אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם מטוס ישן פחות בטוח ומיהן החברות עם צי המטוסים ה"זקן" ביותר

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
לחברות לאון קוסט יש מטוסים חדישים
בדיוק בגלל הסיבה שהוזכרו בכתבה: הם יותר חסכוניים בדלק (ודלק זו אחת מההוצאות הכי גדולות של חברת תעופה) וחברות לאון קוסט מתמחות בהוזלת עלויות. מה גם שמטוסים דו מנועיים חדשים מסוגלים לטוס טיסות טרנס-אטלנטיות, מה שהופך אותם להרבה יותר משתלמים בשל צריכת דלק פחותה (לכן כבר כמעט שלא מייצרים מטוסי נוסעים עם ארבעה מנועים).
מישהו | 10.08.17
23.
הגיל חסר משמעות
עובדה שמטוסים בשירות צבאי ממשיכים לטוס עשרות שנים.בנטרול עלויות הדלק והתחזוקה אין משמעות לשנת הייצור.אפשר לפרק את המטוס ולהרכיב אותו מחדש בלי סוף. חיל האוויר האמריקאי אפילו החזיר לאחרונה כמה מפציצים לשירות פעיל אחרי שכבר נשלחו לאחסון. רוב הנוסעים בטיסות מסחריות כלל לא מודעים לגיל המטוס או לסוג היצרן. למטוסים החדשים אין שום יתרון כל עוד זמן הטיסה נשאר כמעט ללא שינוי כבר כמה עשורים.
ניסים | 05.08.17
14.
רכב ישן
לי יש מיצובישי לנסר בן 21 שנה מטופל טוב החלפת שמנים צמיגים תפוחים בורקסים דברים סטנדרטים החלפתי לו רינגים ב320,000 קמ לא אוכל שמן פעם בשנה מחליף. נוסע כמו מרצדס יש לו עכשיו 359,000 קמ לעולם לנתקעתי איתו ולא הייתי צריך גרר מזגן עובד יותר טוב מאוטו חדש שלי על הכבישים אני רואה הרבה מכוניות תקועות ושלי אף פעם לא נתקע
בורקה | 05.08.17
10.
לגיל המטוס השפעה מזערית על בטיחות הטיסה
יותר חשובים הם: מספר הטיסות בגלל ירידת ועליית הלחץ בתא הנוסעים הגורם להתעייפות החומר, מטענים מסוכנים, גורמי טבע (ציפורים וסערות) והחשוב מכולם הוא הגורם האנושי, החל מכשלי תחזוקה ו"חסכנות", שיפוט מוטעה בעיות נפשיות של הטייסים ועד לחוסר הכשרה ותיקשורת לקויה עם שדה התעופה. הגום האנושי אחראי לבערך 70% מכלל תאונות התעופה.
מישהו שונה לחלוטין | 05.08.17
9.
הכתבה כלל לא נתנה תשובה לכותרתה!
פרט למשפט -"מטוסים נמכרים, מוחלפים או מאוחסנים לא משום שהם ישנים ומתפרקים כי אם משום שהם הופכים לבלתי כדאיים כלכלית", אומר סמית. ממש סיבה חלקית בלבד!!! לכל פיוסלאג- גוף המטוס- ישנו אורך חיים שנקבע על ידי היצרנית, על פי כמות כמות שעות הטיסה ומחזורי הדיחוס. ישנם מטוסים שמחזורי הדיחוס רבים מאוד, כמו אלו הטסים ביפן למשל, טיסות רבות וקצרות ולכן יצאו לגמלאות מהר יחסית, למרות ששעות הטיסה נטו שלהם אינם רבות במיוחד (מחזורי הדיחוס גורמים לעיפות החומר) משהחליטו לגרוט מטוס ,מסירים את כל החלקים שעדיין עשויים להיות שמישים ובמצב טוב ואפילו חדשים, כמו מנועים, כני נסע מערכות אוויוניות ועוד .... זאת הסיבה העיקרית שטכנית מטוסים יוצאים לפנסיה. בקשר לתשובה של הכותרת, כן מטוסים ישנים יכולים להיות בטוחים מאוד אם מתוחזקים כראוי, יותר בטוחים ממטוסים חדשים בהרבה המוחזקים ע"י חברות שאינן מתחזקות אותם כראוי מסיבות ברורות.
יובל | 05.08.17
3.
The Dreamliner
Those Boeing 787 is not a save airplane because of the flammable batteries and bad . workmanship at the South Carolina plant They hired cowboys to do the final assembly Moreover, the are issues of quality control as well. The wings made of compound materials have failed the original series of stress tests, so Boeing decided to improvise in order to tackle the issues rather than redesigning the wings. Also some of the subcontractors are not up to standards because they have no previous experience in aeronautical engineering. The models that come out of the Washington plant are well built
The Emigrant | 05.08.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת