אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עיריית חיפה: נאפשר הפעלת איזוטנקים ונציל את חיפה כימיקלים; החברה: "לא ישים"

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
רק איזוטנקים, וגם זה עד להקמת מפעל אמוניה דרום
העובדים של ״חיפה כימיקלים״, הפכו להיות ״בני ערובה״ של בעלי המפעל הנצלנים והציניים. בעלי ״חיפה כימיקלים״, יכולים הרי להמשיך להפעיל את המפעל, באמצעות שינוע מדורג ומתוזמן של ״איזוטנקרים״, וזאת במקום לאחסן כמות סיטונאית בכמויות אדירות של הנוזל המסוכן והקטלני. כאשר הליך הייצור יישען רק על אספקת אמונייה באמצעות איזוטנקרים, זה נכון שהרווחים העצומים והדמיוניים של האחים טראמפ, יצנחו בלפחות חמישים אחוז, אבל הם עדיין ירוויחו מליונים רבים; הבעייה היא שיש להם עיניים גדולות, והבטן שלהם לא יודעת שובע!!!
אילן עמרם | 10.08.17
5.
יונה יהב "מציל" את חיפה כימיקלים ? הוא האחראי העיקרי לסגירה
המשרד להגנת הסביבה ופיקוד העורף אישרו חלופה של אניה קטנה - יונה יהב מתנגד ולא נותן רשיון עסק למפעל והכל כתעמולת בחירות. אז עכשיו הוא "מציל" את המפעל כאשר הוא מסכים לחלופה שהיא גם יותר מסוכנת וגם לא ריאלית? באמת יפה מצידו.
מירה | 08.08.17
3.
לא הבנתי, אניה של 2500 טון כן מתאימה
אבל הצריכה של המפעל היא 300 איזוטנקים שכל אחד מהם הוא 13 טון - כלומר - 3,900 טון. יש כאן סתירה. ובכל מקרה - יכולה להיות שרשרת אספקה רציפה - אניה אחת פורקת איזוטנקים שמספיקים ל 5 ימים, ובאותו רגע, בנמל המקור יוצאת ספינה אחרת עם איזוטנקים, כך שבכל 5 ימים מבצעים החלפה של איזוטנקים.
המגיב | 07.08.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת