23. מעניין שיש קישור ממומן מהארץ לכתבה הזו. האם גם כלכליסט קיבל כסף? ברור שאייר אינדיה מימנו הקישור - ומפרגן להם. טסתי איתם פעם כשלא היו טיסות ישירות של אל על. atuk19 | 01.08.17 (ל"ת)
22. 777 יותר גדול מ787 http://www.aviatorjoe.net/go/compare/777-300ER/787-9/ מס 2 - מנסה להראות שאתה יודע? | 01.08.17 (ל"ת)
21. כל הכבוד לה על השאפתנות וההשקעה וההתמדה על אף שבני גילה עשו מסלולים שונים. נותנת השראה לנשים רבות ובכלל למרות התמיכה של הוריה. wow | 31.07.17 (ל"ת)
17. מס' 13 - עשיתי חשבון 10,000 שעות בחישוב פשוט זה שנה נטו (שנה חודש ו20 ימים אם להיות מדויק) היא התחילה בגיל 19 אז לקח 11 שנה להשלים 10,000 שעות טיסה נראה לי הגיוני הודו בנשמה | 30.07.17 (ל"ת)
16. כל הכבוד סיפורה של אני חייב להוות השראה לבנות המין היפה. מספיק עם החלום להיות דוגמנית. השראה | 30.07.17 (ל"ת)
11. 2 חבל שאתה טועה ומטעה !!!! ה777 הוא הדו מנועי הגדול בעולם ובעל יחידות ההנעה החזקות ביותר. ה787 כבודו במקומו מונח ,הוא המקביל לa350 החדש של אירבס וה777 מקביל ל a330 של אירבס . שני המטוסים ה787 והa350 הינם גרסאות טכנולוגיות מתקדמות יותר, אך גם קטנות יותר ל777 ולa330 שיצורם נכון לרגע זה ממשיך. יובל | 29.07.17 (ל"ת)
9. טייסות רק בימים האחרונים שכחו זוג טייסות של אייר-אינדיה להרים גלגלים אחרי ההמראה. הן לא הבינו למה המטוס רועד, גובה הטיסה המתוכנן לא הושג, הדלק נצרך במהירות והן נחתו בדרך בשדה אחר לתדלוק. כשהתכוננו לנחיתה בשדה לתדלוק גילו,כמובן, שהגלגלים כבר מורדים. עכשיו חוקרים... הזהרו מטיסות בחברות לו-קוסט וחברות עולם שלישי. מוטב לשלם יותר ולטוס בבטיחות ובביטחון! פלוני קשישא | 29.07.17 (ל"ת)
7. מעתיקים כתבות בלי להבין בולשיט-אין מצב בעולם. קברניט מסחרי על מטוס כזה צריך לצבור כ-10,000 שעות טיסה. תעשו חשבון פשוט. לפני גיל 45-50 לא סביר להגיע לזה. חשבון פשוט | 29.07.17 (ל"ת)
הכי צעירה בעולם: בת 30, קברניטה של בואינג 777
26 תגובות לכתיבת תגובה