3. אובר ודומותיה לא מפנימים... מונית זולה לצרכן עולה ביוקר למפעיל. המקום היחידי בו אובר יחסית מצליחה היא חלק מהערים בצפון אמריקה. שאר המקומות מבקשים מהם להיות תחת אותם תנאים של נהגי מוניות. המאבק המשפטי של אובר הוא להציג את עצמה לא כחברת מוניות (למרות שהיא כן). ברוב המדינות היא מפסידה. כמו גם בעיות נהגיה (בין אם תלונות צרכנים ובין אם מאבק על שכר) גורמים לה להיות בהפסד תמידי. מה שבסופו של יום יהרוג אותה. ישראלי בקנדה | 15.07.17 (ל"ת)
2. זה נקרא הפסידה? להקים חברה משותפת עם מפיץ מקומי? עדיף להיות כמו GETT עם פעילות בעיר-וחצי או להשתלט על מדינה? יזם | 14.07.17 (ל"ת)
1. אובר זו חברת פונזי שמונה שנים בביזנס ולא הרויחה דולר עם הפסדים של מלירדים בשנה דן | 14.07.17 (ל"ת)
אובר הפסידה בקרב על רוסיה: תתמזג עם המתחרה יאנדקס
3 תגובות לכתיבת תגובה