אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צבי דו(א)ר 4

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
אוי דואר ישראל, כמה שאתם עלובי נפש
קונים כתבות פרסומת + טוקבקים מזויפים במקום להשקיע בשיפור אמיתי של השירות. מה נראה לכם? שחבילות ימשיכו לא להגיע, מכתבים באותה העיר או בערים במרחק 30 ק"מ ממשיכים להגיע אחרי שבועות, אם בכלל, התורים בסניפים עדיין לא יעילים ודורשים המתנה ארוכה מדיי, אבל הכתבות-פרסומת השקופות וה"טוקבקים" המוזמנים/מזוייפים השקופים שלכם ייגרמו פתאום לכווווולם לחשוב שזהו, חזרתם להיות שירות דואר נורמלי?? מסתבר שאפילו אנשי היח"ץ שלכם הם אהבלים, כמו רוב שאר כח האדם בחברה.
יניב | 13.08.17
21.
סניף סימלנסקי בנתניה
מצאתי בסניף פקידי דלפק עצבניים ושחוקים עד קצה ששכחו מזמן מה זה שרות עם הפנים ללקוח פשוט לרחם עליהם תנו להם להירגע בבק אופיס שם יוקל להם ושם יוכלו לדבר ולצעוק על קרטונים וחבילות כמה שירצו חבל הדואר מנסה לשנות תדמית עם נציגי דלפק כאלה זה כנראה לא יקרה לא שמחתי להגיע אליהם לדלפק
משה | 09.08.17
19.
שיפורים בדואר
כל הכבוד, הנסיון שלי מראה בדיוק הפוך! הונאת הציבור: הדואר השיק שירות דואר בתשלום אקו פוסט לסוחרים ומוכרים ברשת. אותו שירות כמו דואר רשום (שלא עובד) ללא שינויף חוץ מפרסומים מטעים על מעקב רציף ומסירה מהירה, כפול בעלות. מנסיון שילוח של למעלה מ 50 חבילות - אין מעקב, חבילות הולכות לאיבוד, וזמני השילוח כפולים מהפרסום.
צב דואר | 08.08.17
17.
שלב ראשון - שיפור התדמית - העסקת טוקבקיסטים שיגידו כמה השירות השתפר...
חוץ מזה, כלום. כשחבילה שנשלחה אלי מחו"ל נעלמה, ובדואר התעקשו שמישהו אחר אסף אותה בשמי, ואיכשהו הציג את תעודת הזהות שלי, למרות שתעודת הזהות שלי ושני הפתקים על הגעת החבילה נמצאים אצלי ולא הסכימו לתת לי פרטים על מי שאסף אותה, הבנתי שמדובר בחברה שיש בה גם עבריינים שגונבים דואר. אחרי פניות לשירות הלקוחות, ולפניות הציבור חזרו אלי במכתב (לקח לו יותר משבוע להגיע), ובו הם אומרים שהדואר סופק כחוק ושולח החבילה יכול לפנות אליהם אם יש לו טענות. המזל שלי שהחברה השולחת היא אמריקאית, לא רק שהם שלחו לי מיד את המוצר מחדש, הם גם התנצלו שהוא לא הגיעו אלי. הדבר היחיד שהם ביקשו הוא שאכתוב להם הצהרה שלא קיבלתי את החבילה כדי שהם יתבעו את דואר ישראל. מזל שזו לא חבילה מספק ישראלי....
שחר | 07.08.17
15.
קשקוש !שום שיפור, דווקא לאחרונה יש שיהוי בקבלת חבילות קטנות
שלא יקשקשו למטרות יחצנות ! בחודשים האחרונים רמת השרות של דואר ישראל רק ירדה. חבילות קטונות-בינוניות מחול מגיעות אחרי 5-7 שבועות, לא משנה מה תכולה, בגד או צעצוע, בוללה או פריט למטבח. אנו רואים במעקב שהפריט נשלח תוך ימים בודדים, הגיע לישראל אחרי כשבוע או פחות. אבל לוקח יותר מחודש לשנע את הפריט לעיר גדולה במרכז. ל מ ה ? ? ? מכתבלים רגילים בארץ מגיעים אחרי שבוע ויותר.
קניין מצוי | 05.08.17
13.
סגירת סוכנויות זה לא שיפור השירות
כל פעם שאנשים היו מתלוננים על הדואר הייתי מציין שאצלי דווקא החבילות הגיעו בזמן, מלבד פעם-פעמיים בכמה שנים, לא פעם בשנה. אבל עכשיו, במסגרת ה״שיפור״ סגרו את סניף הדואר הסמוך למקום מגורי, ואם אני צריך להגיע לסניף אין ברירה אלא לנסוע כי הסניף הקרוב ביותר במרחק 2 קמ. נכון שחבילות אפשר לאסוף בתחנות חלוקה שונות, ועדיין.
אחד | 01.08.17
8.
תפסיקו לבכות,ישנו שיפור עצום
אין לי הרבה לומר מלבד תודה למר גולדשטיין.הנגישות שלו והאיכפתיות אין שניה לה.אני אחד מרבים שיש לו את המייל האישי של מנכ"ל הדואר ותמיד אבל תמיד הוא עזר לי. היום אני כבר לא זקוק לו והמצב אצלי הוא שישנן תמיד 10-15 חבילות באוויר שאני ממתין להן.מגיעה מילה טובה על השיפור ואני מקווה שאתה קורא זאת מר גולדשטיין.
לא עוד | 28.07.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת