7. ההפרשים המחיר הרבה יותר גבוהים כנסו לאתר עליבאבא ותראו כמה עולה אופנוע במחיר המפעל. 600 דולר עבור אופנוע של 125 סמק. אלא שעד שזה מגיע לצרכן הישראלי פתאום המחיר קופץ ל-20 אלף. מי נהנה מכל ההפרש? דני | 02.07.17 (ל"ת)
6. הוזלת ביטוח בתלות בסבסוד משתיקי אגזוז כל עוד הדו גלגליים מהווים מפגע רעש שהביטוח עליהם יהיה 10000 שקל בחודש . שהמדינה תסבסד משתיקי אגזוז ותתחיל לקנוס כל מיני דו גלגליים לא מתוחזקים ובא לציון גואל. ד. | 03.07.17 (ל"ת)
5. מה עם הוזלת ביטוח חובה לאופנוע בשיעור 15% שכחלון הבטיח ביולי מתי יחתום על הצו אייל | 02.07.17 (ל"ת)
4. להוריד עוד את המיסים על דו גלגי. גם לסדר את הביטוח שיפעל לפי הספק ולא נפח מנוע עילי | 02.07.17 (ל"ת)
3. אם תרצו אין זו הגדה אם האוצר חפץ להגדיל את הכנסותיו ממיסוי על רכב דו"ג ולא מכניס שיקולים שאינם קשורים לעבודתו כגובה מסים, שיבטל לגמרי את מס הקנייה המוטל על רכב דו"ג, מע"מ בלבד של 17% זה מספיק. ואז רבים ירכשו רכב דו"ג בנוסף (!!) לרכב הפרטי שלהם. תהיה יותר מודעות לנושא וגם תרומה לבטיחות. כלכלני | 02.07.17 (ל"ת)
2. אופנוע 650 סמ"ק זה אופנוע ליום-יום, למה הוא צריך לעלות 65,000 ש"ח?!? מדינה משוגעת, אופנוע שעולה בחול 32,000 ש"ח עולה אצלנו 60,000 ש"ח והופך לכלי ל"עשירים". דרור | 02.07.17 (ל"ת)
1. כסף...... כמה זה יעלה לנו כמה יעלה לנו בטוח החובה על אופנוע מעל 500 סמ'ק זה מה שחשוב אף אחד לא אומר לנו אולי מכאן תצא הבשורה לבטוח זהה למחיר לרכב איציק | 01.07.17 (ל"ת)
משרד האוצר יאריך את מתווה מיסוי הרכב הדו גלגלי בשנה נוספת
9 תגובות לכתיבת תגובה