21. יש הבדל ענק בין פלאנג׳ לפלאנג׳י פלאנג׳ (flange) קיים בכל ציוד מכני פאלאנג׳י (phalanges) אלה מפרקי האצבעות דולב | 17.04.20 (ל"ת)
19. תמונה מס' 5 היא אכן 727 היות שמנוע מס' 2 "דבוק" לקבינה כמו בL1011 בעוד שבDC10 הוא כחלק מהסנפיר ואם להיות יותר מדוייק ב727 ובL1011 מה שדבוק לזנב זה לא המנוע אלה הS DUCT והמנוע עצמו ממוקם בחלר האחורי ביותר של המטוס (היכן שפתח המפלט של מנוע העזר במטוסים של ימינו). בנוסף רואים את ה"גבות" שהיו במטוסי ה727 וה737 ולא היו קיימות במטוסים גדולים. ארנון | 14.04.18 (ל"ת)
18. כל האסונות הכי גדולים נובעים מחזירות ותודה לעדר החזירים המנהל את העולם. גאון הדור | 14.04.18 (ל"ת)
17. מגיב 16 משמיץ או שבור מגיב 16, גם משמיץ או חסר ידע. בבוינג 727 שלושת המנועים מאחור. ב DC10 מנוע אחד מאחור ושניים על הכנף. איזה כייף שאפשר להשמיץ או סתם להפגין בורות ולהשאר אנונימי. מוקי | 10.03.18 (ל"ת)
16. צר לי לאכזב אבל המטוס בתמונה 5 הוא McDonnell Douglas DC-10 ניתן לחפש גם Western Airlines Flight 2605 שזו התאונה המדוברת בגוגל ותמצאו שזהו אכן מטוס McDonnell Douglas DC-10 לידור | 15.02.18 (ל"ת)
15. גם הסיפור לא מדוייק וגם התמונה... לא של המטוס. המטוס המרוסק בתמונה 5 הוא בואינג 727... אבל לא נבלבל אותכם עם עובדות. כרגיל באינטרנט הישראלי... יותר טועים מצודקים. | 11.11.17 (ל"ת)
13. DC-10 למגיב 10- TRISTAR די דומה לDC-10 מבחינה חיצונית אך עדיין התמונה כאן היא של DC-10. במטוס ה- TRISTAR המנוע היושב בקרבת הזנב "עטוף" במעטפת וזה ההבדל בין 2 המטוסים. אגב- ה-DC 10 עצמו לא זכה לפופולריות רבה בתחרות מול מטוסים אחרים רחבי-גוף. הלל | 21.09.17 (ל"ת)
11. הרבה יותר ברור, מדויק ו"חי" זה בתכניות של נשיונל גיאוגרפיק הנקראות הארץ "תעופה בחקירה". אדר | 21.08.17 (ל"ת)
10. ל3 ו-1... לא זה ולא זה... המטוס בתמונה הוא Lockheed TriStar L-1011 המטוסים האלו אגב טסו תכופות לישראל לאחר שדלתא רכשה את זכויות הטיסה של חברת פאן אמריקן שפשטה רגל בתחילת שנות ה90. טייס קלנועית | 20.08.17 (ל"ת)
9. 8 - לא נכון. פלנג'י היה קיים קודם. בפרק הרבה יותר מוקדם בסדרה, פיבי היתה צריכה לתת שם בדוי, והשתמשה ב "רגינה פלנג'י". זה כמו" תעשיות וונדליי" של ג'ורג' מסיינפלד - שם שקופץ בכל פעם שצריך לשקר. וחוץ מזה, פלאנג', ו פלנג'י נשמעים שונה לגמרי באנגלית, , והאמריקאים מאוד רגישים למבטא, כך שלא היו יוצרים את הקישור הזה בעצמם. חבר ותיק. | 18.08.17 (ל"ת)
8. שום צירוף מקרים, הכותבים פשוט זכרו את התאונה שהיתה בעשור הקודם או חיפשו את הגורם בתאונה הקשה ההיא והכניסו אותו לפה של פיבי (שגם היא היתה, כדמות, יכולה לזכור את התאונה או לקרוא עליה) העובדה שלא מדובר באותו מטוס, לא מעלה ולא מורידה. מישהו אחר לגמרי | 05.08.17 (ל"ת)
7. אורוויל (6) צודק ההתרסקות לא נבעה רק מחוסר האיזון בין "יש מנוע/אין מנוע" אלא גם מהנזק שגרם המנוע שניתק (פגע בשפה הקדמית של הכנף ובהידראוליקה של שפת ההתקפה). ווילבור רייט | 03.08.17 (ל"ת)
6. הפלאנג לא בעסק. הנזק היה למתלה המנוע בגלל התקנה לא נכונה במסגרת פרוק שגרתי ולא בעקבות תקלה. המטוס התרסק לא בגלל חוסר האיזון במשקל אלא בגלל הנזק למערכת ההידראולית בזמן ניתוק המנוע. אורביל רייט. | 31.07.17 (ל"ת)
3. אכן - מגיב 1 צודק התמונה התחתונה היא של Boing 727 שהתרסק אחרי המראה מדלאס טקסס ב 31 לאוגוסט 1988. ניתן להבחין בחלונות קטנים מעל לחלונות הקדמיים של תא הטייס - מאפיין את ה 727 ולא קיים ב DC-10. מגיב #1 - סחתיין עליך! משה קשה | 30.07.17 (ל"ת)
פיבי מ"חברים" צדקה: יש דבר כזה פלנג'י, והוא יכול להפיל מטוס
21 תגובות לכתיבת תגובה