14. תגובה לטוקבק 11 נכון שהמרצדס רכב ברמה גבוהה שאין מה לעשות זה רכב גרמני. והמחירים בחו"ל בהרבה יותר אטרקטיביים מבישראל, גם הודות למדינה היקרה שאוהבת לגבות מיסים על רכב חדש. לא מבין את הטענה שלך מי יותר בטוח? דווקא רכבי קיה מככבים בכבישי ישראל וזה לא סתם, כי הם מאוד אמינים ויש להם מערכות מאוד בטיחותיות כמו בלימה אוטונומית, מערכת סטיית נתיב ועוד. אז אומנם קיה זה לא מרצדס, אבל בטיחותית היא בהחלט כן.. תום | 02.08.17 (ל"ת)
13. תורידו מיסוי על רכב ותראו תוך שנה ירידה ניכרת בנפגעים מתאונות תורידו מיסוי על רכב ותראו תוך שנה ירידה ניכרת בנפגעים מתאונות אנשים יעברו לרכבים חדשים יותר ובטוחים יותר נא הזן שם | 02.08.17 (ל"ת)
12. סתם טמבל ניידות לא עוזרות בשיט, גם ככה רואים בוויז איפה יש שוטר. מצלמות מהירות גם לא יעזרו כי גם אותם רואים בוויז וממזמן מהירות היא לא הגורם הראשי (ואף לא המשני) בתאונות. הבעיה היא בהרתאה. אם נהג משאית ידע שהוא מזדכה על המפתחות למשאית ל10 שנים אז הוא יחשוב פעמים אם לעלות לכביש שהוא עייף. אם העונש על דיבור בטלפון בזמן נהיגה יהיה 20000 שקל אז אולי יקחו את העניין יותר ברצינות ואם המדינה תתיל מיסים על רכבים ישנים ולא בטיחותיים אולי זה ידחוף אנשים להזדכות על ה"רכב אספנות" שלהם. צפוני | 01.08.17 (ל"ת)
10. יש בכלל. מדינה ????? אין בכלל . יש אינטרסנטים . משרד הבריאות הוא הגורם המרכזי בתאונות הדרכים. במצב הבריאות במדינה. ובמניעת ידע מציל חיים בכוונה. Www.rachelgitai.com Rachel. Gitai | 01.08.17 (ל"ת)
8. מורי הנהיגה להזמין את מורי הנהיגה לרענון המקצוע. להדגיש את חשיבות הבחנתם בתלמיד מבחינת חינוך למורי הנהיגה חלק חשוב בהכשרת נהגים שידעו את חשיבות התנהגות בכביש אי אפשר להציב שוטרים ליד כל שלט עצור. חוץ מחינוך מסיבי בבית הספר וזימון מורי הנהיגה לכנסים רענון ובחינות שנתיות בנושאי חינוך/התנהגות התלמיד בכביש אין למדינה מה לעשות נגד תאונות שרון | 01.08.17 (ל"ת)
7. כדאי שבמשטרה ובעמותה ילמדו מהו הגבר בחוג פתוח ומה תוצאותיו כאשר מחליטים שהמהירות הינה הגורם הראשי לתאונות דרכים (והיא לא לפי מחקרים מרחבי העולם - לא מהארץ כי כאן לא מבצעים מחקרים כאלה - למי יש אינטרס ?) אזי המערכת לא יציבה ובסוף מתפוצצת ישנם גורמים משמעותיים יותר לתאונות דרכים כמו סטייה מנתיב - אבל זאת קשה לאכוף ולכן מתעלמים מגורמים אלו - התוצאה הינה הגבר בחוג פתוח שתוצאתו פיצוץ... הגבר בחוג סגור (כלומר עם היזון חוזר) הינו מערכת יציבה - אבל מי בדיוק מעוניין בארצנו במערכת יציבה... מדינת ישראל תמשיך לאכוף מהירות כי זה קל (ותתרץ זאת בכך שזה הגורם המכריע לתאונות דרכים) ותגלגל עיניים לשמיים ואחריות לנהגים לתאונות הדרכים. בקרה בסיסית | 01.08.17 (ל"ת)
6. כתבה דמגוגית האם יש נתונים שמצביעים על ירידה בתאונות אחרי הצבת מצלמות מהירות? אם כןציין היכן אם לא גם ציין אגב אין ונציג המשטרה לא חשף זאת בדיון בכנסת מה לגבי תשתית סלחנית? גדרות בטיחות קולטות אנרגיה ועוד כתבה חד מימדית ודמגוגית אחד שמבין קצת ונמאס להקנס | 01.08.17 (ל"ת)
3. לא יעזור לכם כלום זה ילך ויחמיר לפי איך שאני רואה נוהגים בכבישים צריכים למות 100 אנשים כל יום לא רק אחד עשיתי מארב לשלט עצור רבע שעה מתוך 32 מכוניות שעברו את העצור רק 3 עצרו השאר רק האטו והמשיכו כאילו אין תמרור עצור אריאל | 01.08.17 (ל"ת)
2. מזל שהמדינה תמיד אשמה אבל האמת שהמשטרה מנוהלת כי השוטרים שרק רוצים לסגור את מכסת הדוחות שלהם וממציאים עבירות תנועה או שמים מצלמות איפה שלא צריך. הרשות לבטיחות שמתמקדת בפרסום כי כשקונים מדיה מקבלים עמלות והמבין יבין אגב אולי תשקיעו במחקר עומק באיזו אוכלוסיות ואיזורים התאונן. ולא תסתפקו בנתונים המשטרתיים שמדברים על מהירות. אלוו | 01.08.17 (ל"ת)
מנכ"ל אור ירוק: "המדינה מנהלת קמפיין נגד האזרחים"
14 תגובות לכתיבת תגובה