אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אסוס UX430UQ: אם לאונרדו דה וינצ'י היה מחשב

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
אסוס נהדרים, חבל שאין שירות בישראל
אסוס מוצרים ממש טובים אבל איך הם ממשיכים עם היבואן פה זו תעלומה כבר הרבה שנים. תביעות יצוגיות ומשפטים שהם כה"ז מפסידים, כל זה לא עוזר כי הקנסות קטנים. שומר נפשו ירחק מהיבואן הזה ומוצריו. בכל הניידים שרות זה רק שאלה של זמן ואסוס בישראל זו פצצת זמן מתקתקת מרגע הקניה.
אחד שנכוה | 04.08.17
7.
כדאי לברר טוב לפני קניה
יש לי נייד של אסוס כבר המון זמן ואני מאוד מרוצה ממנו (לא הייתה אפילו תקלה אחת). השנה רציתי להשתדרג עם מחשב מהסדרה הזו אבל ממחקר קצר שעשיתי על אסוס ישראל ועל הסדרה המדוברת בכתבה בפרט הייתי נזהר מאוד. אלו שאומרים שהשירות של אסוס ישראל הוא טוב מאוד לא בהכרח מייצגים. מעבר קצר על ביקורות הן בן בדף הפייסבוק שלהם והן ברחבי האינטרנט מצייר תמונה מאוד מכוערת, אז כדאי לקחת את זה בחשבון. לגביי סדרת המחשבים המדוברת, נראה שאיכות ההרכבה לא מזהירה, במיוחד המאוורר שלפי הרבה עדויות מאוד רועש, גם כאשר המחשב לא נמצא תחת עומס כלל. אמנם קיים פיתרון צד שלישי לבעית המאוור אבל לדעתי אם תשתמשו בו, ולפי התגובות על רמת השירות של אסוס ישראל, לא נראה שניתן יהיה לממש אחריות במקרה הצורך. זהירות.
C | 03.08.17
4.
שירות לקוחות מהגרועים בישראל!
אסוס ישראל לא מתפלים בתקלות חוזרות ונשנות, מה גם שהחברה נתבעה ייצוגית, על שייבאה מחשבים תקולים וששירות הלקוחות אצלם, הוא פשוט לא שירות לקוחות. אולי אסוס הטיוואנית היא חברה טובה, אך המחשבים שמגיעים לישראל הם מהפח זבל בטיוואן.
לקוח אסוס | 03.08.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת