אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התורים להנפקת דרכון: "משרד הפנים מנסה להגיד שהכל גן עדן"

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
מנסים לצייר לעולם שפה זה אירופה, אנחנו במזרח התיכון ויותר מבולגנים מכל המזרח התיכון
רק שבגלל בראש הממשלה ואשתו שותים רק יין ואוכלים קוויאר לא יעשה מדינת ההבונים למדינה מערבית, וכנ״ל לגבי משרדי הממשלה שבהם עובדים אנשים מהעמך שקיבלו חינוך גבוה אבל בתכלב הנורמות התנהגות שלהם נשארה מזרחית ....
מזרחי  | 27.07.17
10.
מה העונש על הטעיית הועדה?
קל לבדוק. כל הנתונים אמורים להיות נגישים. כמה זמן מראש צריך להזמין תור, כמה אנשים לא מתקבלים בלשכות, כמה זמן אנשים מחכים בתור בכל יום בכל נקודה - הכל במחשב. למה הוא לא מציג את המספרים עצמם? לו היתה ענישה אישית הוא היה מדבר אחרת. אגב, למה מ"מ מקום? ואיפה השר? לא מספיק חשוב או שלא עמד בתור וקיבל דרכון וטס לחו"ל?
אחריות אישית | 19.07.17
9.
כול מה שרשויות המדינה עושות נעשה בבינוניות ורמה נמוכה
רשויות המדינה הן "המפעל הכושל" ביותר במדינה. הפקידים מקבלים הרבה כסף ובמיומנות מיוחדת מביאים מעט תוצאה. האם הציבור שמצביע בבחירות בוחר לפי האינטרס הציבורי? התשובה: "הערבים נוהרים באוטובוסים להצביע בקלפיות- הצביעו מח"ל..." לא הליכוד אשם, הציבור מקבל מה שמגיע לו והכלל חל על מצביעי כול המפלגות.
משפטן | 19.07.17
5.
בושה וכלימה
ראשי רשות האוכלוסין וההגירה חיים במציאות וירטואלית.. אחרי אין סוף נסיונות ליצור קשר ולהזמין תור, ניגשתי היום לאפליקציה והתור הקרוב ביותר שניתן לקבל הוא ל-4 בספטמבר.. וכל הכבוד לשר הפנים על יחסי הציבור לתיעוד הביומטרי שעלו מליונים ועל בחירת המועד הנהדר לתחולתו בשיא עונת התיירות של הקיץ..
אסף | 19.07.17
4.
חידוש דרכון
נירשמתי לפני כחודש וחצי לקבלת תור לחידוש דרכון.לפני כשבועיים לאחר כמה פניות קיבלתי במייל הודעה שפנייתי הועברה ללשכת הפנים בעירי.כמובן לא חזרו אלי משם עד היום. בשנה שעברה היו תקלות במשרד הרישוי ולא נשלחו הטפסים לחידוש רישיונות נהיגה.נאלצתי לבטל שכירת רכב בחול.משהו רקוב בממלכה הממשלתית שלנו ...זה מחזק את זיקתנו הטריטוריאלית לארצנו(נשארים בארץ וסובלים בשקט!)
בנגו | 19.07.17
3.
בשרות הציבורי הכל דבש
איפה שצריך לקבל שירות ציבורי, יש תקלות, תורים, באלגן זלזול והתעמרות. ככה זה שלא מחנכים את הפחדים לשרת את הציבור. כל מגע עם פקיד ממשלתי מתחיל ונגמר בדריכה אכזבה ותסכול. למה? הרי מדובר רק באנשים! שהמדינה תלמד את הפקידים תודעת שירות, אדיבות סובלנות ורצון טוב. סמנכל שבא לועדה וטוען שכולם טועים, הוא הדוגמא הראשונה איך לא נותנים שירות.
האזרח | 19.07.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת