אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מקטינים את הזיהום: 25 אוטובוסים חשמליים מהיום בחיפה

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
השקיעו מיליארדים על הרכבות... איפה הכסף? היו צריכים לעבור מזמן לרכבות ואוטובוסים חשמליים
כל הכספים שרכבת ישראל שופכת, ורק ה יודע על מה. תשקיעו על קטרים חשמליים שיפחיתו זיהום, ויורידו בכמות הרעש, ויחסכו כסף בטווח הרחוק. יותר חשוב אפילו זה מערך האוטובוסים המהווה מטרד רציני של רעש וזיהום אוויר. להריץ כבלי חשמל, ולחבר לחשמל. הכי טוב ושקט. כרגיל מדינת חלם ... לקחת כסף מהאזרח הם יודעים יופי, איפה להשקיע - ממש לא. שבוע טוב לכולם.
שחר | 19.08.17
6.
יתרונות מול אתגרים
האוטובוסים החשמליים שנכנסו היום לפעולה במרחב העיר חיפה מביאים עמם מגוון רחב של יתרונות, שהחשוב מכולם הוא אפס פליטת מזהמים לאוויר. המעבר לשימוש באוטובוסים חשמליים אמור לשפר באופן ניכר את איכות האוויר שאנו נושמים, ולהפחית תחלואה ותמותה שמקורה בזיהום אויר. על פי נתוני המשרד להגנת הסביבה בכל שנה מתים בישראל 2,200 איש כתוצאה ישירה מזיהום האוויר.
גדי שלסקי | 07.08.17
5.
מציאות מול חזון
חברת "דן" מפעילה בת"א כבר מזה כשנתיים אוטובוסים ממונעי חשמל. ומתוך התעניינות בדקתי עם גורמים אובייקטיביים בחברה את הנושא. הממצאים הם שמדובר בכישלון של חזון מול תועלת. א. טווח הנסיעה של אוטובוס חשמלי הוא יחסית קצר - לכן הוא לא מתאים לנסיעות בינעירוניות או נסיעות ארוכות - והוא נדרש לטעינה בין נסיעה לנסיעה. ב. זמן הטעינה הוא כמה שעות מה שאומר שהאוטובוס מושבת בזמן הזה. ג. כמות התקלות באוטובוסים אלו גבוהות מאד יחסית לתקלות באוטובוסים הרגילים. ד. כאשר אוטובוס נתקע בזמן נסיעה בשל תקלה לא ניתן לתקן אותו בשטח וחייבים לגרור אותו.
חיים | 07.08.17
3.
כיום כבר אין שום סיבה - כלכלית או אחרת - להפעיל אוטובוסים בסולר
קרטל של יבואני/"יצרני" אוטובוסים בישראל תקע את התחבורה הציבורית בטכנולוגיה של המאה הקודמת, מתוך שיקול רווח צר ומעוות. אבל צריך לתת קרדיט גם למשרד התחבורה, ש"תקע" אותם והפך יוזמה של הרכבת אוטובוסים חשמליים בארץ ללא-כדאית.
חוץ מטמטום או רוע-לב, כמובן | 07.08.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת