אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מיזם האופניים הסיני ofo בדרך לישראל

53 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
מה שבאמת מדאיג זה
שהענק הסיני מתחיל להסתער, וכאחד שמכיר היטב את הסינים, יש להם חוש יזמות מפותח לא פחות מהישראלים, אלה שזה בעיקר היה ממוצא בסין ולא בחוץ. המדינה שהכי מאוימת מהסינים זו ישראל כי: 1. מידי יום מוקמים סטארטאפים שיתחרו בישראלים. 2. יש להם כסף לקנות את המיזמים עתירי הטכנולוגיה הישראלים, בניגוד לאמריקאים שקונים כדי לחסוך, הם קונים כדי ללמוד
רון | 09.07.17
38.
פותר שתי בעיות גדולות של התל אופן
לא נעים שאתה חוזר ממשמרת ב4 בבוקר והתחנה לידך מלאה.והתחנה הקרובה.וגם השלישית.עד שאתה מתייאש ומשאיר את האופניים במקלט הולך לישון ומשלם עשרות שקלים על השכרה.כי העובדים החרוצים ממלאים את התחנות בלי לחשוב שהן גם חניות.וקרה לא פעם בדרך זו או אחרת.וגם הבעייה הישנה עם הנעילה והתחנות עם -2 או 9 זוגות,כולם נראים תקינים אבל במחשב בכלל לא מופיע ( אולי פתרו את זה במערכת החדשה,התייאשתי עוד לפני זה). מקווה שיביאו את האופניים האלה גם לתל אביב,וישדרגו כבר את מערכת שבילי האופניים על חשבון מיליון קווי האוטובוס הזהים והמיותרים ,ולא על חשבון הולכי הרגל.
תלאופניק לשעבר | 09.07.17
31.
אפליקצייה אדירה ששינתה המון בסין אבל בעייתית אצלנו
הבעייה אצלנו תהייה שמירת תקינות האופנים והבלאי שלהם. הרבה פעמים אני נאלץ לותר על השכרה מתל אופן למשל כי רוב האופניים בתחנה חצי מתפרקות ולא בטיחותיות. יש כזאת תרבות נפוצה בארצנו שכל דבר שכור ביחוד רכב או אופניים חובה להיתעלל בו! לכן מערך האחזקה והאכיפה צריך להיות בקנה מידה שונה מאד פה מאשר בסין דבר אשר ייקר מאד את מחיר ההשכרה. אתגר נוסף הוא החשש של הרבה אזרחים לתת את פרטי השראי שלהם לחברה סינית. למרות הכל אני מאחל להם בהצלחה!
Sam | 09.07.17
24.
2 סינים עם כינור גדול
אם כבר מייבאים "פטנטים" מסין, למה לא ריקשה עם איזה סיני שירוץ וימשוך את הריקשה כשהשוכר ישב בעגלה, ככה נמנע גניבות, לא נצטרך אופניים חשמליות, לא נתאמץ לפדל,.... התחלתי את הכתיבה הזו כהלצה, אך אני זוכר שבלונדון באזור קובנט גרדן Covent Garden זה באמת קיים רק ללא סיניים.
Isaac | 09.07.17
22.
תשובה למגיב7
ההבדל בין תל אופן השייך לעיריה התל אביבית זה שאתה מחוייב למצוא מקום מסויים לשים שם את האופנים ולקחת אותם. פה אתה לוקח מהיכן שיש וזורק היכן שבא לך. זה זול בטירוף ושווה אם תהיה כמות יפה של כמה עשרות אלפים יחידות כמו בערי סין. (שם זה מאות אלפים) זה יהיה נהדר ונוח. יש 4-5 חברות מתחרות בסין (לפחות שאני מכיר) ולכולן יש עבודה. בהצלחה במיזם. רק דבר אחד לא הבנתי מדוע צריך את רשות העיריה אם בין כה וכה לא צריך להיות מקובע לאביזר או מכשיר כלשהו אלא סתם מונח בכל קרן רחוב כמו כל זוג אופנים אחרים...
Leon China | 09.07.17
10.
יריה ברגל
דן ידידי התמים אם למדינה היה אכפת מאיכות הסביבה , היא הייתה מורידה את המס על רכבים חשמליים או היברידים אבל אז היא יורה לעצמה ברגל. משום שעל כל ליטר דלק שעולה בסביבות 6 שקל 4.5 שקל זה מס . שלא נדבר על המס שהם גובים על קניית רכב . אז למה שהיא תעודד לעבור לאופניים ,ואפילו גרוע מכך . למה שהיא תדאג לתחבורה ציבורית נאותה .
אבי | 09.07.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת