אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל סונול: "רוב הישראלים מתדלקים בתחנה קבועה ולא ירוצו אחרי מחיר זול יותר"

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
שרות גרוע שעה המתנה למוקד
המנכל טוען :אני חושב שמה שקושר היום לקוחות, גם לקוחות דלקן וגם לקוחות דלק בכלל - זה יחס, שירות ומהירות תגובה, 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע", אומר מנכ"ל סונול ניר גלילי רק חבל שלא מציין שאי אפשר להשיג את מוקד שירות הלקוחות... שעה המתנה ואף יותר אם לזה קוראים שירות לקוחות אז המצב של סונול על הפנים
לקוח | 24.07.18
3.
שירות עצמי בסונול אריאל
יש לי רכב עם דלקן של סונול ואני גר באריאל. יש רק תחנת דלק אחת באריאל וכולנו שבויים של סונול. בשבוע שעבר חיכיתי בתור לתדלק והאיש לפני תדלק ועמד ליד המשאבה , בסיום התדלוק היא לא הפסיקה לפעול והתיזה דלק על מכנסיו ונעליו, וכמובן הדלק על חשבונו. נכנסתי לתדלק במשאבה שאחריה אך היא לא הצליחה לזהות את הדלקן ברכבי , התקדמתי למשאבה הבאה שזיהתה את רכבי אך ידית התדלוק לא ננעלה ונאלצתי להחזיק את הידית לאורך כל התדלוק במשאבות מיושנות ואיטיות.. רציתי לנגב את השמשה הקידמית היה במקום דלי עם מגב אך לא נראה שמילאו מים בדלי בזמן האחרון.. והוא בא לספר לנו סיפורים על השירות של סונול.
משה | 23.07.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת