אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד האוצר יצמצם את ההטבה לקטנועים עם 3 גלגלים

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
מדינה סתומה: תורידו את הביטוחים ומיסוי על אופנועים וקטנועים
עד נפח מסוים (למשל עד 600 סמ"ק) תורידו את המיסוי ב 50-70 אחוזים, תורידו את הביטוח החובה האדיוטי מסכום הזוי והמון אנשים יעברו לאופנועים וקטנעים. אבל לא - הם רק יבטלו את ההנחות, יבטלו את ההטבות, יעלו מחירי ביטוח ואחרי זה ישברו את הראש מה לעשות עם המדינה שעומדת בפקקים. אדיוטים לא שפויים
אא | 21.12.17
11.
אני רוכב אופנוע גדול 35 שנה - הקטנוע תלת גלגלי חשוב מאד לבטיחות הרכיבה
אמנם אני מעדיף אופנוע טורינג לשימוש האישי שלי אבל הכלים התלת גלגליים חוסכים למדינה מיליוני שקלים כל שנה. החיסכון בתאונות הרבה יותר גדול מהכנסות המס על כלים לא ראויים כמו כל מיני קטנועים חרא של שני גלגלים. במדינה שהפקידים מנהלים במקום המדינה אנחנו נהרגים בגלל הטימטום. כלים תלת גלגליים הם יותר בטוחים מאופנועים וחשיבותם לחיסכון ימי אשפוז היא מכרעת.
נעם , סוזוקי | 31.07.17
10.
למה למען השם צריך לעודד כלי רכב שכל כך מסוכן לרוכבו?
חסכון בדלק וחנייה חשובים הרבה פחות (ואפילו כספית שווים הרבה פחות) מחיי אדם. כל הכלים הקטנים פגיעים מאוד לתאונות והרוכבים שלהם לא מוגנים בכלל (קסדה עוזרת קצת ויש בינהם שמאמינים שז'קט העור שלהם ישמור עליהם ...) למה המדינה צריכה לעודד כלי רכב שהורג את הנוסע בו? למה המדינה צריכה לעודד צעירים להתאבד על הכביש?
אורי | 31.07.17
8.
הציבור הישראלי כל כך מטומטם, שזה לא ייאמן.
מפסיקים לרכוש רכבים ודו גלגלי, חצי שנה, שנה, הכל יורד כמו ענק. אנשים התרגלו לנסוע על מודל אחרון, תסעו על רכב קצת יותר ישן, תייבשו את היבואנים, עד שהחלאות יקימו קול צעקה, והמחירים ואיתם המיסים - פוף, ירדו. נורא פשוט, אבל אנחנו עם של מפגרים.
דפ"ר סלעים | 31.07.17
7.
וואלה. אז זה מסביר למה מטרו העלו את מחיר הטריסיטי ב-1,000 ש"ח החודש.
תכלס אתם כותבים "יבואנים" כאילו כמה יבואנים יש שההחלטה הנ"ל משפיעה עליהם... בסה"כ יש 2 יבואנים שמייבאים תלת גלגלי ולפי ההסבר של משרד התחבורה, ההשפעה היא רק על הכלים "הזולים" מבניהם - שזה רק טריסיטי והיבואן שלו "מטרו".
אבי | 31.07.17
5.
מה זה "דו-גלגלי בטיחותי"? בישראל כל יומיים נהרג רוכב דו"ג. רובם צעירים.
צר לי, אבל איני מקבל את ה"חיסכון" שקובע כותב המאמר: בארץ, לאור תרבות נהיגה איומה והעדר לימוד והטמעת תרבות נהיגה, חוק ואכיפה הדו-גלגליים הם מכה שאין לעודד בשום דרך. גם כך ביטוח החובה לרכבים רגילים מממנים את נפגעי הדו"ג שאינם משלמים את חלקם היחסי בנזקי הגוף.
יונ | 31.07.17
1.
מיסוי דו-גלגלי
מדוע בכלל מוטל מס נוסף מעבר ל-17% מע"מ על רכב דו-גלגלי ??? אם המדינה תשכיל לבטל את כל מיסי היבוא על רכב דו"ג ולהשאיר מע"מ בלבד, יקרה מה שקרה בענף הסלולר - אנשים יקנו כלים יקרים יותר, בטוחים ומתקדמים יותר, יחליפו אותם בתדירות גבוהה יותר והכנסות המדינה רק יגדלו. אבל כנראה מי שמקבל את ההחלטות לא מבין ברכב, בטח לא בדו"ג ולא בתחבורה בכלל. תפסיקו לראות הכל דרך החור שבגרוש.
רוכבים על הציבור | 31.07.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת