24. נתחשבן ביום הבוחר עם מי שמסכן אותנו בדרכים במקום לתת את כל הטבת המס למערכות אקטיביות מסבסדים מובילאי כמו שעושים במערכת הבריאות בהטבות לטבע המונופוליסטית על חשבון בריאות האזרח. חברי כנסת שהצביעו בעד יעופו מהפרלמנט. בעל שתי עיניים | 08.08.17 (ל"ת)
23. שהמדינה תממן את מלוא סכום ההתקנה. במקום לתת כספי אתנן לסחטנים שיממנו את זה ישראל | 03.08.17 (ל"ת)
22. מובילאיי לפני ההטבה מובילאיי דאגה שכל היבואנים ירכשו את המערכת שלה ורק לאחר מכן השר הנכבד דאג לאשר את התקנה מה -2018 א | 02.08.17 (ל"ת)
20. מערכת אקטיבי מקבלת פחות נק' מאשר הצפצפה של מובילאיי ??? "תיק 5000" - הקשר בין משרד התחבורה לחברת המובילאיי מניה שוחט | 03.08.17 (ל"ת)
18. 1. אתה יכול לדחוף את 2.5K, ומובילאיי = קומבינה מסריחה של המדינה ומכשיר לא יעיל. אל יהוד | 02.08.17 (ל"ת)
17. ושוב הצפצפה של מוביילאיי מקבלת 1.5 נקודות במקום 0.5 נקודות ? מערכת אקטיבית כמו תיקון של ההגה, עצירה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל.. צריכה לקבל 2 נקודות. אליהו | 02.08.17 (ל"ת)
16. צעד בכיוון הנכון, אבל צריך לסבסד בעוד אלפיים לפחות המערכות הללו חוסכות כל כך הרבה כסף וכאב ראש לכוחות הביטחון, סבסוד אגרסיבי שלהן(בתנאי שאלה המערכות שיש באירופה) יחסוך בתמונה הכוללת עשרות מיליונים בשנה למשק אבי | 02.08.17 (ל"ת)
14. ממש קומבינה וכתבה פרסומית במסווה הרי המערכת עולה 3,500 שקל אז בנטו תשלמו יותר........ ממש קשקוש של תמרוץ מערכת מקומית איציק | 02.08.17 (ל"ת)
13. בקיצור, לא עשו כלום. המערכות יבואו בחינם? אני בספק.אם אתם כבר גובים כל כך הרבה מיסים על כלום, לפחות תתעלו אותם לתחבורה ציבורית. זה כאילו שכץ מתעקש להיות מטומטם בכוח. כך או כך, לא תהיה ברירה אחרת, עדיף להתחיל עכשיו. לחעלח | 02.08.17 (ל"ת)
12. כשמערכת מקורית מקבלת תמריץ נמוך ממובילאיי... הקומבינה צורחת לשמיים!!! גישת הממשלה הגורסת ש״הציבור מטומטם ועל כן הציבור ישלם...״ אולי תעלה את תמלוגיו של שלום חנוך; אבל הגיע הזמן שמערכות הבקרה והאכיפה יחקרו את כל הנוגעים בדבר וישימו סוף לפיאסקו הזה! מושחתים נמאסתם!!! מפוקח | 02.08.17 (ל"ת)
11. שישקיעו את הכסף בצבע עמיד לכבישים בארץ צבע סימוני בכבישים עולם שלישי. באירופה סימוני כביש ברורים ורציפים, כאילו צבעו אותם אתמול. בארץ אחרי שבוע כבר לא רואים מעבר חציה. פשוט תקנו את הצבע שצובעים בו בצרפת!!! אגרונום | 02.08.17 (ל"ת)
10. מעניין... מערכת בקרת סטייה מנתיב ומערכת ניתור מרחק מלפנים מקבלות, כל אחת, 1.5 נקודות ומערכות שבפועל מונעות את אותן טעויות מקבלות נקודה אחת חומר למחשבה: מי מייצר את המערכות שמקבלות 1.5 נקודות? מישהו | 02.08.17 (ל"ת)
9. הכתבה לא ברורה בכלל למשל בסך הכל הנקודות הוא 3.0 איך הם הגיעו ל10 לא ברור.... jxuh | 02.08.17 (ל"ת)
8. באמת - כ-2% מקסימום הנחה לרכב משפחתי. רוב המס עובר לאוצר במקום משרד התחבורה. אחד העם | 02.08.17 (ל"ת)
7. בלי סימון ברור של נתיבים המערכת לא תועיל בארץ סימון הנתיבים, מעברי חציה, פס לבן- הכל דהוי. צובעים רק כשהכל מחוק לגמרי. ככה לא תעבוד המערכת האוטונומית לשמירה על נתיב מיכה | 02.08.17 (ל"ת)
5. מובילאיי קומבינה בע"מ. תרמית המובילאיי בישראל (ורק) זה הגימיקי והפאסיבי בלבד מתחילה להראות סימני התמוססות, וטוב שכך... | 02.08.17 (ל"ת)
4. הכיוון נכון, אבל היו צריכים לתת עוד העלאה למערכות האקטיביות היה אפשר להוריד את המערכת הפסיבית (לרוב מובילאיי) מ-2 ל-0.5 או 1 ואת המערכת האוטונומיות להעלות מ-0.5 ל-2 ואפילו יותר (מערכות מונעות פגיעות גוף). ככה היו מבטיחים שיבואנים תמיד יעדיפו להביא מערכות מקוריות אקטיביות עם היעילות המירבית. אופיר | 02.08.17 (ל"ת)
3. מדוע זיכוי מס? למה אין דרישה לחייב מע' בטיחות (אקטיביות ופאסיביות) על כל רכב חדש? אבי | 02.08.17 (ל"ת)
2. למה המס ניתן רק על רכישת רכבים חדשים?! תיקון מטומטם ומפספס את כל המטרה צריך להחיל את זה על תשלומי הביטוח ועל האגרה השנתית ולהפחית באופן שוטף על כל הרכבים שעל הכביש... הטבת מס מטופשת משר מטופש.. אורח | 02.08.17 (ל"ת)
1. עובדים על אנשים בעיניים! כשקונים רכב, בעצם קונים 2 מהם .. אחד לך והשני למדינה במתנה. Someone | 02.08.17 (ל"ת)
הטבת המס לרכב עם מערכת בטיחות אוטונומית: 2,500 שקל
24 תגובות לכתיבת תגובה