אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בגלל הצפיפות ובעיות הנגישות: פייסבוק מסמנת סופה של תקופה בשד' רוטשילד

74 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

70.
חבל שמה שמגיבים נכתב ללא סדר ופשטות שנבין
ממש כמו תל אביב גיבוב של דברים טלאים טלאים איפה חשיבה מסודרת איפה אסטתיקה ניקח לדוגמה את תגובתו של יעקב אין רווח בין מספרים לאותיות תגובה אחרת מתחילה בכותרת תגובתו של דויד נותנת את הרושם שלא הבין את מהות הכתבה פשוט בלגן מאורגן לתוך תהליך יצירה של התייחסות לכתבה בדיוק כמו שקורה לצערנו בהתייחסות לצורתה של ישראל מדינתנו
יואב | 06.07.17
65.
אם הגופים הפיננסים ממשים נכסים זה אומר משהו
1. יש להם כוח כלכלי לשפר מיקום בעבור העובדים של יום נאבקים בפקקים, תשתיות גרועות וחוסר בתחבורה ציבורית. 2. הראשים של אותם החברות כנראה החליטו שזו השעה לממש בשביל להרוויח (הרי הם עובדים בשביל רווחים) 3. אני בטוח שרוב העובדים במגזר הפיננסי עסוקים כמו כולם בבעייה של בבוקר להקפיץ את הילדים לבית ספר ולגן ולצאת בזמן לאסוף אותם. כך ששדרות רוטשילד לא אטרקציה בשבילם. בהתאם האזור יתאים יותר לסטארטאפים גם עובדים צעירים ברובם המוחלט כאלו שבסוף יום עבודה יוצאים, מבלים וקונים.
כנראה ש... | 06.07.17
51.
איפה משטרת התנועה?? הרצל ואחד העם הופכים לנתיב אחד בלבד בכל בוקר מחדש
בבוקר יש מלא משאיות שפורקות סחורה וחוסמות רחובות שלמים באיזור רוטשילד. בצירי תנועה כמו רח' הרצל ואחד העם יש בבוקר רק נתיב אחד בלבד פנוי לנסיעה מתוך 2-3. מה שווה ההשקעה בתשתיות אם בסוף עומדת משאית וחוסמת למאות נהגים נתיב שלם בשעת שיא, ונותר רק נתיב בודד לנסיעה? פקחי משטרת התנועה צריכים לעשות כל בוקר סיורים רגליים בהרצל ואחד העם ולפתוח צירים. אלפי אנשים מאבדים עשרות שעות עבודה בחודש רק בגלל הדבר הזה.
מודיקח | 06.07.17
50.
זרמים עירוניים
כמו בכל הערים בגדולות בעולם, יש זרמים פנימה והחוצה. בתקופות טובות, תושבים גולשים החוצה ומרחיבים את העיר בפרברים או שכונות נוספות. כשאי אפשר להוסיף בניה לרוחב, בונים לגובה. בתקופות פחות טובות הערים נסוגות פנימה אל המרכזים הותיקים, פרברים מתרוקנים ושבים הביתה. תל אביב תהפוך מעיר של תעסוקה כלכלית לעיר של תעסוקה מנהלית - משרדי ממשלה, משרדים עירוניים - ועיר של מרכזי תרבות וזהו זה. עסקים פרטיים גדולים ייצאו ממנה. בבקרים תושבי העיר העובדים יתחילו לנסוע בכיוון ההפוך, אל מרכזי תעסוקה שמחוץ לעיר. ואל העיר ייכנסו מחפשי תרבות ומסדרי סידורים במשרדי ממשלה. בערבים התושבים ייסעו פנימה חזרה לעיר והמבקרים ייצאו החוצה. מדוע זה רע?
אנוש | 06.07.17
47.
האמת שמאחורי טענות העיריה
הבנקים וחברות הביטוח עוזבים את תל אביב. במקומם מגיעות חברות הייטק ומסחר. אז מדוע מתבכיינת העיריה? הסיבה האמיתית היא שזו העיר היחידה שהבנקים וחברות הביטוח משלמים ארנונה פי 6 ממה שמשלמים חברות המסחר וההייטק. עיריית תל אביב התרגלה עשרות שנים לתעריף ארנונה של עולם תחתון כלפי המוסדות הפיננסיים. הם החליטו להפסיק להיות נשדדים, ועוברים לערים אחרות בגוש דן. זה הסיפור האמיתי.
יאיר | 06.07.17
37.
עבודות הרכבת הקלה - דפקו לחלוטין את הגישה.המקום הגרוע ביותר לנוע בו בגוש דן.
תגידו. לא יכלו להיות קצת יותר יצירתיים בכל הנוגע להסדרי התנועה שם. זאת שוועת אלוהים אמיתית . קצת יותר חשיבה , תכנון נוסף של צירי התנועה , אולי חסימה פה ופתיחה שם ...אינני יודע. אבל חייבים להקל את הקונסטיפציה הקשה שהביאה הרכבת הקלה. לדעתי - זה קשור ישירות בזה. אפילו אני כרוכב אפנוע נמנע מלהתקרב לשם. היכן פרנסיי העיר כשזקוקים להם.
עודד | 06.07.17
31.
למי שטרם הפנים - עוד כמה תובנות
בעולם החדש לא משנה היכן פיזית יושב המשרד. ממילא רוב האינטרקציה היא במיילים / טלפון / שיחת וידאו / פייסבוק לייב. נגמרו הימים שצריך לבזבז חצי יום על פגישות עם הבנקאי ושאר הספקים. הכל במיילים וכו'. חבל רק שמשרדי הממשלה והעיריה תקועים 20 שנה אחורה. חפשו אותם בפקס.
נו באמת | 06.07.17
30.
מתי זה היה רחוב של חליפות מעונבות?
לא זוכר מתי ראיתי בנקאים בחליפות מסתובבים ברוטשילד. אומנם היו שם בנקים אבל זה תמיד היה רחוב של צעירים ופוזה. חצי מהרחוב היה דיי מנומנם עם מבני מגורים פשוטים ובשתי הקצוות פעילות בילוי ענפה. רוב האנשים שהיתי רואה שם היו צעירים בוהמיים תל אביבים באמצע השבוע וערסים ופרחות מהסביבה בסוף שבוע. ככה זה היה וככה זה גם עכשיו. השינוי של כמה חברות בכמה קומות של איזה מגדל לא שינו הרבה..
יובל | 06.07.17
24.
חולדאי הורס את תל אביב
הבניה המטורפת בעיר ללא תשתית תחבורתית תגרום לעצירת התנועה ולקריסת העיר לתוך עצמה. משרדים יעזבו את העיר בהמוניהם לאזורים עם נגישות. דבר דומה קרה בבנגקוק. התחבורה נעצרה כמעט לחלוטין והדרך היחידה לנוע הייתה באמצעות קטנועים. נדרשה השקעה של מיליארדים בבניית כבישים מעל לכבישים הקיימים כדי לחלץ את התחבורה. גם האיילון צריך כביש עילי אבל במקום זאת העירייה מאשרת פרויקט מגלומני של פארק מעל הכביש.
מיכאל  | 06.07.17
23.
גם אזורי יגאל אלון ומעריב חברות ינטשו - אין דרך להגיע לשם !
הממשלה ממשיכה לעשות אותם טעויות 70 שנה ושתקת לנוכח ההשתוללות של ת"א רמת גן בתום המגדלים המסחריים ובונה ערי שינה מסביב לתל אביב . את שטח צריפין בראשון לציון היה צריך לעשות מגדלי עבודה אזורי הייטק וגם אזורי מוסכים ותעשיה זעירה שהולכים ומתמעטים . הרכבת שכולם בונים עליה לכיוון תל אביב תוך 20 שנה תקרוס מרוב משתמשים ועדיף לעודד אנשים לעבוד ליד הבית שלהם ומהבית !!! וכלום מזה לא נעשה . פשוט טיפשות ובכייה לדורות רבים
אחד # | 06.07.17
22.
אולי עדיף שכך
רוטשילד נהפך ליותר מדי סתם מסביב...... הרבה ״הו הא״ ומעט מקומות חניה. הרבה צעקות ומעט מעשים. פעם היה הרבה יותר כיף להסתובב שם או לעבוד באזור.היום זה נעלם. החברות הגדולות שמחפשות נגישות למשרדים שלהם אינן מעוניינות להיתקל כל יום מחדש בבעיות חניה ובעיות מקום. נעשה שם יותר מדי צפוף בשביל כלום.עדיף יותר באזור שרונה שקרובה יותר לנתיבי איילון,לרכבת וליתר המרכזים הפיננסיים.המקום גם ניראה יותר יפה ומזמין ולכן בקטע הזה רוטשילד מאבד גובה. לא רחוק היום שרוטשילד יהיה בסטייל של שינקין. לא את זה בדיוק מחפשים אנשי עסקים וחברות מכובדות ואפשר בהחלט להבין אותם.
חיים | 06.07.17
19.
באמת?...
אז זהו, שלא...פייסבוק עוברים דירה כי כניראה אזריאלי שרונה הציעו להם הצעה שאי אפשר לסרב לה!! קרוב לודאי שעזריאלי הציעו לפייסבוק מחירי שכירות בריצפה ושטח גדול כדי שפייסהוק ישמשו עוגן עיסקי בשרונה שכידוע לא ממש הצליחו להרים את עצמם עד עכשיו. שווה להם לתת לפייסבוק מחיר ריצפה ואז להשחיל את כל מי שיבוא אחריהם ובפייסבוק כידוע אוהבים לעשות כסף לא לשלם אותו...מי שישלם את השכירויות ההזויות יהיו כמובן עסקים צעירים, כי פראיירים כידוע, בעיקר מתחלפים...
אורית | 06.07.17
17.
גם בנק מזרחי מצמצם נוכחית באלנבי פינת רוטשילד
הם מפנים ארגזי ארכיון מהמקום לאורך תקופה ארוכה, ועכשיו מפנים שתי קומות בסניף. בשורה התחתונה, יש הרבה אמת בתגובה מספר 3. יש עומס ופקקים באיזור, בפרט לעיתים קרובות יש פקק של חצי שעה בפניה ימינה מאלנבי לרוטשילד, וזה רק סימפטום לחוסר יכולת לתכנון מאקרו. עיריית תל אביב לא תכננה רובע עסקים עם כבישים רחבים, חניונים גדולים, תחבורה ציבורית סוג א', ומסעדות. היא ראתה שעסקים מגיעים לאיזור, אז היא רכבה על הגל עד שהאיזור הגיע לרוויה, בלי שום מחשבה על מה יקרה בשלב הזה.
יובל, תל אביב | 06.07.17
9.
טוב מאוד . ומתי יוצאו משרדים מדירות ? גם ככה
העובדים מגיעים מחוץ לעיר . פחות פקקים , פחות זיהום . הפקקים באזור בלתי נסבלים למה עדין יש מרפאות ועו"ד ומשרדים בדירות מגורים ? הגיע הזמן לרכז בבנייני משרדים . בטח השכירות זולה יותר לדירה , רק שהמון דירות "תפוסות" וכך יצאו לשוק השכירות .
אורלי | 06.07.17
6.
קוראים לדבר הזה שחיקה מתכנון לקוי מיסודו
תופעת מגדלי הבבל שצומחים כפטריות בכל רחבי ת"א, ובלי שום תוכנית עירונית הגיונית, גורמת לשחיקה יסודית בכח המשיכה של מקומות אלה. התשתיות הן בעכרי התוכנית. מחירי שכירות וקנייה לא הגיוניים, תחבורה ציבורית שלא קיימת, רחובות קטנים שלא מתאימים לנפח התחבורה הפרטית שנאלצת להכנס לאזור בהעדר תשתיות ציבוריות מתאימות. אך מעל הכל יש את ההאטה הכלכלית שישראל עומדת להיקלע בו. אינפלציה סמוייה, שתגרור את הנתונים כלפי מטה, העדר השקעות אלא רק אקזטים-שהם אולי פתרון לטווח קצר, אך לטווח הארוך זו פשיטת רגל שבה כולם מוכרים את הנכסים, תוסיפו לזה בריחת מוחות. ובנוסף, פער המשכורות בין "הנמלים העובדות" לבין בעלי התפקידים הבכירים שהוא אינו פורפוציונאלי. ת"א היא בבואה של מדינת ישראל. ומה שיקרה בת"א יגרור אחריו את המדינה כמגדל קלפים. מדיניות רתימת הקרונות לפני הקטר זו מדיניות חסרת אחראיות שמקורה בסינוור בפני רווח מהיר. במילים אחרות- רתמו קרונות לפני קטר קיטור. אח"כ עצרו את הרכבת, על מנת להחליף את הקטר לחשמלי, אח"כ עצרו שוב את הרכבת בשביל להחליף את המסילות ובסוף נזכרו כי שכחו שאין מספיק חשמל כדי להפעיל את הקטר....
נביל הזעם | 06.07.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת