי לציי רכב גדולים מאוד, אבל מאז שהמדינה חמסה את החלק הארי מההכנסה מהדלק לחברות הדלק יש מרווח קטן מאוד לשחק איתו. אז ההנחות שניתן היום לקבל על דלקן הן זהות או אולי טיפה יותר גדולות מאשר ההנחה על תדלוק בתדלוק עצמי. כרגיל בשם ה"הגנה על האזרח" "הגאונים" שם בכנסת דופקים את האזרח רמי | 13.06.17 (ל"ת)
5. לא הבנתי על מה התלונות למה שגוף ייתן הנחה בזמן שתדלקו אצל המתחרים? הגיוני אולי להפוך את הדלקן כמו חבר מועדון באשראי ואז ההנחות הם רק על הכמות שתודלק אצל מי שסגרתם חוזה, תתדלקו אצל מתחרים תשלמו על הכמות מחיר מלא. צרכן | 12.06.17 (ל"ת)
4. המונופול יעבור למקום אחר כדי לנהל את השוק המעוות שיוצר הדלקן האוניברסלי יצטרכו סולק אחד והנה מונופול חדש. מכל העינין נהיה שאין רווח לקונה גדול כי אין הנחות, אבל יהיה דלקן כי מס הכנסה צריך תיעוד ... אחיזת עיניים | 12.06.17 (ל"ת)
3. תתארו לכם שהיה לכם כרטיס אשראי שניתן לרכוש איתו רק בעסק אחד. נשמע אזוי. עוד הוכחה שבעלי ההון שולטים במדינה,מעקבים את החוקים ,ודופקים את כל האזרחים. איפה הממשלה? כמה זמן צריך לבצע את המהלך? הכל חרטה,הפוליטיקאים שותפים של בעלי ההון. אורי | 12.06.17 (ל"ת)
2. בכל מקרה השליטה נשארת בידי 4 החברות הגדולות אז מה ההבדל לפני ואחרי המהלך? הרי גם קודם אם צי רכב רצה לעבור חברה הוא היה יכול | 12.06.17 (ל"ת)
הדלקן האוניברסלי עלול לפגוע בהנחות במחיר הבנזין
7 תגובות לכתיבת תגובה