13. בכל מקרה הנוסעים ישלמו בסופו של דבר אם כמות המושבים במטוס תקטן חברות התעופה יצטרכו לבחור בין רווח נמוך יותר פר טיסה או ייקור המחירים. מה לדעתכם הם יבחרו ? לוחם | 30.07.17 (ל"ת)
11. מעניין איך ההשוואה במרווחים בין חברות אמריקאיות לבין חברות מהמזרח האמריקאים הרי גבוהים בעשרות סנטימטרים מהיפנים למשל. ציקי | 29.07.17 (ל"ת)
10. מישהו יכול להסביר את מבנה משענת הראש ? איך לכל הרוחות ולמה ... היא משהו כמו 5-10 ס"מ מהעורף כך שצריך 3 כריות כדי לקבל תמיכה לצוואר ? הטיית משענת הראש קדימה תחסוך מקום ותספק יותר מקום לנוסע מאחור ותוסיף המון נוחות ליושב. למה המושבים בנויים בצורה שלא מאפשרת להשעין את הראש ? n | 29.07.17 (ל"ת)
7. להזהר מאלעל. ו UP. מתייחסים לנוסעים כמו סרדינים בקופסת פח לא משאירים מרחב לרגליים של הנוסעים תת רמה של חברה יניב | 29.07.17 (ל"ת)
4. רוצים נוסעים בלי רגליים. חברות התעופה גורמות לסבל גם לנוסעים רזים .הם היו רוצים נוסעים ללא רגלים ואז היו מרווחים עוד מושבים במטוס. המצב נעשה בלתי נסבל. פשוט תהיה נדידה לחברות שדואגות למרווחים אנושיים והאחרים ישארו ללא נוסעים. ענת | 29.07.17 (ל"ת)
"התכווצות מדהימה של המושבים במטוס": האם ביהמ"ש בארה"ב יכופף את חברות התעופה?
15 תגובות לכתיבת תגובה