אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לא רק מוניות: הקופונים השמנים של רשות שדות התעופה

81 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

76.
סוציאליזם חזירי כמו ברוסיה של המאה הקודמת. פשוט.
כל עצמאי שעובד עבור המדינה מכיר את הקומבינות של עובדי המדינה מקרוב. אפס עשייה ומקסימום תנאים. לכל מי שנוסע לארה״ב: שימו לב איך אתם מקבלים שירות יעיל, אדיב וזול מהממשלה שם. עובדי המדינה האמריקאיים נותנים דוגמא איך צריך לעבוד. כן כן. האמריקאיים הטפשים, הלא מבינים, התמימים עלאק.
ניסן הקורן | 14.06.17
73.
העובדים לא הסכימו להעברת כספים לקופת המדינה.....
ממש אבסורד....לא יאומן עכשיו אנו מבינים מדוע קמות כל יום קבוצות לחץ של עובדים במדינה צריך פשוט לתבוע את ראשי הקבוצות הללו בבתי משפט ובואו נראה מה יפסקו בתי המשפט אם יפסוק בית המשפט נגדם ואפילו יכלאו רק אז יפתרו דברים שכאלה
אלי | 14.06.17
66.
בואו נהיה כנים
הכנסות חברות התעופה, חנויות הנוחות והמוניות מגיעות מהנוסעים, כלומר כל האגרות והעלויות מתגלגלים במלואם לנוסעים, חוץ מבמקרה שהמטוס רק עובר דרך ישראל. מבלי לקצץ בעלויות המיותרות (וברור שיש אבטלה סמויה, אי יעילות, נפוטיזם ו"התאמת" התקשרויות עבודה), רק כ-300 מיליון ש"ח רווחים משמעותם שנגבים בממוצע מכל נוסע כמעט 40 ש"ח, 80 אם נוסעים הלוך וחזור, מה שתקף לרובם.
נוסע | 14.06.17
64.
קפיטליזם חזירי של עובדי מדינה שעושקים את הציבור
עודף התקציב של רשעות שדות התעופה שייך לציבור ולא לעובדי הרשות. העיוורון של עובדי תאגידים הממשלתיים הוא אחד הסיבות לחוקר המחיה בישראל. עובדי ציבור שרוצים תוספת שכר חייבים להראות את יעילות באמצעות הורדת מחירים לציבור. רק נציגי ציבור נאמנים לציבור בחברות הממשלתיות ראויים לייצג את הציבור. ולא כל מיני גנרלים פחדנים שדואגים לכיסם ועובדי הציבור שעוסק את הציבור.
מוטי בר-נס  | 14.06.17
61.
כלכליסט אינו הוגן
כמי שמכיר את ההיסטוריה והתוכן אני מודיע לכתבי כלכליסט שהם פופוליסטית ואינם ניטרליים. רש"ת הוקמה כגוף כלכלי עצמאי שאינו נתמך על תקציבי האוצר( למרות זאת והיות ממלכתי הוא מפוקח ומבוקר). כל האגרות ברש"ת מפוקחות ומאושרת על ידי ועדת הכלכלה בכנסת. כל תקציבי הפיתוח של שדות התעופה יוצאים מההכנסות ורק בשנתיים האחרונות נבנה שדה חדש באילת במימון עצמי של כשני מיליארד שקל! הרחבת הטרמינל בנתב"ג הזרוע הרביעית, עוד כחצי מיליארד. בהשדות הפנים ארציים אין אגרות נוסע ויש פטורים מאגרות אחרות, דבר שלא מקובל בעולם.
בוריס | 14.06.17
53.
חזירות , עקיצות וטמטום של רשות שדות התאופה
בדיוק בשבוע אחרון נסעתי וגם חזרתי . גיליתי סידור חדש בנוגע בשימוש בעגלות : כדי לעשות שימוש בעגלה יש לשלם , וזאת באמצעות כרטיס אשראי בלבד !!! אם לנוסע אין כרטיס אשראי אז זבש"ו . נכון אומנם שהכסף אשר שולם בכרטיס האשראי אמור לחזור לנוסע לאחר שהנ"ל מחזיר העגלה למתקן המתאים אבל יש כאן בעיות . מבלי להכנס לפרטים , התרשמותי היא שהרשות מצפה שמבחינה סטטיסטית חלק מהנוסעים לא יטרחו להחזיר העגלות ולקבל הכסף חזרה אלא יוותרו בלחץ הנסיבות וסיבוך . וכבר הזכרתי מה עושים אם אין כרטיס אשראי .
מיכאל | 14.06.17
47.
כללי התנהגות בנתב"ג:
1.אל תקנו כלום בשדה - לא לבזבז דולר אחד!!! 2.תשיגו כניסה בחינם/מוזלת לטרקלים דן דרך כרטיסי האשראי ותצאו משם רק 5 דדות לפני סגירת השער. אם רבע מהנוסעים ינהגו כך תוך חודשים בודדים כל המחירים החזיריים שניגזרים מדמי הזיכיון הגבוהים של רש"ת יחתכו בעשרות אחוזים.צריך לחנך את מלקקי השמנת!!!
ראובן | 14.06.17
45.
תחרימו את הדיוטי פרי משתי סיבות:בחו"ל יותר זול
לעיתים משמעותית! ושווה לשלם עוד כמה יורו (בטיסות שכר)על מזוודה גדולה יותר. ע"י חרם רש"ת והעומד בראשה תבין שהציבור לא מפגר ושאי אפשר לגנוב אותו ללא הפסק ותוריד מחירים לזכיינים השונים שגם יתגלגלו לצרכנים כי בלי קונים אין כדאיות כלכלית להפעיל עסק בנתב"ג ובשום מקום אחר.
אלי | 14.06.17
43.
עגלות למזוודות
מי האידיוט שהמציא שצריך לשלם עבור עגלה למזוודות 10 שקלים בכרטיס אשראי?? ממש פירסומת למדינת ישראל אצל התיירים מחו"ל שצריכים לשלם על כל קניה של 10 שקלים 5 EURO מי המטומטם שהחליט לגרום לתייר שרק נחת עם משפחתו בפעם הראשונה בישראל אי נוחיות ועצבים במקום ליהנות מהרגעים הראשונים "בארץ הקודש"???
חנה | 13.06.17
41.
השתתפות רש״ת ביוזמת 12%
אתה אומר שהרשות יכולה להכניס יד לכיס ולהשתתף במהלך ושורה אחרי זה אתה אומר שהיא היתה מוכנה לוותר על 11 שקלים עמלות שהיא גובה מנהגי המוניות.. נראה לי שגם נהגי המוניות יכלו להוריד קצת כסף כדי שהנוסעים ירוויחו 12% במקום ה-30% שהיו אמורים לתת לפי המכרז
מה אתה רוצה? | 13.06.17
35.
שר התחבורה במדיניות השמיים הפתוחים שלו הגדיל להם את ההכנסות ולנו הוציא את הנשמה.
איך יכול היה להגדיל את הטיסות ביודעו שאין שדות תעופה נוספים . הוא נהנה ממוניטין הרשות מכסף ואנחנו מרעש בלתי נסבל יומם ולילה עם ההמראות של מטוסים רועשים מעל בתינו בתדירות של כל שניה.
נ | 13.06.17
34.
כתבה מתלהמת וכל המגיבים נגררים אחריה.
הכתבה מתארת ארוכות את האגרות השונות והתעריף שלהן בצורה מתלהמת שבטון שגורם לחשוב שמדובר על דבר יחודי וחזירי של רשות שדות התעופה ורק בקטע קצר בעומק הכתבה, שלפי התגובות והכרת היכולת של רבים לקרוא מעבר לכותרת הרוב לא הגיעו אליו בכלל, מסבירים שכל האגרות האלה מקובלות וקיימות בכל העולם ושביחס לשדות תעופה אחרים האגרות בישראל נמוכות. בכסף הזה נועד לשמש לתחזוקה ופיתוח של שדות התעופה ומעברי הגבול (שדה התעופה החדש רמון, למשל, נבנה במימון עצמו של רשות שדות התעופה ונועד לממן פרויקטים עתידיים כמו הרחבת שדה התעופה בן גוריון (כרגע מדובר על הקמת זרוע רביעית והעתיד זרוע חמישית) וכדומה. ללא הכסף הזה לא היה פיתוח או שהפיתוח היה מגיע מתקציב המדינה (מה לעשות, קסמים יש רק באגדות). אפשר, וצריך לבקר את רש"ת (ויש מה לבקר) אבל אין שום סיבה לעילהום שמתרחש לאחרונה.
אמיר | 13.06.17
33.
מכרזים ברש"ת
מכתבה זו ניתן להסיק כי מתרחשות הפרות ( בהסכמה ) של מכרז הדיוטי פרי וזו של מכרז המוניות. האם על רש"ת לא חלים הכללים והחוקים בקשר עם מכרזים? אם שתי הדוגמאות הן אירועים מהשבועות האחרונים, מי יודע איזה עוד מכרזים הופרו, מי הרוויח מכך וכמה זה יעלה בסופו של דבר לאזרח/לנוסע?
אלי | 13.06.17
32.
וכמה עולה לדבר עם אישתי על שדה התעופה בין 2 ל4 בלילה?
פשוט חלמתי בלילה שאני בשדה תעופה..וספרתי לאישתי אז למי משלמים במידה והשדה תעופה בא בחלום?, וכמה זה יוצא בערך? ואם אפשר בבקשה לפרוס לי לכמה תשלומים את העמלה על שימוש בשדה התעופה לצורכי חלום, אני מובטל, ואינני חברת תעופה, נא להתחשב. מאמוקה
מאמוקה | 13.06.17
22.
מה אם ההוצאות
זה נחמד שמפרטים בצורה כזאת את ההכנסות. אבל למען גילוי נאות, צריך שנדע מהן ההוצאות של הרשות. תקורה-הרי בטוח שהרשות משלמת למדינה משהו שכר עובדים- מי אותה מנקה שמקבלת שכר מינימום ועד שכר המנכ״ל הוצאות פיתוח- נתון זה ניתן ( לפחות זה) הוצאות שוטפות-דלק, חשמל, תקשורת וכדומה.
אני | 13.06.17
15.
עיוורים שכמותכם - כנסו ותבינו
לפעמים אני נדהמת איך אנשים קונים את השקרים האלו האשמה היא לא במוניות בבתי הקפה או בדיוטי פרי האשמה בטייקוני הוועדים המושחתים שגונבים אותנו ברוב חוכמתם הם מתחבאים עידן פנחס למד מהטעיות של וועדי הנמלים והשר כץ הוא מתחבא ושולח אותנו להתרגז על נמוניות והייתר בזמן שהוא שודד את הכסף של כולנו לממן את העובדים שחוגגים הייתכן שסבל מרוויח יותר מרופא ?
יונית | 13.06.17
14.
רשות שדות התעופה הכניסה את היד לכיס! לכיס של כולנו
הצחיק אותי הכתב, באמת חשבת שרשות שדות התעופה, החברה הממשלתית עם הכי הרבה בני משפחה, עם השכר הממוצע הגבוהה ביותר שיש יוותרו על שקל? להתחרות בשוק, לחתוך מחירים, להקטין הכנסה, לשבור את הראש ולעבוד קשהכ זה לא בשבלם. זה בשבלך ובשבלי אם כתבת את הכתבה אתה לא מהמחוברים דור א', נסיכי ההיסתדרות
ד. | 13.06.17
12.
עם ישראל חי
רשות שדות התעופה מפעל של גו׳בים מנופחים של אנשים שקרובים לצלחת מרוויחים מילניום על חשבון הנוסעים אם במכרזים אגרות ומיסים מיותרים אפילו על עגלה למזוודה צריך לשלם לא יאומן עושק בשירות החוק ואז באים לגוף שמתפרנס בקושי ואומרים לו בוא תוריד מחיר על חשבונך לא נשתתף בהוצאות שלך שרירותי על הראש שלך פשוט ביזיון הגוף הזה צריך להפריט את רשות שדות התעופה ואז יהיה יותר זול לטוס לקונות קפה ומוצרים בדיוטי פרי
ליברסיון | 13.06.17
10.
רגע, רגע, לא הבנתי...
בכתבה כתוב: "עם גילוי העודפים, משרד האוצר דרש מהרשות להעביר אליו 2.4 מיליארד שקל בשתי פעימות, האחת בשנת 2017 והשנייה בשנת 2018. עובדי רשות שדות התעופה סרבו לעשות זאת ללא תמורה, איימו בשביתה, והמשרד נאלץ להגיע עמם לפשרה לפיה יקבלו 13 משכורות ובונוס על כל מיליון נוסעים שעובדים בנתב"ג." אתם הבנתם את זה??? המדינה לא יכולה "לקחת סתם" כסף שנמצא בידי חברה ממשלתית בבעלות מלאה של המדינה כי העובדים התנגדו והיה צריך "לפצות" אותם על כך... ידעתי מקודם שעובדי רש"ת זוכים למשכורות שמנות ולתנאים מופלגים, עכשיו אני גם מבין איך הם משיגים זאת... הזוי!!!
אלמו-נימי | 13.06.17
8.
לכל המתלהמים
את כולם ניתן להבין, את נהגי המוניות את הרשות את המדינה את הוועדים, הבעיה היא שאף אחד לא שם פס על האזרח, ולי בתור אזרח נשבר לשמוע או לקרוא כתבות על כמה כולם מסכנים, זה לא מעניין את האזרחים, אנחנו רוצים מחיר שפוי, מחיר מאיפה זה יוצא זה ממש לא מעניין כמו שאת כולכם זה לא עניין עד עכשיו, כל אחד לעצמו, זאת מדינת ישראל 2017
מוטי | 13.06.17
3.
רשות שדות התעופה
רשות שדות התעופה היא גוף ששיכת למדינה ולא לאדם כזה או אחר. הגיע הזמן לשנות את ההשתלטות של כל מיני התאגדויות בגופים ציבוריים שעושים הכל על מנת להגדיל הכנסות על חשבון הציבור. הרשות "מתעלקת" על נהגי המוניות כיוון שהם יכולים. הגיע זמן לסדר . השר כץ צריך לעטוף ולשמר את נהגי המוניות. וכן השר כחלון. בבחירות יזכרו לכם שלא "שמרתם על פרנסתם"
אילן | 13.06.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת