אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המתחרה הגדולה של טסלה בונה על טכנולוגיה ישראלית

48 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

46.
הוא אומר שהמערכת שלו מוגנת - זה סימן רע מאד
זה אומר שהוא לא מבין את חומרת הבעיה. או שאין לו שום בעיה לשקר לתקשורת החנפנית. תחשבו על כל מוצר של כל חברה גדולה שמעסיקה את טובי המומחים בעולם בנושא אבטחה - עוד לא יצא מוצר אחד שלא נפרץ. אחד. לא אפל ולא גוגל ובטח ובטח שלא מיקרוסופט לא הצליחו מעולם ליצור מוצר מוגן.
. | 09.08.17
41.
"בונה על ישראל" - אפליקציה לחיבור לאינטרנט
"בונה על ישראל" ... כל מה שמדובר זה על אפליקציה לחיבור הרכב לאינטרנט. היום יש מוצרי מדף חינמיים ב- git מהסוג הזה. ואני חשבתי שמדובר במנוע חדש, מערכות תמסורת, שלדה, מערכות תזמון אלקטרוניות, סגסוגת חדשה, עיצוב פנים, הידראוליקה פורצת דרך, מערכות בטיחות מודרניות ... כמה אכזבה. פרוייקט האפליציה הוא בסך הכל פריט היקפי לא חשוב שמהנדסי הרכב די מזלזלים בו ולכן הוא נדחק הצידה ... והמקטרגים יכולים לקום 7 פעמים ממקומם ולהקיף את חומות יריחו.
א | 09.08.17
35.
בינחיים כל הרכבים החשמליים מוגבלים
הבעיה היא שילוב של טווח מוגבל וזמן טעינה. מי שמוכן לראות ברכב יקר כלח כמו קטנוע לנסיעות מוגבלות הץביממה ומחזיק רכב נוסף עבור נסיעות ארוכות בעת הצורך, או נהגות מסוימות שלעולם לא מתרחקות מהבית בנהיגה, הרכב מתאים אבל יקר מדי. בטווח הנראה לעין אין סיבה לוותר על רכב בעל סוגע הנעה - דלק נוזלי בתוספת חשמל או גז. שילוב של גז וחשמל יכול להיות המוצלח ביותר מבחינת מחיר ואי זיהום. כל ניתרנ שטויות בשנים הקרובות.. רכב היברידי המאפשר התקנת גז יכול לסםק נסיעה זולה ונקיה ללא מגבלת טווח.
צבי מסיני | 09.08.17
22.
מקווה שיכשלו כמו בטר פלייס
GM היא חברה מושחתת שמנעה במשך שנים את כניסת המכונית החשמלית לשוק. ראו את הסרט : Who Killed the Electric Car ותבינו כמה החברה הזאת רעה לצרכנים. היום היא מפתחת את המכונית החשמלית רק מתוך אין ברירה, והכי חשוב - רק בזכות המהפכה שעשתה טסלה. לא לשכוח שהאדון המשווק את שירותיו בכזאת שחצנות היה שותף מלא לשי אגסי ובטר פלייס שניסו לזרגג את הצרכן הישראלי...ואפילו הצליחו במידה מסויימת.
יעל | 08.08.17
21.
רכב חשמלי ואוטונומי
כיום ישנם רכבים חשמליים וגם רכבים עם עזרים אוטונומיים המעבר לרכב חשמלי אוטונומי לחלוטין מחייב קישור לאינטרנט ולא יהיה מנוס מלפתח רשתות בטוחות לשליטה בכלי הרכב. למרות הסיכון סביר להניח שרכבים אוטונומיים ימנעו חלק גדול מתאונות הדרכים במשך הזמן עם הידוק הרגולציה למערכות אוטונומיות מעין חוקי תעבורה למכוניות אוטונומיות. הבעיה הגדולה כנראה תהייה נושא הטעינה ותווח הנסיעה. כיום מפותחת מערכת חדשה שממתינה למימון עבור בניית אב טיפוס להוכחת יכולת שבה לא יהיה צורך בטעינה או תדלוק רכבים. מדובר במערכת שמסוגלת להמיר אנרגיית חום האגורה באטמוספרת כדור הארץ המתחמם (אוויר). מדובר במערכת אלקטרו מכנית שיודעת להמיר את אנרגיית החום האגור באטמוספרת כדור הארץ לאנרגיה חשמלית שתייתר את הצורך בטעינת הרכב ובאגירת אנרגיה במצברים.
יוסי אינהורן | 08.08.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת