אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אלוהים אדירים, למה תמיד כל כך קר במטוס?

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
אחרי האוכל כולם מפליצים בטירוף!
פעם זאת שלפני תקעה נוד ,כל השורה שלי כמעט התעלפה מהריח ! צריך להתקין גלאי נפיחות במטוס וכל מי שלא מצליח לשלוט ברקטום שלו יחווה שיימינג ציבורי - תדלק מעליו נורה ואז כולם ידעו שהוא שחרר :) תתפלאו אבל ההתפלגות מפתיעה הרבה נשים גם מפליצות ...
חח | 15.11.17
18.
כמה שטויות
ניתן לווסת את הטמפ' במטוס בין 21 ל29 מעלות הסיבה שלרוב הטמ'פ היא 23-24 מעלות היא מ2 סיבות: העיקרית: נקבע שזו הטמפרטורה הכי נעימה לרוב בני האדם-לא קר מידי ולא חם המישנית: למעשה המטוס קפוא בזמן הטיסה (גובה שיוט) ועל מנת לשמור על טמפ' נוחה של 23-24 מעלות יש לחמם את המטוס ולא לקרר. חימום המטוס הוא פחות חסכוני וגורם לצריכת דלק מוגברת ולכן ככל שהטמפ' בתא הנוסעים תהיה יותר נמוכה ככה הטיסה תהיה יותר חסכונית
טכנאי מטוסים | 22.07.17
10.
קצת הגזמת....לא ?!
הטמפרטורה במטוס היא בין 23-24 מעלות, לפעמים קופצת ל-25 , ואז נוסים כבר מתחילים להתלונן שחם להם והם נמסים. הטמפרטורה 23 כי במחקרים נמצא שזאת הטמפרטורה הממוצעת הנוחה ביותר לכלל הנוסעים. תמידי יהיו כאלה שקר להם יותר וכאלה שחם להם יותר. אין דין אחד לאישה העוברת את גיל הבלות וחשה בגלי חום לבין גבר צעיר בשנות ה-30. בקיצור...בבל"ת כתבה שטחית ולא מדוייקת.
ניר | 22.07.17
4.
הכל בירבורים
מנסיון של מאות טיסות מסתבר כי דיילי כל חברות התעופה מעדיפים לווסת טמפרטורה נמוכה בכדי שהנוסעים ישארו ישובים במושביהם מכורבלים בשמיכות ועדיף גם שינמנמו. כך יצמצמו את הביקוש לשירות הדיילים/לות למינימום, בפרט בטיסות לילה בהן רוב הצוות פורש למושבים מוסתרים בווילון ונותר תורן בודד בזנב המטוס. (אגב מתחת לתקן הנדרש בנוהלי כל החברות). מספיקה טיסה אחת בטמפרטורות נוחות כמו 24-25 כדי להפריך את כל התיאוריות בכתבה הזו. והתנסיתי במספר מקרים כאלו !!! מי בכלל מאמין כי במטוסים המשוכללים הנמצאים כיום בשימוש לא ניתן לווסת טמפרטורה מעל 23 מעלות ?!
יודע דבר | 21.07.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת