אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה דגמי מכוניות רבים המשווקים בישראל לא כוללים מערכות בטיחות מקוריות

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
מגיב 26 - אתה מה זה צודק!!!
פניתי במייל גם למכשירי תנועה וגם לסוזוקי ספציפית-לא קיבלתי שום מענה!!! רנו (קרסו)-אותו דבר! כלמוביל הכריזו בסוף נובמבר שכל הדגמים ייובאו לארץ עם מערכות מקוריות. באירופה אפילו ה-i10 מוצעת עם בלימה אוטונומית ובקרת סטיה מנתיב. בארץ-הצהרות לחוד ומעשים לחוד!!!אפילו האטראז' מוצעת בתאילנד עם בלימה אוטונומית ובקרת סטיה מנתיב,שלא נדבר על זה שבארץ עדיין נמכר הדגם הישן ובחו:ל כבר שנה נמכר הדגם המיוחדש של האטראז'!!! פניתי במייל גם לכלמוביל וגם ספציפית ליונדאי לגבי מה שפירטתי לעיל-אין קול ואין עונה!!! אם אינני טועה פניתי גם ליו אם איי לגבי הספארק/סוניק/קרוז שנמכרים בארץ ללא כל מערכת אבל באמריקה מוצעים עם בלימה אוטונומית ובקרת סטיה מנתיב-שוב,אין כל מענה!!!
יצחק | 07.03.18
26.
מדוע מכשירי תנועה לא מייבאת מכוניות סוזוקי עם מע' בטיחות מתקדמות
זה לא סוד שצבי נטע בעלי "מכשירי תנועה" הוא אחד המשקיעים ה"כבדים" ב"מוביל-איי".ולכן הסיכוי שאי פעם יגיעו לארצינו מכוניות סוזוקי שבהם הותקנו מערכות מתקדמות על פס הייצור, פשוט שואף ל-0! מענין לציין שד"ר שמואל חרל"פ בעל "כלמוביל" השקיע ב"מוביל איי" עוד יותר מנטע, מה שלא מפריע לו לייבא מכוניות יונדאי לישראל, עם מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות, שהותקנו עוד על פס הייצור......
עומר | 16.07.17
25.
הנושא יחקר בעתיד בלהב 433
ברור שמתן עדיפות לצפצף על פני בלימה אקטיבית של מערכת שיוט אדפטיבית אינו קשור לסימון על הכביש. זה קשור ליכולת של הרגולטורים לעבוד בשביל היבואנים ונגד הציבור ותפקידם כמשרתי ציבור. יש גם 120 חברי פרלמנט ישראלים שתפקידם לייצג את הציבור ולפקח על הרגולטורים בזמן אמת. שיוט אדפטיבי חוסך לא רק חיי אדם גם הרבה זיהום אויר דלק ועצבים של נהגי פקקים. מניסיון בחו"ל של נהיגה ברכב מאוד עממי שבארץ רק יכולים לחלום שיגיע מאובזר כנדרש. mobi lie אלא מה?
ברוך אשם | 12.07.17
13.
זה הכל כסף גדול על חשבוננו
כידוע מובילאיי הייתה עד לא מזמן חברה ישראלית. כחלק מהרצון שלה להגדיל מכירות (אולי כדי להיקנות אח"כ בהרבה כסף!!!) הם הצליחו לשכנע את הממשלה להוציא תקנה של סבסוד להתקנות מקומיות (מובילאיי). כך קרה שלאורך השנים יצרני הרכבים התחילו להוסיף מערכות יותר טובות (אקטיביות) ובישראל נשארנו עם מערכות מקומיות שזה רק מערכות מובילאיי (מערכות פאסיביות). עכשיו אחרי שמובילאיי נקנתה (ורוה"מ גזר קופון בתקשורת), אין רווח מהתקנה הזו ולכן משנים אותה.
אבי ב. | 11.07.17
11.
הדרישה להתקין מובילאיי בכל מכונית כזאת הזויה
רק הקטע של לשחק במערכת החשמל של מוכנית מודרנית היא מסוכנת. החברה לא קיימת בשביל למכור התקנות פיראטיות כאלה, כל הרעיון שלהם זה מערכות מקוריות של רכבים אוטונומיים. למכור מובילאיי בלי בלימה אוטומטית זה כמו למכור קונדום עם חור.
אייל | 10.07.17
9.
נשבר ה-ז מהקומבינה הזאת!!!
לא מספיק שמוכרים לנו משפחתיות עלובות במחיר של מכוניות יוקרה עם ה-120% מיסים המפגרים שלהם, עכשיו גם מסכנים את החיים שלנו כשעוקרים מהמכוניות האלו מערכות בטיחות חשובות בשביל לחסוך עלינו כסף! תודה רבה, עזרתם לי להבין שאני חי במדינת עולם שלישי מהסוג הכי גרוע ולא במדינה מפותחת...
דני | 10.07.17
5.
עדיף בלי מערכות כטיחות בכלל
לא כל חידוש הוא טוב. מערכות הבטיחות החדשות מפומפמות כדבר הבא. בתור נהג אני מעדיף לקבל את השיקולים לבד. ברגע שחלק מהמכוניות יהיו בעלת מערכות כאלו ויבלמו מהר רכב אחר יכנס בהם מאחור. עולה גם שאלת מי האחראי עם הרכב בלם ולא הנהג. עיסקת מובילאיי תכפה עלינו דברים מעצם קשרי הון שלטון. בקרוב אי אפשר יהיה לקנות רכב בסיסי במחיר שפוי בגלל התערבות לא ענינית של בעלי ההון והחברות שמקדמות מהפכה שטרם הוכח שהיא טובה לציבור
אחד | 10.07.17
3.
לבדוק מי מקבל טובת הנאה למנוע שינוי תקנות מיושנות לבטיחות רכב ונהיגה !
תקנות בטיחות רכב בישראל מפגרות בהרבה אחרי המקובל באירופה. כנראה יש העדפה לפגיעה באנשים ונוסעים על פני חיוב יבואנים לייבא את כל מערכות הבטיחות המקוריות, כסטנדרט ולא כאופציה. ולא יקשקשו על עלות, ממילא אנשים משלמים את המחירים הגבוהים שיש בישראל ומחיר לא מרתיע רוכשים. כמו שנהיה מקובל בישראל - מי יודע אם יש או אין טובת הנאה למקבלי החלטות, ועד כמה הם מקושרים ליבואנים, הן כעת והן עם הבטחה למשרה בעתיד. בנושא בטיחות רכב - אירופה היא המודל לחיקוי והיא המובילה. להנחיל מייד בישראל את התקנון האירופאי המבחנים בארה"ב אינם מספיק טובים, הסטנדרטים שלהם נמוכים משמעותית מהמקובל באירופה.
אישימוטו | 10.07.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת