53. אופניים סיניות ומה עושים אם מתקלקל או פנצ'ר? נראה לכם שהישראלי יתקן מכספו? פחחחח, ישים אותו בצד ויברח. פרצוצילי | 09.05.18 (ל"ת)
49. אופניים פשוטות יד 2 ב 300 שח או פחות אז מה בדיוק הקטע בלשכור כזה מוצר זול? זה כמו לשכור כפכפים נא הזן שם | 09.07.17 (ל"ת)
47. מה שבאמת מדאיג זה שהענק הסיני מתחיל להסתער, וכאחד שמכיר היטב את הסינים, יש להם חוש יזמות מפותח לא פחות מהישראלים, אלה שזה בעיקר היה ממוצא בסין ולא בחוץ. המדינה שהכי מאוימת מהסינים זו ישראל כי: 1. מידי יום מוקמים סטארטאפים שיתחרו בישראלים. 2. יש להם כסף לקנות את המיזמים עתירי הטכנולוגיה הישראלים, בניגוד לאמריקאים שקונים כדי לחסוך, הם קונים כדי ללמוד רון | 09.07.17 (ל"ת)
44. ולמה לנו את זה בדיוק? תל אופן נראה לי עובד בסדר, לא? לא שאני רוכב על אופניים, אבל למה לא לפתח את המיזם המקומי? או שיש לנו עודף מקומות עבודה? אא | 09.07.17 (ל"ת)
43. עם כל העליות בחיפה עדיף רכב במקום להחליף חדשות לבקרים טלפונים חכמים עדיף להוציא על הוצאת אחזקה. חיפאי | 09.07.17 (ל"ת)
38. פותר שתי בעיות גדולות של התל אופן לא נעים שאתה חוזר ממשמרת ב4 בבוקר והתחנה לידך מלאה.והתחנה הקרובה.וגם השלישית.עד שאתה מתייאש ומשאיר את האופניים במקלט הולך לישון ומשלם עשרות שקלים על השכרה.כי העובדים החרוצים ממלאים את התחנות בלי לחשוב שהן גם חניות.וקרה לא פעם בדרך זו או אחרת.וגם הבעייה הישנה עם הנעילה והתחנות עם -2 או 9 זוגות,כולם נראים תקינים אבל במחשב בכלל לא מופיע ( אולי פתרו את זה במערכת החדשה,התייאשתי עוד לפני זה). מקווה שיביאו את האופניים האלה גם לתל אביב,וישדרגו כבר את מערכת שבילי האופניים על חשבון מיליון קווי האוטובוס הזהים והמיותרים ,ולא על חשבון הולכי הרגל. תלאופניק לשעבר | 09.07.17 (ל"ת)
35. אנשים ישאירו בצורה שתפריע להולכי רגל. הרי הישראלי הממוצע לא מתחשב בסביבה, אז אנשים יזרקו את זה איפה שיהיה להם נוח, גם אם זה באמצע מדרכה. ואז מה? חוץ מזה, בהיעדר שבילי אופניים, איפה ייסעו הרוכבים המסכנים? בקיצור, לא מתאים לישראל. מישי | 09.07.17 (ל"ת)
33. Mobike יש חברה נוספת בשם mobike, אופניים בצבע אפור וכתום, צמיגים ללא אויר, והשימוש יותר קל ונוח מאשר ofo! בסין יש כבר הצפה מטורפת של אופניים שיתופיים,של כל החברות שגייסו כמויות אדירות של כסף.שיהיה בהצלחה. אפי מיכאל | 09.07.17 (ל"ת)
31. אפליקצייה אדירה ששינתה המון בסין אבל בעייתית אצלנו הבעייה אצלנו תהייה שמירת תקינות האופנים והבלאי שלהם. הרבה פעמים אני נאלץ לותר על השכרה מתל אופן למשל כי רוב האופניים בתחנה חצי מתפרקות ולא בטיחותיות. יש כזאת תרבות נפוצה בארצנו שכל דבר שכור ביחוד רכב או אופניים חובה להיתעלל בו! לכן מערך האחזקה והאכיפה צריך להיות בקנה מידה שונה מאד פה מאשר בסין דבר אשר ייקר מאד את מחיר ההשכרה. אתגר נוסף הוא החשש של הרבה אזרחים לתת את פרטי השראי שלהם לחברה סינית. למרות הכל אני מאחל להם בהצלחה! Sam | 09.07.17 (ל"ת)
28. השם שלהם פשוט גאוני, לא משנה באיזה פונט כותבים את זה, נראה כמו איש רוכב על אופניים huck | 09.07.17 (ל"ת)
24. 2 סינים עם כינור גדול אם כבר מייבאים "פטנטים" מסין, למה לא ריקשה עם איזה סיני שירוץ וימשוך את הריקשה כשהשוכר ישב בעגלה, ככה נמנע גניבות, לא נצטרך אופניים חשמליות, לא נתאמץ לפדל,.... התחלתי את הכתיבה הזו כהלצה, אך אני זוכר שבלונדון באזור קובנט גרדן Covent Garden זה באמת קיים רק ללא סיניים. Isaac | 09.07.17 (ל"ת)
23. למה כל כך קשה לקנות אופניים בכמה מאות שקלים..?! אין סוף לעצלנות האנושית.. שוורצי | 09.07.17 (ל"ת)
22. תשובה למגיב7 ההבדל בין תל אופן השייך לעיריה התל אביבית זה שאתה מחוייב למצוא מקום מסויים לשים שם את האופנים ולקחת אותם. פה אתה לוקח מהיכן שיש וזורק היכן שבא לך. זה זול בטירוף ושווה אם תהיה כמות יפה של כמה עשרות אלפים יחידות כמו בערי סין. (שם זה מאות אלפים) זה יהיה נהדר ונוח. יש 4-5 חברות מתחרות בסין (לפחות שאני מכיר) ולכולן יש עבודה. בהצלחה במיזם. רק דבר אחד לא הבנתי מדוע צריך את רשות העיריה אם בין כה וכה לא צריך להיות מקובע לאביזר או מכשיר כלשהו אלא סתם מונח בכל קרן רחוב כמו כל זוג אופנים אחרים... Leon China | 09.07.17 (ל"ת)
20. מגיב 5 כל האופנים כמעט ולבטח החשמליים מגיעם מסין ושלא תעז להשוות בין פס ייצור של חברה מערבית הנעשה בסין משיקולי עלות, לבין מוצר אשר תוכנן ויוצר בסין על ידי חברה סינית. אופניים מסין? | 09.07.17 (ל"ת)
19. תבנו שבילים לאופניים ואחרי זה נדבר על זה .לא רותמים סוסים אם אין עגלה . אור גינל | 09.07.17 (ל"ת)
18. רואים בתמונה שזה אופניים סיניים. לא מושקע בכלל. כמסורת הקמצנות. בטח מאד לא נוח לרכוב עליהם בולוך | 09.07.17 (ל"ת)
16. רעיון אדיר ומבורך אם זה יתרום לצמצום פליטת גזי חממה , המדינה חייבת לתמוך ותת לזה להכנס . אין לנו ברירה , כדור הארץ מתחממם בגלל שריפת דלק ברכבים ובתעשייה . יאיר | 09.07.17 (ל"ת)
14. למה לא להוסיף מנוע חשמאלי קטן לטווח 200 קמ, למה לא להוסיף מנוע חשמאלי קטן לטווח 200 קמ, זה יהיה הצעה חשובה מכונאי מוטס | 09.07.17 (ל"ת)
13. למגיב מס' 9 צודקת מאוד !!! גם כל הטיפשים (והטיפשות) יקבלו אינטליגנציה באותו הרגע ... אלון | 09.07.17 (ל"ת)
10. יריה ברגל דן ידידי התמים אם למדינה היה אכפת מאיכות הסביבה , היא הייתה מורידה את המס על רכבים חשמליים או היברידים אבל אז היא יורה לעצמה ברגל. משום שעל כל ליטר דלק שעולה בסביבות 6 שקל 4.5 שקל זה מס . שלא נדבר על המס שהם גובים על קניית רכב . אז למה שהיא תעודד לעבור לאופניים ,ואפילו גרוע מכך . למה שהיא תדאג לתחבורה ציבורית נאותה . אבי | 09.07.17 (ל"ת)
9. אופניים מסין? עדיף ללכת ברגל שום רשות מקומית בארץ לא תתן להם רישיון. אם כבר עדיף שתוקם חברה ישראלית. בולוך | 09.07.17 (ל"ת)
8. לא יעבוד בחיים הסיבה שבסין זה עובד מצויין היא בגלל שמערכת הענישה שם מטורפת. אף אחד לא מנסה להתחכם \ לפרוץ \ לגנוב או לתחמן את מערכת ההשכרה שם. הם זורקים לכלא אנשים פשוטים שלא משלמים על האופניים. פה אין שום אכיפה . בחיים לא יחזיק מעמד יותר משנה הפרויקט הזה עידו | 09.07.17 (ל"ת)
7. מה הבעיה במודל של תל אופן? למה גם לפה מכניסים את הסינים? את מי הלוביסט של החברה הזאת כבר משמן במסדרונות הכנסת? אורי | 09.07.17 (ל"ת)
6. האופניים ימצאו את עצמן בשטחים מהר מאוד השיטה לא מתאימה לישראל , מהר מאוד יפרצו ויגנבו אותם . ערן | 09.07.17 (ל"ת)
5. הסבר להגיב מספר 1 היתרון הגדול של השיטה הוא בחיסכון של רכישת זוג אופניים אלה בכך שברגע שאתה לא צריך יותר את האופניים אתה פשוט משאיר אותם במדרכה. כלומר, אתה יכול לקחת זוג עד תחנת הרכבת להשאיר אותם שם. לנסוע לתל אביב ושם לקחת זוג נוסף עד ליעד שלך הסבר להגיב מספר 1 | 09.07.17 (ל"ת)
2. ל דן-1 אתה באמת שואל למה המידנה לא תממן זוג אופניים לכל אחד? אתה יודע איזה כמות מיסים המדינה מקבלת על רכבים פרטיים? למה למדינה לוותר על אחת ההכנסות הגבוהות שלה? ערן | 09.07.17 (ל"ת)
1. תל אביב מה הבעיה? שהמדינה תממן זוג אופניים לכל אחד, העלות הנקייה שלהם זה 15$, אפילו רק עם 5% יעברו להשתמש כבר זה משתלם. למה המודל חייב להיות תלי שימוש וגבייה? דן | 09.07.17 (ל"ת)
מיזם האופניים הסיני ofo בדרך לישראל
53 תגובות לכתיבת תגובה